CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Om even jullie op de hoogte te brengen: we hebben gevraagd om de verloren BC te compenseren. Alsook zullen de spelerw hoogstwaarschijnlijk verwijderd worden uit de competities.
-
@wooper_nl Bedankt voor de informatievoorziening. Bij onder andere mij is sinds een ruime week de scout verkort naar 12 uur. Als ik het goed begrepen heb halen ze dit dus bij (onder andere) mij weg zodat iedereen in de CC 16 uur nodig heeft voor zijn scout. Is hier enige tijdsindicatie op welke termijn dit geregeld zal zijn?
-
@wooper_nl Nogmaals. Zeg ik niet.
-
@wooper_nl
hoe gaan ze weten hoeveel bc ze aan iedereen moeten compenseren?
ik zag eerst de post dat we verder gingen doen en wat op fairplay gingen rekenen bij degene met 12u voordeel. vond ik persoonlijk de beste oplossing. wat maakt het ook uit die 12u of 16u, buiten misschien de eerste scout. hoeveel keer opent iedereen de scout exact na 12/16u... veel hangt toch af van het feit of je geld hebt, of je wakker bent, op je werk zit, enzovoort. -
Kan Ajax dan ook een extra man opstellen in de finale van de CL? Maakt dat toch uit. Veel hangt toch af of ze er zin in hebben, tegenstander, etc.
Dat zijn toch geen argumenten man.
-
@ola-schatkistje_nl De tests lopen in fases. Als de 1e fase voorbij is, en we krijgen groen licht van GB, dan kan de CC terug starten. Nu is het nog koffiedik kijken wanneer dit zal zijn. Wij hopen om binnen de 2 weken een restart te maken.
-
Misschien handig alle managers te informeren dat de CC wordt uitgesteld?
-
@sir-heyvaert_nl Dit is ook afhankelijk van de divisies. In de champions league zal die 4 uur een wereld van verschil maken.
-
@vundezz_nl Ik heb iedere crew beheerder aangesproken. Ik dacht dat dit toch voldoende was? Mocht het zo niet zijn, dan ga ik iedere speler hierover nog eens aanspreken.
-
@wooper_nl excuus... klopt....
-
Manmanman 2 weken wachten tot gb ze gare nutteloze oneerlijke acties stoppen. Wie verzint er zoiets vraag ik me af ??? Vind het heel appart . Heb ook android maar moest 16uur wachte op scout. Plus was er niemand die wist dat deze nutteloze actie bezig was?? Die de hele crewcup zou verpesten??? Sorry hoor maar wou toch effe me irritaties kwijt hier. En dan nie eens een excuses van gb. Als er maar van die coins binnenkomen de rest zal wel . En hopelijk was deze actie eenmalig en zien we het nooit meer terug. Mvgr
-
@carphunter79_nl Ik snap je frustraties. Voor ons is dit ook niet leuk. Er kruipt ontzettend veel tijd in het organiseren van een event. De start was vlekkeloos verlopen, de line ups waren op tijd binnen.
Van zodra we een datum hebben, dan meld ik dit op het forum.
-
Ze zouden het nochtans kunnen gebruiken in de finale die extra man
Nee, ik vind dat die vergelijking niet opgaat. impact is veel minder. Maar goed als het merendeel van de managers vond dat we moesten stoppen, dan volg ik dat (maar dat zag ik hier niet, vandaar...)
een CC seizoen gratis mogen scouten zou een leuke compensatie zijn van de GB -
@wooper_nl tuurlijk voor jullie als organisatie is het helemaal een hoop extra werk .Respect dat je zoveel tijd drin stopt om het zo leuk en aardig te laten verlopen voor iedereen. Aan jullie is er ook helemaal niks te verwijten. Maar wat ik dan gewoon nie snap is dat als gb zon test doet .laat iedereen er dan van profiteren dan was er niks aan de hand toch? maar niet maar een paar managers dat snappe dan daar toch ook wel dat het oneerlijk is ??? maar ja wat je zegt we wachten wel weer af.
-
Wanneer worden we uit de competitie gezet en is het zeker dat hij niet maandag zal starten ivm een slot van een lid van mijn crew dat hij het andere niet hoeft vrij te houden want een loopt af binnen 3 dagen dan wou hij geen duel joinen maar wachten tot dat slot open in hij speelt dan crewcup crewkampioenschappen maar duel kan dan pas als hij zeker weet dat de crewcup niet komende week zal starten.
-
@mestreech07022017_nl Wij kunnen nog geen nieuwe data prikken. Er is nog altijd communicatie hierover met GB. Vanaf wij officieel nieuws weten zullen we dit hier melden.
-
@wooper_nl oke maar weet je ook niet wanneer de crewcup weg zal zijn ?
Dit kunnen jullie toch wel doen of doet dat game basics ?
-
@mestreech07022017_nl Nee, dit weten wij nog niet. Zoals ik al eerder zei, vanaf wij iets officieel weten, dan gaan wij dit melden.
-
Wat raar. De CL loopt nog steeds. Hoeveel moeite is het nou om even te kicken?
-
Veel omdat de stafferds dit niet meer mogen doen. Al de haat moet dus richting GB, niet naar de mensen die hier voor ons dit organiseren.