Geen voorbereidingsdagen?
-
Alhoewel ik in de settings heb aangeven dat ik wil beschikken over 4 voorbereidingsdagen, start mijn seizoen direct, zónder voorbereiding.
Details: Job Joris / Clubslot 3 / OneBizz Wonderleague / Armenië / Ararat Yerevan / Seizoen 17 / Moderator JobJorisS2
-
Is meer een visuele bug. In het topic https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/10439/wedstrijd-begint-over-vandaag-kalender-zegt-over-3-dagen is dit ook gemeld.
Ik vermoed dat als je op je kalender kijkt je in principe wel voorbereidingsdagen hebt. Met de laatste wijziging is deze tijd veranderd naar de volgende simulatie. Tekstueel staat er volgende wedstrijd, wat in de voorbereiding dus onjuist is.
-
Wat Vertrigo zegt klopt. Is een weergavefoutje wat er voor zorgt dat de indicatie op je home scherm aangeeft dat de wedstrijd begint, maar dit is eigenlijk de volgende simulatie. Als je bij je notificaties (het klokje) kijkt zal je zien dat je eerste wedstrijd pas veel later gespeeld gaat worden. Je hebt dus de beschikking over de 4 voorbereidingsdagen.
@Vertrigo_NL Thanks :thumbsup_tone1: