CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@joost-sœter_nl Volgens mij heeft er nog nooit iemand gevraagd om een kortere scouttimer. Het lijkt me sterk dat veel managers hier op zitten te wachten, want het enige waar dit in resulteert is dat het pay-to-win niveau van het spelletje nog wat verder opgeschroefd wordt.
De feedback die via het forum op de scout is geleverd, gaat er vooral om dat de scout in sterke competities misbruikt wordt als middeltje om snel aan handelspelers te komen. Dat probleem wordt met een kortere scouttimer alleen nog maar groter. Deze test van GB staat dus haaks op de geleverde feedback vanuit de community.
Tot slot kun je dit natuurlijk ook op tal van andere manieren testen, zonder dat daarbij een ongelijk speelveld ontstaat zoals nu het geval is. Doe het in een aparte testomgeving of geef iedereen tijdelijk een kortere scouttimer. Zo moeilijk is het allemaal niet he
-
Deze A/B tests hanteert GB met een reden. Een x aantal gebruikers krijgt situatie A en een ander deel situatie B. GB wil zien of gebruikers bepaalde features dan misschien vaker gaan gebruiken of dat ze misschien ook wel vaker inloggen etc. Er wordt niets gecommuniceerd, omdat dat wellicht de resultaten van de test zou kunnen beïnvloeden.
Aan deze tests zitten nu helaas nog wat haken en ogen aan, waar GB zich bewust van is. Dus hopelijk zijn die issues in de toekomst opgelost en de verhoudingen minder scheef dan dat ze nu zijn.
Maar goed, ik ga nu veel te veel off-topic.
Aan iedereen die deelneemt aan de crewcup: Veel succes met de herstart a.s. maandag
-
@fc-eddie_nl Van situatie A hebben ze al zo'n 3 jaar data. Sinds de invoering van 3.0 keert de scout namelijk al terug binnen een tijdsbestek van 16 uur. Op het moment dat je aan álle managers een nieuwe situatie voorlegt, heb je dus ook prima vergelijkingsmateriaal voor handen. Er zijn zoveel manieren om dit op een betere manier te testen dan op de huidige manier. Ik geloof ook helemaal niet dat GB zich ervan bewust is dat een kortere scout in een sterke competitie gewoon een bepalend voordeel is. Ze zijn de feeling met het steeds kleiner wordende groepje managers dat dit spel op competitief niveau probeert te spelen totaal verloren.
-
Zeker, al probeert GB in ieder geval weer wat meer feeling te krijgen met deze groep. Alle deelnemers zijn gekickt, hebben compensatie gekregen en zijn uitgesloten van deze en toekomstige tests. Iets dat ze niet hadden hoeven doen.
Het lastige is dat er dus twee groepen zijn: de 1% fanatiekelingen en de overige 99% . Wat voor de 1% goed is, hoeft niet automatisch goed te zijn voor de overige 99% en vice versa. Hier zoekt GB een balans in, maar je ziet dat ze daar nog heel erg mee aan het worstelen zijn om die balans te vinden.
-
GB moet wel in zulk zwaar weer zitten dat ze continu zulke rare sprongen maken, anders maak je er niet zo'n puinhoop van.
Respect voor de mods die alles, tegen onbetaalde of minimale vergoeding, recht moeten lullen.
Wat een zooitje zeg.
-
@wooper_nl Is het bekend wanneer de tests zijn afgelopen? Ik heb nu net nog een gekeken, ik scout nog steeds in 12 uur. Moeten we nog actie ondernemen voordat we maandag met een vergelijkbare situatie zitten als afgelopen maandag.
-
@ola-schatkistje_nl Ja, dit hebben we ook opgemerkt vandaag. We hebben al navraag gedaan.
-
Wij moeten helaas 1 vervanging doorvoeren. Tot op heden heb ik nog geen PM bericht ontvangen over de start van de nieuwe CC.
-
Excuses voor de late wijziging.
Bericht pas gister gehad en moest het nog doorgeven wie welk team wilde.Team 4 : Goal Diggers
AA Gent: de master fakka trainer
Standard Liege: inajaxdy
Sporting Charleroi: Huggie Bear
Waasland Beveren: DoarHakOeTePakkûh -
Wat gebeurt er als een lid van een crew niet de crewcup heeft gejoint ?
Wij hebben namelijk 1 crew er in met maar 3 leden -
@mestreech07022017_nl Je kan die ene vervangen, zit wel een straf erop. Of je laat die Club leeg
-
Volgens mij is de scout een beetje de weg kwijt. Ik krijg Nederlandse spelers als Frenkie de Jong, De Vrij, Kluivert en Bergwijn met geen mogelijkheid te pakken. Stapel misscout op misscout en mijn crewgenoten lukt het ook niet. Lukt het iemand in de CL wel om deze spelers in zijn scout te krijgen? Ik hoor van meerdere managers dat zij hier problemen mee ondervinden.
-
Juah, lijkt erop dat Gamebasics weer lekker loopt te kutten as usual. Maakt het aan de andere kant ook weer interessanter. Ben benieuwd wat hiermee gaat gebeuren.
-
Ik had gisteren net hetzelfde, scout weggestuurd voor bepaalde nationaliteit en kreeg totaal andere spelers...
-
Klopt meer hebben er last van. Er is melding van gemaakt bij GB.
-
In de regels staat dat een transfer tussen twee managers altijd boven de waarde moet liggen.
Geldt dit ook voor een transfer tussen een manager uit Crew A en een manager uit Crew B? -
@memphis-united_nl psies hetzelfde hier
-
@vundezz_nl Dit zou normaal moeten opgelost zijn?
-
@wooper_nl ik heb mijn huidige scout nog niet geopend...dus weet t niet. Als ik genoeg geld heb om hem terug te laten keren zal ik t merken en doorgeven.