-
Ik zie het inderdaad. Ik zal het doorgeven aan Gamebasics.
-
Ik wil een manager toevoegen aan onze crew, maar het lukt me al enkele dagen niet om de crewpage op te komen. Hoe ga ik dit doen?
-
@alex7ander7_NL
-
@Pondboy_NL said in crewpage:
@alex7ander7_NL
Ik had dit al geprobeerd, maar zodra ik op crew instellingen druk, word het blad blanco.
-
@alex7ander7_NL
In een ander topic zag ik dat iemand het was gelukt om uit de crew te gaan via Internet Explorer terwijl het in Firefox niet lukte. Je kan eventueel proberen of het in Internet Explorer werkt of eventueel alle browsers afgaan en kijken welke werkt. Anders zal je moeten wachten totdat de pagina weer goed werkt. Vanaf morgen hoop ik dat er meer informatie is over dit probleem.
-
Update: Via het Engelse gedeelte van het forum zie ik dat dit een bug is en dat Gamebasics van deze bug af weet.
"After last update unfortunately we've some visual bugs.
That's the reason why crewpage, crew ranking will get a blank page.
GB is aware of that already and they will try to fix that as soon as possible." -
Ok. Nou afwachten dan maar.
-
Men kan dus wel, via de link die hier eerder gestuurd werd, een crew verlaten. Maar weet er iemand ook of er een manier is om nieuwe leden aan te werven. Vanaf dat ik naar 'instellingen' ga, keer ik terug naar de desbetreffende osm-page daarvoor, maar door die bug is het dan gewoon weer de osm-achtergrond dat je te zien krijgt.
Zou handig zijn of iemand hier een manier voor weet, want ik ben in gesprek met een paar managers om die bij de crew te laten komen...
-
Je zal geduld moeten hebben totdat de crewpages weer goed werken. De bug is bekend en wordt aan gewerkt.
-
Aangezien wij verder ook niets kunnen doen en het Hulp forum geen discussie forum is, zal ik dit topic sluiten.