CrewCup: Algemene Discussietopic
-
We zijn in overleg.
-
Hij is uit
-
Officieel
We hebben besloten om niet door te gaan met de crew cup. De turboscout stond nog aan, maar deze is in tussentijd weg.
Dat wil zeggen dat sommigen een 2 uur durende scout hebben en anderen een 16 uur durende scout.
In overleg met Game Basics hebben we besloten dat hun de competities leeghalen en de moderators compenseren.
De start van de crew cup zal morgen plaats vinden rond hetzelfde uur.
Alsook heb ik aangedrongen om geen scout event te houden dit weekend.
Excuses voor het ongemak.
-
@wooper_nl komt dat slot terug vrij dan..? want heb geen op overschot aangezien het CK ook begint..
-
@maxaldinho_nl ja dat slot komt opnieuw vrij
-
Waarom begint CC CL ook weer opnieuw? Bij ons is er niks aan de hand.
Ook vanavond wordt het weet pas rond 22:30 uur dat het aangemaakt kan worden.
-
@rísingstar_nl Niet iedereen is in jullie competitie gekomen. Door de berichtgeving op het forum hebben sommigen geen scout meer gestuurd, of hebben spelers niet meer ingelogd om hun team te kiezen.
Aan dit voorval kan ik niks doen. Voor mij is het ook geen pretje om nu een spelerslijst in te dienen met alle namen van de CC spelers , pm's de deur uit te sturen dat de CC vanavond opnieuw begint en kijken wie er al zijn geopend heeft en wie niet.
-
@wooper_nl
PSV4Life snapt de ophef die er nu is, maar vindt het wel wat overdreven.
Want iedereen is op hetzelfde moment uitgenodigd, dus iedereen had ook dezelfde kans (of pech) om een versnelde scout te hebben. Of als de competitie wat later aangemaakt is (en dat is in sommige divisies), dan speelde het al helemaal niet. -
Dat begrijp heb en daar heb ik alle begrip voor. Maar er spelen 4 crews en 16 spelers in 1 competitie. Als 1 crew of 1 speler niet akkoord gaat omdat ze het nadelig vinden dat 1 scout 2 uur erover deed en een andere scout 16 uur, dan moet je deze spelers of crews ook gelijk geven.
Vroeger (zonder directe verkopen) zou ik daar geen punt over maken.
-
@wooper_NL Helder. Kan gebeuren, helaas ligt het probleem weer bij GB. Dank voor het communiceren en regelen. Ondankbare taak als je zo tegen wordt gewerkt, maar (door mij in ieder geval) zeer gewaardeerd.
-
@wooper_nl Dit is vlgs mij nu al de derde keer op een rij dat de crew cup wordt herstart. Wij hadden ook 16 uur, maar accepteer het gewoon, voordeel of nadeel kan voor en tegen je werken. Onze crew heeft het gehad met al die herstarts, er zijn al leden die niet meer mee willen doen. Stoppen komt voor ons steeds nader.
-
@santheman11_nl Dank je wel. Dit is echt leuk om lezen!
-
@phoolie_nl Ja, een restart vind ik ook niet fijn. In de crew kampioenschappen kan dit geen kwaad omdat Direct Sales gewoon niet toegestaan is. In de CC is dit wel toegestaan, dus crews of spelers kunnen daar voordeel bij doen.
Ik moet naar de iedereen luisteren en niet alleen naar de crews en spelers die het "ok" vinden om door te gaan.
-
@wooper_NL Bedankt om met iedereen rekening te houden en een restart is niet meer dan normaal. Die turboscout moest al vanaf 18u uitgeschakeld zijn door die amateurs van GB!
Het enige dat voor GB telt is het geld dat ze binnenkrijgen zonder rekening te houden met hun community. Ze mogen echt wel je werk en tijd dat je erin stopt meer waarderen. Dat telt ook hier voor die negatieve reacties richting wooper! Hij treft geen enkele schuld en doet heel veel voor onze NL community dus aub een beetje meer waardering voor hem!
-
@phoolie_nl Misschien kunnen jullie je boosheid richten op Game Basics. Volgens mij gaat het daar steeds mis. Niet bij de vrijwilliger die keer op keer probeert om er een eerlijke competitie van te maken.
-
@wooper_nl dank je wel voor de moeite die je moet nemen wordt gewaardeerd ... gaan we vanavond maar beginnen met knallen
-
Vraag me ook af wat er met onze geïnvesteerde BC zal gebeuren. Back to 2.0 please, thank you.
-
Zoals jullie kunnen lezen worden de bosscoins voor het aanmaken van de competitie aan de moderators gecompenseerd.
-
@joost-sœter_nl Sure maar wij hebben het over mensen die vanmorgen de scout hebben binnengehaald en daar meerdere spelers hebben gekocht, eventuele oefenmatchen die reeds gespeeld zijn, ...