CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@wooper_NL Dag Mattieu️ Wat fijn dat dat geregeld kan worden. Top!! En ik hoorde in de wandelgangen ja maar je hebt zelf ook spelers in de crew die dat doen. Heb nieuws voor jullie allemaal. Intereseert me heel erg weinig . Regels zijn regels. Fair play en niet teveel betalen staat hoog im het vaandel hier. Tis maar een spelletje maar leuk als we allemaal eerlijk spelen. En misschien kunnen we die 100+ scout ook uitschakelen door dat te verbieden. Kost stiekum ook een hoop coins. Plus weer meer talentjes scouten weer om snel 100ers te hebben. Wat altijd de bom was op osm. En jij mag me gewoon Rob noemen hoor ouwe belchinees️ laten we gewoon die vervelende updates zelf uitschakelen zo word het spel weer tactisch ook. Mvgr
-
@Carphunter79_NL Helaas kun je ze niet uitzetten bij Duels en zijn er nog steeds crews op topniveau die packs kopen
-
@Rovah-v2_NL probleem hier is . De zogenaamde mooie jongens van osm vinden me allemaal een flapdrol stelletje stink ass toys. Maar fatsoenlijk opkomen voor het leuke spel wat het altijd was kunne ze niet🥱 betalen en slikke zijn ze goed in. Manne word is wakker. Of wille jullie met 5 crews verder met allemaal sjeikies. Manman wie is hier nou de flapdrol
-
@Carphunter79_NL Naah ik noem je Robbie Robbie. Mvgm
-
Vraag naar jullie toe.
Ik krijg de laatste vaak te horen dat het allemaal pay2win geworden is.
Wat als we de 100+ scout verbieden in de crew cup?
-
@wooper_NL Ik vind het een prima plan ondanks dat ik erzelf nu ook gebruik van maak (moet maken) om resultaten te boeken En het is in principe wel te controleren. Vaak komen die 100+ scouts terug met spelers die normaal een rating hebbe van rond de 70 maar dan ineens bijv. Een RB die van Cordoba komt is ineens een wereldster van 105. Plus de prijs wat een manager ervoor betaalt weet je al genoeg. Die buitenkansjes van vroeger zie ik ook nie meer voorbij komen. Dus ik zeg doen is wel te controleren️
-
@wooper_NL Absoluut niet verbieden. Dan is het handelen na de nodige speelrondes al klaar en is de lol er gauw van af.
Gevolg zal ook zijn dat iedereen voor de gebruikelijke grote landen gaat en dat degene die het beste verkoopt er altijd profijt van zal blijven hebben.
-
Namens de Musketiers, wij zijn voor afschaffen 100+ scout in de cc
-
Bestaat er een 100+ scout?
-
De CC eindstanden staan op het forum. Proficiat Golden Glory met de CC winst en proficiat aan alle promovendi.
Vergeet jullie crew niet in te schrijven voor de volgende CC!
-
Gefeliciteerd mannen van GG!
We zijn helaas geen moment in de buurt gekomen, mijn complimenten -
Gefeliciteerd GG
Tot volgend seizoen !
-
Van harte mannen van GG, topseizoen en oppermachtig waren jullie!
Gefeliciteerd ook aan alle promovendi!
En dank aan Mathieu voor oa het weer zeer regelmatig plaatsen van de tussenstanden!
-
Wie helpt ons uit de nood? 🥺 Voor 23.59u een deelnemer gezocht. Anders stoppen wij ermee.
-
Het is opgelost. Iedereen veel succes!
-
Kleine update
-
@wooper_NL CC 83 heeft LFS gewonnen en niet Cosa Nostra.
-
-
Proficiat met het behalen van de CC titel Looking For Silverware!
Ook een dikke proficiat aan alle promovendi.
Vergeet je niet in te schrijven voor de volgende Crew Cup!
-
@wooper_NL zou je een nieuw CC overwinningen overzicht kunnen plaatsen inclusief onze laatste overwinning en CC 83 winst voor LFS i.p.v. Cosa Nostra?