Moderator is OSM en kickt niemand
-
Ik zat even te kijken naar de stand mij de managers bij mij in een competie
Er waren een paar al heel lang niet ingelogd geweest (zelfs een van 24-02-2017) maar er word niemand gekickt ..Kan ik daaruit concluderen dat als ik in een nieuwe competitie stap waarin osm de moderator is ik nooit gekickt word?
En als ik dus in de voorbereiding een goede opstelling maak ik met 0 inspanning en 0 investering en 0 x inloggen waarschijnlijk toch managerspunten ga halen..... -
@goldmemberX_NL dat heb je nou helemaal goed
-
@goldmemberX_NL said in Moderator is OSM en kickt niemand:
Ik zat even te kijken naar de stand mij de managers bij mij in een competie
Er waren een paar al heel lang niet ingelogd geweest (zelfs een van 24-02-2017) maar er word niemand gekickt ..Kan ik daaruit concluderen dat als ik in een nieuwe competitie stap waarin osm de moderator is ik nooit gekickt word?
En als ik dus in de voorbereiding een goede opstelling maak ik met 0 inspanning en 0 investering en 0 x inloggen waarschijnlijk toch managerspunten ga halen.....Dan kan het zijn dat je misschien wel 100 managerpunten behaald en je doelstelling ook niet haalt, wordt niemand blij van denk ik?
-
@De-Boterbloemen_NL en waarom denk je dat?
-
Jammer genoeg is dat nu wel zo. Althans, ik heb ook nog geen manier gevonden om de competitie even over te nemen. Het is minder leuk om tegen afwezige managers te spelen
-
Er kunnen alleen inactieve managers gekickt worden als de competitie daadwerkelijk een moderator heeft. En dan kan dat alleen door die betreffende moderator gedaan worden. Bij competitie waarbij OSM als moderator wordt aangegeven is er dus in feite geen moderator en kan er dus ook geen inactieve managers gekickt worden.
@Vinçentó-Beçker_NL moderatorschap overnemen is helaas niet meer mogelijk in deze versie van OSM.