JR & TOT: Crewcompetitie
-
@Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Sjinne_4_ever_NL De concurrentie laat het afweten... :S
De concurrentie is alweer bij je
-
het was wel een enorme steal van mij
-
Dat is prima hoor. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit welke we kiezen.
-
Spannend seizoen je weet denk ik pas op de laatste speeldag wie kampioen word
-
Even vlug gekeken op mijn profiel en ik mis Oekraïne en Venezuela o.a.
-
@Furrax_NL
Oekraïne dan maar? zijn minder landen dan Venezuela. -
Geen problemen met Oekraïne
-
@Sir-Heyvaert_NL 0 landen zelfs!
-
Oekraïne is ingesteld.
-
Gisteren bekerfinale verloren na penalty's tegen Peter... Vandaag tweede geworden en 17bc gekregen... Slaat toch nergens op.
-
@Furrax_NL Komt omdat het een klein landje is en weinig mensen ik had 16 bc overigens.
En jij bent 1ste geworden met het aantal manager punten. -
Naast bovenstaande zorgt het uitzetten van clubkas compensatie er ook voor dat we een lagere bc bonus krijgen.
-
Het is geen vette hap nee
-
Je moet overigens niet verwachten dat je je seizoen, qua gespendeerde Bosscoins, weer goedmaakt met die bonus. Dat is nooit de intentie geweest van die bonus.
-
Mjah......
-
@FC-Eddie_NL Nee logisch ook. Slecht verdienmodel anders, is het sowieso wel, maar het mag imo toch wel wat hoger uitvallen. Of wij NL-ers spenderen gewoon te weinig om meer BC's terug te winnen.
-
Het kan ook hoger uitvallen, maar dan moet je dus in een grotere en vollere competitie spelen en tevens dienen alle geavanceerde instellingen aan te staan. Als je het dan goed doet (zeker met lage DS) kan je zo 50 tot 100 bc als bonus krijgen aan het eind van het seizoen.
Wees blij dat we überhaupt een bonus krijgen. Dit had GB niet eens hoeven doen.
-
@FC-Eddie_NL Je laat het als een gunst klinken, is het zeker niet in mijn ogen. Daarvoor is dit spel in zijn huidige vorm al teveel gericht op geld verdienen.
-
Dus? De hele westerse (zakelijke) wereld draait om geld verdienen. Dan nog steeds is GB niet verplicht om een bonus te geven. Het voegt wel wat toe aan klantenservice dat wel, maar een verplichting? Nee. En daarnaast plaatst GB geen pistool tegen je hoofd en zegt dat je honderden/duizenden bc per seizoen moet gaan spenderen of anders...Dat is nog altijd je eigen keuze. Je kan er ook voor kiezen om elke dag maximaal 4 spelers via de transferlijst te kopen (de 4 gratis bc die je elke dag krijgt) en je doelstelling te laten voor wat het is.
Oh, en die 4 gratis bc die je elke dag krijgt is zeker ook een verplichting van GB aan ons? En (web)winkels die even een korting geven op hun producten doen dat natuurlijk ook uit verplichting naar hun klanten, omdat ze zoveel geld verdienen zeker? Grapjas :rofl:
Wil of kan je niet zoveel betalen om elk seizoen veel BC neer te tellen? Geen probleem, we hebben immers niet allemaal veel geld te spenderen. Maar accepteer dat dan of stop met spelen.
Misschien moet je wat minder tijd spenderen op torrent sites en voor al die dingen gaan betalen i.p.v. ze gratis van het internet afhalen. Dan raak je niet zo snel in paniek wanneer een bedrijf haar verdienmodel iets aanpast en je daardoor misschien iets meer geld moet gaan uitgeven dan dat je eerst deed.
-
@FC-Eddie_NL Zeg ik dat het een verplichting is? Nee, dus bespaar je die preek dan ook maar. Tuurlijk draait het om geld, voorheen was dat van minder belang bij OSM, maar 3.0 is 100% erop gericht meer geld te verdienen dan voorheen (Pay to win). Letterlijke uitspraak van Derwort was hoe hij meer geld kon verdienen. 100%! Mag hij van mij dan ook wat tegenover stellen. Die gratis coins zijn ook gewoon een marketingtool, dat brengt voor GB alleen maar meer in het laatje als je dit over het grotere geheel bekijkt, denk ik.