CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Altijd leuk als je in een ronde alle drie een steal tegen hebt en 2 punten ipv 9
-
@dave-jansen_nl
Hahahaha......deze quote: Winners never quit, Quitters never win.....slaat wel op mij
Ik behoor tot de laatste categorie....
Heb 2 jaar geprobeerd aan te haken...maar sinds de update van OSM ben ik nooit meer op het niveau terecht gekomen waar ik zelf op had gehoopt....en meehobbelen is niets voor mij....het is of serieus meedoen of jezelf goed in de spiegel kijken en zeggen dat het mooi geweest is.
En dat is wat ik gedaan heb...
Ik liep hier al wat langer tegenaan te hikken en dacht met een tijdelijke break de boel nog op de rails te krijgen.
Iets wat niet gelukt is en wat me ook niet meer gaat lukken.In ieder geval allen bedankt voor de mooie battles in het verleden en het gaat jullie goed hier.
-
@twstift_NL Besef dat ik het slechter doe dan wat jij zou zijn
-
Das niet zo best dan kerel.
Presteer al tijden geen reet.
Hopelijk kun jij het wel omdraaien,
S6 kerel. -
@twstift_nl Thanks, en jij ook!
-
De crews zijn qua teambouw aardig in balans. Maximaal 39M verschil in gemiddelde teamwaarde tussen GFS en AOS, dat valt alles mee op een gemiddelde teamwaarde van 588M (7%).
A touch of magic is koploper teambouw.
-
Wat transferstats voor de eredivisie b
Van de 12 rode kaarten in de competitie heb ik er alleen al 5 gepakt. Speel met zelfde mentaliteit als mijn tegenstanders. Wat betreft gele kaarten zit ik zelfs iets onder het gemiddelde.. lol
-
@vinnievuik_NL @Vertrigo_NL respect hoe jullie dat voor elkaar krijgen
-
@vertrigo_nl
Ik 6 van de 24...
Wel agressiever spel in de cl blijkbaar -
@vinnievuik_nl pff.. zelfs 6 rode kaarten damn.. Sta nog wel aan kop in de Eredivisie B ondanks de 5 rode kaarten, maar dat komt meer door het niveau :')
-
Ik niet meer in de CL, maar dat komt meer doordat ik gisteren vergat 325 weg te halen, en alleen m'n tactiek goed had gezet
-
Ik ga voor het record ''zo laag mogelijk eindigen met Galatasaray'' deze CC .
-
@lucasveld_nl Is goed. Ik wil liever niet degraderen
-
@yassin-mansousri_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@lucasveld_nl Is goed. Ik wil liever niet degraderen
Je zou er ook voor kunnen kiezen om wat spelers te kopen en verkopen, als ik die overzichtjes van Vertrigo hierboven bekijk
-
@vinnievuik_nl de andere 5 crews in mijn competitie zijn sijekhs, en ik niet
-
@lucasveld_nl Je weet wat de gevolgen zijn?
-
Spelers op de TL (ver)kopen, spelers op de juiste plaats zetten en fitte spelers opstellen kost geen coins hoor. Tegen mij had je een middenvelder in de verdediging. Mjah njah, you're welcome hoor, gratis punten.
-
@vertrigo_nl
43x scouten in de Ere B. Lol, seriously? 645 BC's al, ongeveer €6. -
@timeenennaam_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vertrigo_nl
43x scouten in de Ere B. Lol, seriously?pay2win he
-
@timeenennaam_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Spelers op de TL (ver)kopen,
voor een goede speler Heb ik meer dan 100 miljoen nodig. En dat kost wel Coins, hoe meer geld je tekort heb, hoe meer je coins moet betalen, door deze reden zijn al de andere 15 clubs FC Barcelona geworden
spelers op de juiste plaats zetten en fitte spelers opstellen kost geen coins hoor.
Tegen mij had je een middenvelder in de verdediging. Mjah njah, you're welcome hoor, gratis punten.Ja, ik heb maar 5 verdedigers en een 5-3-2 formatie, als ik een verdediger train en ik haal hem per ongeluk niet eruit, zit je met een verdedinger minder en gaat de assistent gekke dingen doen