CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@vertrigo_nl Jongen een beetje respect voor diegene die hun best doen om er wat van te maken is wel op zijn plaats. Als jullie de beste waren was je wel gepromoveerd maar omdat je pas de laatste dag eerste bent geworden en verder na 1-3 rondes niet eerste hebt gestaan ligt meer aan jezelf (kost je punten) dan aan de organisatie.
-
@the-beast94_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vertrigo_nl Jongen een beetje respect voor diegene die hun best doen om er wat van te maken is wel op zijn plaats. Als jullie de beste waren was je wel gepromoveerd maar omdat je pas de laatste dag eerste bent geworden en verder na 1-3 rondes niet eerste hebt gestaan ligt meer aan jezelf (kost je punten) dan aan de organisatie.
Geef ook aan dat ik het waardeer, maar dit belachelijk is.
Daarnaast krijg je geen punten per speelronde dat je op DS staat, dus onzin wat je verder zegt. Voorbeelden van punten heb ik eerder benoemd, dus dat kan je zelf teruglezen. De gemiddelde positie per crew laat zien dat wij de beste waren. Gelieve deze stand even te bekijken
@keejos_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Heb deze discussie getoetst binnen de staf. Mijn interpretatie van de regels wordt gevolgd. Het besluit blijft staan. De spelregels zullen binnenkort aangescherpt / verduidelijkt worden om dit soort discussies in de toekomst te voorkomen.
Zie nu pas dat het OFF betreft welke hierdoor de dans zou ontspringen. Fijn dat je, als je dat al hebt gedaan, deze discussie toetst binnen de staf. Maar of dat objectief is trek ik in twijfel. Dit wegens iemand van de staf die bij OFF zit.
-
@Keejos_NL in dit geval degraderen 2 teams uit de CL naar de 1ste divisie, aankomend seizoen word direct een zwaar seizoen voor de huidige CL teams, want er promoveren twee uit de EL zoals ik zag naar divisie 2.
-
@vayasmit_nl Niet precies, althans je gebruikt de divisienamen (denk ik) niet helemaal correct. Maar het klopt dat het een pittig seizoen gaat worden. We gaan van 22 crews in de CL + EL + EV terug naar 12. Dus het zal dringen worden bovenin.
-
This post is deleted!
-
@vertrigo_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Zie nu pas dat het OFF betreft welke hierdoor de dans zou ontspringen. Fijn dat je, als je dat al hebt gedaan, deze discussie toetst binnen de staf. Maar of dat objectief is trek ik in twijfel. Dit wegens iemand van de staf die bij OFF zit.
Belachelijke insinuatie.
Bovendien zou Golden Glory helemaal niet zo maar recht hebben op die plaats. Er zijn immers 2 eredivisies dus beide nummers 2 zouden dan in aanmerking kunnen komen. Het feit dat jullie meer punten hebben is geen objectief criteria in deze.
-
@a-touch-of-magic_nl Geef alleen maar aan waarom ik twijfel of het getoetst is binnen de staf en waarom ik dat in twijfel trek. Mag je belachelijk vinden. De gehele kwestie die gaande is, vind ik ook ronduit belachelijk.
Heb daarnaast niet letterlijk genoemd dat wij die plek zouden moeten krijgen, wel citaten gebruikt van anderen die dat aangeven.
Punt waar het nu over gaat is dat een degradant niet degradeert.
-
De regels zullen scherper omschreven worden maar naar mijn mening is dit tenzij iemand anders kan aantonen in het verleden ook altijd zo toegepast geweest.
-
@a-touch-of-magic_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
De regels zullen scherper omschreven worden maar naar mijn mening is dit tenzij iemand anders kan aantonen in het verleden ook altijd zo toegepast geweest.
Vinnievuik haalde daar al iets over aan, werd daarna ook nog eens gebruikt door Timo om iets aan te tonen.
@Keejos_NL mss effe start van CC66 uitstellen en de regels van de Crewcup aan te passen / uit te breiden/ ... . Dit kan mss al veel uitklaren en helpen.
-
@killing-spread_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@a-touch-of-magic_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Vinnievuik haalde daar al iets over aan, werd daarna ook nog eens gebruikt door Timo om iets aan te tonen.
@Keejos_NL mss effe start van CC66 uitstellen en de regels van de Crewcup aan te passen / uit te breiden/ ... . Dit kan mss al veel uitklaren en helpen.
Niet nodig, we kunnen lekker van start de 14e. Regels omtrent de talentencrew zijn bij deze volgens mij voor iedereen kristalhelder. Anders hoor ik het graag.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzet/5
De overige regels zullen binnenkort worden aangepast in aanloop naar de nieuwe opzet. Maar aangezien dit blijkbaar een struikelblok vormt, staat deze er alvast in.
-
Begint inmiddels wat genante vormen aan te nemen dit allemaal. Wat mij betreft staken we de hele discussie hierover. Kan er overal een tampon in en gaan we lekker richting CC66, met of zonder Golden Glory.
#nieuwjaarnieuwekansen
Precies Dat! Wat een gezeik om een spelletje.
Krijg een déjà vu naar een tijdje geleden maar Fijne jaarwisseling allen
Doe.er wat leuks mee -
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzet/5
De overige regels zullen binnenkort worden aangepast in aanloop naar de nieuwe opzet. Maar aangezien dit blijkbaar een struikelblok vormt, staat deze er alvast in.
Twee korte vragen naar aanleiding van het uitschrijven van de talentencrewregel, voor mij twee nieuwe inzichten namelijk.
- Stel dat OSU degradeert uit divisie 1 en OSP promoveert naar divisie 1. Wat heeft dit dan voor gevolgen? Klopt het dat OSU dan in divisie 1 blijft en OSP in divisie 2 en de situatie dus niet zal veranderen (zie laatste regel).
- Stel dat we ooit weer terug gaan naar twee poules op hetzelfde niveau (bijvoorbeeld Eredivisie A/B), dan was ik altijd in de veronderstelling dat een hoofdcrew/talentencrew wel gewoon in twee aparte competities op hetzelfde niveau mochten uitkomen. Klopt dit? Nu wordt er namelijk over dezelfde 'divisie' gesproken en niet meer over 'competitie' (waar toen ook bewust voor was gekozen volgens mij).
-
Jongens, ik vind deze discussie een beetje nutteloos, aangezien we nooit tot een gezamelijke conclusie komen.
Ik stel voor dat we het promoveren en degraderen van hoofdcrews en talentencrews (tweede crews) hetzelfde doen als bijvoorbeeld in Spanje of hier in Nederland zoals in de promotie en degradatieregeling betaald voetbal:
Artikel 10
Ingeval een eerste elftal van een betaaldvoetbalorganisatie, die met haar tweede elftal deelneemt aan de
eerste divisie seizoen 2018/’19, degradeert uit de eredivisie seizoen 2018/’19, dan zal het betreffende
tweede elftal rechtstreeks degraderen uit de eerste divisie.Dit wil dus zeggen dat als bijvoorbeeld Ajax degradeert (hopelijk gaat dit ooit gebeuren :)), Jong Ajax automatisch ook degradeert naar de tweede divisie, ookal is Jong Ajax kampioen geworden.
Ik stel dus voor dat zodra een hoofdcrew degradeert naar een lagere divisie, waar de tweede crew in zit. De tweede crew ook degradeert naar een divisie lager in plaats van de eigenlijke degradant.
Dit zorgt ervoor dat crew die met een extra crew meedoen geen profijt ervan hebben, geen vangnet hebben en ze onterecht handhaven ten koste van de andere crews zonder tweede crews.
-
Die crews moeten maar hun eigen weg gaan.
-
@davydutch_nl Volgens mij is dat precies wat er in die regels staat, behalve als de ene crew promoveert en de andere crew degradeert en daardoor elkaar alsnog 'ontlopen'. Er is al een gezamenlijke conclusie, dat is namelijk hetgeen er in de regels is opgevoerd.
@waterhoen19_NL : 1. Klopt. 2. Klopt ook, al is dat voor nu dus niet meer van toepassing, aangezien dat met de nieuwe divisie-indeling niet meer voor kan komen.
-
@keejos_nl de regels kloppen naar mijn mening alsnog niet. Zo krijgen crew alsnog een vangnet als de crew onder ze kampioen zijn geworden en elkaars plaatsen verwisselen. Dus zodra het dreigt dat bijvoorbeeld crew A degradeert, zorgt crew X2 ervoor dat ze kampioen worden en zo een vangnet hebben voor crew X zelf.
In de regels van de knvb bijvoorbeeld wordt er alleen gekeken naar FC Utrecht en niet naar de prestaties van Jong FC Utrecht. Jong is hoe dan ook uitgesloten van promotie ook voordat er uberhaupt wedstrijden zijn gespeeld.
Als Jong FC Utrecht kampioen wordt van de Keuken Kampioen Divisie en FC Utrecht degradeert uit de eredivisie, dan wordt er namelijk geen vangnet gegeven aan FC Utrecht om in de eredivisie te blijven? Zodra FC Utrecht degradeert wil dat zeggen dat Jong ook automatisch gedegradeert wordt, ookal zijn ze kampioen. Dit is natuurlijk niet eerlijk voor Jong maar het voornaamste doel van Jong is ervaring opdoen en niet kampioen worden, daar wordt niet op gefocust.
Dit is gewoon naar mijn mening veel eerlijker en zo hebben crews zonder een tweede crew geen enkel voordeel. Het is jammer voor de tweede crew dat ze dan degraderen, maar dat is nou eenmaal zo.
Dus ik denk toch dat we opnieuw die regel moeten opzetten want alleenstaande crews hebben zo alsnog een nadeel.
-
Zo krijgen crew X alsnog een vangnet als crew X2 onder ze kampioen zijn geworden en elkaars plaatsen verwisselen. Dus zodra het dreigt dat bijvoorbeeld crew X degradeert, zorgt crew X2 ervoor dat ze kampioen worden en zo een vangnet hebben voor crew X zelf.*
-
@Keejos_NL nu dat elke divisie 16 crews krijgt kunnen we beter competities gebruiken als de cl. daar zijn verschillen niet eens zo groot, ik heb hier een voorbeeld van:
De verschillen is bijna niks, eerlijke teams dus en dan kan ook die puntenfactor weg waar er een hele tijd een discussie over is. En die zal zeker terug komen.Competities gebruiken waar dit kan uit komen moet wel gaan komen
-
zie dat Golden Glory zich niet heeft ingeschreven, ik hoop dat ondanks alles wat er gebeurd is jullie je wel in schrijven, ik ben en namelijk van overtuigd dat jullie zeker nog gaan promoveren en de weg omhoog zullen vinden.
Kop op boys jullie zijn als crew juist zo lekker bezig