Wedstrijd bezig..
-
Ik vermoed dat je hetzelfde probleem hebt als in het volgende topic vermeld staat: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/12582/pc-bug-in-de-competitie
Wanneer je de competitie vlak voor / tijdens simulatie aanmaakt, krijg je die melding, maar zal je eerste wedstrijd pas vanavond gespeeld worden.
-
This post is deleted!
-
@Vertrigo_NL en ik kan me spelers ook gewoon trainen..
-
@Centex_NL said in Wedstrijd bezig..:
@Vertrigo_NL en ik kan me spelers ook gewoon trainen..
Je kunt sowieso iedere 8 uur je spelers trainen
-
@Vertrigo_NL en ik kan me spelers ook gewoon trainen ohh aangezien er wedstrijd bezig staat vond ik dat raar maar nu moet ik gewoon wachten? Tot vanavond?
-
@Centex_NL Correct. Ergens na 20:00 uur zal de wedstrijd dan gesimuleerd moeten worden.
-
Dan wachten we vanavond nog even af.
-
@Vertrigo_NL Prima Alvast bedankt
-
@Centex_NL
Voor zover ik kan zien, is er inderdaad sprake van wat @Vertrigo_NL aangeeft. Jouw competitie met Ajax is gisteren vlak voor de simulatie aangemaakt en daardoor niet meegenomen in de simulatieronde gisteren. Anders had je maar een half uur de tijd om alles in te stellen voordat je wedstrijd zou beginnen. Je kan er dus vanuit gaan dat je eerste wedstrijd vanavond vanaf 20:00 gewoon volgens planning wordt gesimuleerd. -
@Centex_NL Ik zie dat de wedstrijd van Ajax op je S1 is gespeeld! Daarmee lijkt het probleem opgelost te zijn. Daarom sluit ik bij deze ook dit topic.