CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Sanchezzzz_NL Amen to that!
-
Laat ik even reageren, voordat dit een eigen leven gaat krijgen.
Overtredingen
Er is een overtreding begaan, dus deze kan gemeld worden in het daarvoor bestemde topic.Mochten er naar aanleiding van overtreding nog vragen etc zijn, dan kan je een pm sturen om direct een oplossing te vragen.
Ik zit niet 24/7 op het forum.Oplossingen en consequenties
Volgens mij is nog altijd de organisatie in charge en verantwoordelijk voor alle oplossingen en straffen. Ik vind het daarom best bijzonder te noemen, dat men al eigen conclusies trekt en niks meer in de competitie gaat uitrichten, om zo hun zin door te drammen.We zijn allen volwassen genoeg om een spel te spelen of om een discussie aan te gaan, ga dan ook op deze manier om met de events en problemen. Voor ieder probleem is er een oplossing. Simpel. En deze is nu aan mij om dit op te lossen.
Wat nu?
- Meld de overtreding in het topic en een beschrijving. Ik zal kijken naar de league en de consequenties.
- Een straf voor de veroorzaker zal volgen.
- Compensatie in de sheet (in de vorm van punten) volgt voor degene die hierdoor met een andere ds speelt.
- Geen herstart. (Het kan natuurlijk zomaar gebeuren dat bij een herstart een ander een verkeerd team inneemt en zo blijven we bezig)
Problem solved and move on.
-
Bedankt voor de reactie. Duidelijk.
-
@maricja_NL bedankt voor de duidelijkheid. Succes allen
-
Ik stel vast dat er bitter weinig verkocht wordt en daarom is die versnelde schout waardeloos WANT ALS JE NIKS VERKOOPT KAN JE DE GESCHOUTE SPELERS NIET OPENEN AANGEZIEN GELD ONTBREEKT? zijn er nog manNegers die dit ervaren! MVG
-
-
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to Rudiclaeys_NL on last edited by JeffMich34 aka AFCA6706_NL
@Rudiclaeys_NL Mee eens! Zo verdienen ze bij GB nog niet eens meer geld, omgekeerde wereld.
Mvg
-
MEDEDELING HERSTART EERSTE DIVISIE
Hi allen,
Vanavond zal de herstart plaats vinden.
Na de sim van vanavond, kan iedereen ontslag nemen uit de league.Er is echter een mededeling.
Wegens vervelende omstandigheden, zal S Crew United Veterans zich terugtrekken uit de CC. Daar zij ook het moderatorschap hadden, is direct na het bericht een oplossing gevonden.Men is aan het werk en reacties kunnen daarom lang op zich laten wachten. Tijdige duidelijkheid wordt altijd gewaardeerd, dus zo ook nu. Daarom zal ik vanavond deze league aanmaken.
Tussen 21.30 en 22.30 zal de league opnieuw aangemaakt worden en ik zal de invites verzorgen. -
Verder wil ik ook melden dat ik een paar dagen eropuit ben
Dan weten jullie dit, mochten reacties van mij uit verder langer duren. -
De Eerste Divisie is inmiddels aangemaakt en invites zijn eruit. Iedereen heel veel succes en plezier dit seizoen
-
Het is weer huilen met de pet op op de transferlijst, je verkoopt geen bal als je in hogere regionen komt om te verkopen, al 2 dagen 0 verkoop, zielig. MVG
-
Mochten mensen na de CC er echt even uit willen, een huisje met een haardje op Center Parcs is zeker een aanrader.
Als het even kan, neem dan ook een jacuzzi en een sauna erbij -
Misschien iets voor Rudi? Die heeft het lastig zie ik.
Voor de rest fijn dat de tussenstanden opgemaakt zijn!
-
@maricja_NL Ik heb bij Center Parcs altijd het idee dat de huisjes in 30 jaar tijd nog nooit van interieur zijn veranderd
-
@Patje-Miltie_NL Ze zijn aardig aan het vernieuwen. Sommige parken komen nog aan de beurt, maar anderen hebben al een beurt gehad of zijn nu bezig.
Ik zat nu in Vossemeren, waar ze iig bezig zijn met het opknappen van huisjes en paden.
Meerdal heeft iig ook al een aantal nieuwe huisjes met infrarood sauna en jacuzzi's met kleurlampjesNeem eens een kijkje op de website zou ik zeggen
-
@McWilliam_NL Ik zou het Rudi zeker aanraden
-
Er zijn weer nieuwe tussenstanden
Sommige league beloven aardig spannend te zijn/worden. -
@maricja_NL Geen interesse hierin, als ik daar ben kan ik forum niet in de gaten houden welke flaters gemaakt worden hier . mvg
-
@Rudiclaeys_NL Je kan natuurlijk altijd kijken via telefoon, laptop, tablets etc Genoeg manieren om niets te hoeven missen op het forum
-
@maricja_NL Zijn de eindstanden van de cc nog niet bekend! MVG