CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gefeliciteerd met de CC overwinning Goodfellas! Hopelijk kunnen wij volgend seizoen promotie afdwingen en weer de strijd met jullie aangaan!
Dank je en zou zeker mooi zijn LFS hoort gewoon in de CL thuis
-
Zijn in ieder geval voorlopig goed op weg
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Zijn in ieder geval voorlopig goed op weg
Dat is mooi, maar seizoen is nog lang
-
Even ter informatie
Ik heb een update van de Crew Cup competitie aangevraagd.
Hoogstwaarschijnlijk zal die update niet meer af krijgen voor de start van de volgende editie.De volgende crew cup editie zal in de week van 14 december eindigen.
Ook hier de vraag, willen jullie doorgaan met de Crew Cup tijdens de feestdagen (ook rekening houden met een transferevent) of hebben jullie liever een korte pauze?
Indien de meeste crews opteren voor een korte pauze, dan wil ik voor de andere crews die wel willen doorgaan een tussentijds event maken met de fantasy league.
-
Ik kom wrs wel aan 4 leden voor de crewcup, ik zou zeggen: gewoon doorgaan
Tenzij de moderators ook even pauze willen fzo, dan valt dat ook best te begrijpen
-
Doorgaan
-
Wij ook door!
-
Wij zijn voor een pauze
-
Wij zijn ook in voor een korte pauze
-
En ook wij opteren voor een kleine break
-
Wij gaan net zo lief door,
-
@Dave-Jansen_NL ik hoorde dat de organisatie toch niks beters heeft te doen
-
@MartijnFC_NL #osmlife
-
Een OSM-break tijdens de feestdagen is ook wel eens een verademing. Ik ben voorstander.
-
Pauze tijdens de Feestdagen!
-
Voor de crews die doorgaan wil ik een CC-winter editie organiseren.
De deelnemende crews zullen geloot worden zodat elke crew eens tegen andere tegenstanders speelt.
Ik heb nog geen format, daar zal volgende week meer duidelijkheid over gegeven worden.
Voor de crews die willen doorgaan heb ik 1 vraag:
Met of zonder transfers?
-
Voor mij eens zonder transfers, dat klinkt wel goed
-
De huidige CC zal eindigen op 23 december (Europa league die later begonnen is).
Ik stel voor om toch een korte CC pauze in te lassen en opnieuw te beginnen op 5 januari 2021.
Ik zal wel een kerst toernooi maken voor diegene die willen meedoen.
-
Gefeliciteerd met jullie CC overwinning GG, al met al een terechte overwinning. Jullie hebben dit seizoen tactisch slim gespeeld!
Nu even een break, komt wel goed uit! Fijne feestdagen en alvast een goed 2021 gewenst