Blessure
-
Wordt een speler, nadat hij een blessure heeft opgelopen, vanzelf weer blessurevrij of moet men een dokter inschakelen?
-
@tiekerhook_NL Per speeldag neemt de blessure met '1' af. Dus hij wordt vanzelf blessurevrij. Echter is het zo dat je dat proces met een dokter kan versnellen
-
Ook met de dokter ging er maar 1 dag van zijn blessure af, misschien meerdere malen de dokter inzetten voordat de genezing versnelt?
Maarja, de speler in kwestie is al verkocht:) -
@tiekerhook_NL Als je de dokter inschakelt duurt dit (volgens mij) 16 uur. Deze zal je moeten afronden voordat er 1 punt vanaf gaat. Dat gebeurt niet automatisch. Na het afronden kan je, indien de speler nog altijd geblesseerd is, deze weer opnieuw naar de dokter sturen.
-
Ter illustratie:
Na het klikken op afronden:
-
Hoe zit het eigenlijk met de leeftijden? Wanneer en hoelang duurt het voordat een speler ouder wordt?
-
@tiekerhook_NL In het competitieoverzicht (http://www.onlinesoccermanager.nl/LeagueTypes) kan je zien waneer een competitie voor het laatst is geupdate. Bij deze updates zullen de leeftijden ongetwijfeld ook worden meegenomen. Andere mogelijkheid is dat spelers in de database van osm een kolom met geboortedatum hebben, waardoor dit automatisch zal zijn.
-
@Vertrigo_NL said in Blessure:
@tiekerhook_NL In het competitieoverzicht (http://www.onlinesoccermanager.nl/LeagueTypes) kan je zien wanneer een competitie voor het laatst is geupdate. Bij deze updates zullen de leeftijden ongetwijfeld ook worden meegenomen. Andere mogelijkheid is dat spelers in de database van osm een kolom met geboortedatum hebben, waardoor dit automatisch zal zijn.
In de Leaque Types staat 15-02-2017, wil dat zeggen dat ze 1x per maand 1 jaar ouder worden?
Dat van die database, zegt me niks. -
@tiekerhook_NL Zo bedoel ik dat niet. Bij een league update wordt er gekeken naar in ieder geval transfers. Teams worden daarmee geupdate na de transferperiode. Leeftijden worden daarmee wellicht ook gecontroleerd.
-
@Vertrigo_NL said in Blessure:
Ter illustratie:
Na het klikken op afronden:
Ach zo, mijn dokter verbeterde de gezondheid de volgende dag, maar wel in 16 ipv 24 uur dus...
-
Bij veel dingen (onder meer training en dokter) is er een timer die vanaf een x aantal uur aftelt naar 0. Wanneer de timer op 0 staat is de training klaar of heeft de dokter een speler behandeld. Daarna moet je dus op afronden drukken om het proces te voltooien.
Spelers worden gewoon 1 keer per jaar ouder afhankelijk van wanneer ze geboren zijn. Helaas staat nergens meer hun geboortedatum vermeld op OSM.
Stel je bent op dit moment bezig met een competitie en een speler is op 5 maart jarig en is op dit moment 22 jaar oud, dan zal hij morgen (5 maart) dan dus 23 jaar oud zijn. Leeftijd zal vanaf dat moment dan 23 aangeven i.p.v. 22.
Is dit zo allemaal duidelijk voor je?
-
Ja ,dit was duidelijk
Wbt de leeftijden, ik kan nergens in het spelersprofiel zijn geboortedatum vinden.
Zal dus wel van minder belang zijn.
Is wel jammer dat er zo weinig info van dit spel te vinden is op het internet. -
Er is een wiki, maar die is helaas behoorlijk verouderd. Veel zaken daar stammen nog van een oude versie van OSM.
Je kan een kijkje nemen op http://www.osmwiki.nl/OSM_Wiki
Aangezien dit verder duidelijk is zal ik dit topic sluiten.
Thanks voor de assist @Vertrigo_NL :thumbsup_tone1: