CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Veel beter dit inderdaad. Indien mogelijk leuk om de teams een beetje te rouleren maar dat de competitie in beginsel eerlijk is blijft het belangrijkst.
-
@wooper_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ok, nu de crew cup 76 editie bijna voorbij is, zou ik graag eens wat feedback krijgen over de crew cup competities.
- Doorgaan of opnieuw naar de oude doelstellingen
- Teamkeuze
- Teamwaardes
Doorgaan wat Alex zegt is alleen misschien wel leuk voor de afwisseling maar verder was dit wel geslaagd.
-
Wat ik kan doen voor de volgende ronde is: pakketjes herverdelen zoals Rens zegt.
- 16 andere teams vinden met andere startwaardes is zeker een optie. Alleen moet ik met redelijk veel rekening houden. Talenten in een team, aantal spelers in een team, geen Duitse team. Voor de kleinere teams is dit makkelijk, maar voor de teams met 100mil+ is dit al moeilijker. De teamwaardes liggen zo ver uit elkaar bij de 100mil+ teams.
-
Ok,
De meesten onder ons weten welk weekend event ons te wachten staat.
Dit is natuurlijk niet fijn voor een event.Daarom:
-
Bespreek met de kapiteins van de tegenstanders hoe jullie dit willen oplossen. Bijvoorbeeld (Per transferronde 2 of 3 spelers op de transferlijst plaatsen en 1 of spelers kopen)
-
Zorg er ook voor dat elke speler akkoord gaat zodat er geen onnodige discussies ontstaan.
-
-
@wooper_NL Kun je nog eens een overzichtje van de captains plaatsen, ik zie het loting topic niet meer staan, daar stonden de captains in
-
@killing-spread_NL Ik heb het topic opnieuw in de lijst geplaatst.
-
Werden alle straffen verwerkt in de laatste tussenstand?
-
@killing-spread_NL Alle straffen werden verwerkt in de sheet
-
-
De All time ranking
-
@Dave-Jansen_NL Heeft Sjan jouw account overgenomen
-
@maricja_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Dave-Jansen_NL Heeft Sjan jouw account overgenomen
ws wel want presteer al weken als Sjan
-
Nou hopelijk kunnen we komend seizoen weer promoveren naar de CL na die afgang vorig seizoen..
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Gaat vast lukken
-
Anders gaan er koppen rollen he!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL te beginnen met die van jou!
-
@wooper_NL Klopt het wel dat Azurri er 2x in staat? Moet dat niet gewoon onder 1 naam staan?
-
@jeffrey_1989_NL Scherp. Hebben inderdaad geen crew cup gemist. Maar misschien wat dit van onze fusie toen.
-
@wooper_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
De All time ranking
Lekker GoodFellas, nog steeds in de flow zie ik