CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@mestreech07022017_nl Wij kunnen nog geen nieuwe data prikken. Er is nog altijd communicatie hierover met GB. Vanaf wij officieel nieuws weten zullen we dit hier melden.
-
@wooper_nl oke maar weet je ook niet wanneer de crewcup weg zal zijn ?
Dit kunnen jullie toch wel doen of doet dat game basics ?
-
@mestreech07022017_nl Nee, dit weten wij nog niet. Zoals ik al eerder zei, vanaf wij iets officieel weten, dan gaan wij dit melden.
-
Wat raar. De CL loopt nog steeds. Hoeveel moeite is het nou om even te kicken?
-
Veel omdat de stafferds dit niet meer mogen doen. Al de haat moet dus richting GB, niet naar de mensen die hier voor ons dit organiseren.
-
@santheman11_nl We moesten dit in overleg doen met GB. Normaal gezien zal dit vandaan en morgen in orde komen.
-
Eredivisie managers zijn gekickt. Wanneer zal de CC weer beginnen?
-
Blijft de huidige loting behouden of gaat deze opnieuw gebeuren?
-
officieel
De competities zijn leeggehaald. We zijn nu nog aan het praten met GB over een eventuele compensatie voor de managers.
Nog niet 100% zeker
We denken om de crew cup terug op te starten op maandag 6 mei om 21.30. Dit zal deze avond bevestigd worden.
De loting, indeling + mods blijven hetzelfde.
-
Zelfde avond als de CK.
wordt pittig -
@sir-heyvaert_nl We gaan natuurlijk geen 2 events starten op 1 avond!! Het CK zal een week verplaatst worden.
-
OPGELET
De Crew Cup gaat door op maandag 6 mei om 21.30
De loting, indeling en de moderators van de competitie blijven hetzelfde.
Ik zal iedere crew beheerder + mod een pm sturen met de nodige informatie.Alsook kan ik jullie melden dat GB akkoord is gegaan met een compensatie. Deze BC zullen automatisch toegevoegd worden.
Ik wil iedereen bedanken voor hun geduld en begrip.
Succes in de CC68! -
@wooper_nl
Ideaal! Top geregeld! -
@wooper_nl
Why not? -
@wooper_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@sir-heyvaert_nl We gaan natuurlijk geen 2 events starten op 1 avond!! Het CK zal een week verplaatst worden.
Is het niet wat overdreven om vanwege die reden het CK met een hele week te verschuiven? Kan ook prima op dinsdag van start gaan lijkt mij.
-
Morgen gaat Reinier meer uitleg en info geven over de CK. Dit zijn 2 verschillende events. In dit topic gaat het enkel over de Crew Cup.
-
@memphis-united_nl De inschrijvingen deadline in deze avond. De loting is morgen of overmorgen. Iedereen moet hun line ups nog op het forum plaatsen. De scouttests van Game Basic zijn nog niet afgelopen.
Daarom moeten wij opnieuw een deelnemerslijst indienen voor het CK zodat niemand voordeel heeft met een scout.
Met andere woorden, dit is veel werk om 150 namen door te geven, de spelers uit te sluiten voor de tests en alles te controleren.
-
@wooper_nl Ok, volkomen begrijpelijk dan uiteraard.
Het blijft een bizarre situatie. Kennelijk ziet GB zelf inmiddels ook dat de test leidt tot een oneerlijk voordeel, anders zouden ze immers niet meewerken aan jullie verzoek om bepaalde managers van de tests uit te sluiten. Rest mij de vraag waarom GB in andere competities gewoon vrolijk doorgaat met het verlenen van deze oneerlijke voordeeltjes. De communicatie hierover is uiteraard ook weer bedroevend, zoals we van GB gewend zijn. Hulde dat je ondanks zo weinig medewerking van hogere hand nog de motivatie hebt om dit alles in goede banen te leiden
-
Ik had net dit op een internationaal topic geschreven. Binnen half uurtje verwijderd door die gasten uit de politiestaat.
Dutch top managers are for 90% gone, after being more or less ignored by GB in the last years. And possibly, the same holds for other European managers. Almost every decision that GB takes is just meant to earn more money. Hardly any updates are improving the game (engine, transfer system, etc). Instead, updates are structurally increasing the pay to win character of this game, making it more and more frustrating to play. I have tried to give numerous suggestions for improvements to GB, ranging from simple to advanced. Just trying to keep our nice crew alive. All suggestions are simply ignored. I now gave up, and will leave this game for what it is. And it would be no surprise if this post will be removed by one of the moderators. Criticism is not allowed, especially not on the international platform.
-
Juist deze testen zijn gebaseerd op feedback vanuit de community (tijden scout, marges scout). Je moet het ingame blijven testen en nu komt het gewoon ongelukkig uit. GB heeft zich erg flexibel opgesteld in dit probleem en naar een oplossing gezocht dus daarvoor echt de credits.