Cryptocurrency
-
Ik bedank hem wel, voor het verneuken van het hele spel
-
@suiz-luárez_nl Daar ben je al veel te laat mee. Hij heeft zijn geld al wel binnen, denk ik.
-
Jammer dat bosscoins nog geen cryptocurrency is.
-
@tomruitenbeek_nl Jij had toch al bijna geen bosscoins meer ?
-
@bjorn2321_nl Ik heb er nu welgeteld 1.
-
die zijn toch niks meer waard nu OSM dood aan het gaan is
-
ATH voor ETH!
Vannacht is de € 402,51 aangetikt.
Inmiddels stukje teruggezakt in een veilige zone tussen de € 385 / € 395..
Er zijn er zat die een serieuze goede black friday hebben gehad..
-
Die crypto's gaan als een trein. Ik ben maar bescheiden ingestapt maar die 'inzet' is inmiddels verdubbeld. Ik heb dus ETH / LTC en BTC
-
Kwestie van tijd voordat dit weer verder verXvoudigd
-
Ik hoop dat het als een kaartenhuis in elkaar stort. Maar het is wel de toekomst dus zal uiteindelijk wel weer stijgen dan
-
@l0rdshishio_nl said in Cryptocurrency:
Ik hoop dat het als een kaartenhuis in elkaar stort. Maar het is wel de toekomst dus zal uiteindelijk wel weer stijgen dan
Mano hoopt ook dat The Next Generation als een kaartenhuis in elkaar stort
-
@l0rdshishio_nl said in Cryptocurrency:
Waarom hoop je dat dan? Om alsnog in te stappen? XD
-
De enige juiste redenatie inderdaad.
Al is dat sowieso het advies, kopen als er bloed door de straten vloeit...Dipjes blijven komen, zijn de ideale signalen om in te kopen aangezien de stijging erna toch alweer om de hoek loert.
Vanwege alle media aandacht gaat Jan Modaal een emotionele investering doen als alles al een tijd stijgt..en verkopen als het zakt en dan lopen schelden dat die zijn geld kwijt is, terwijl de 'echte' investeerder in zijn broek pist van het lachen en hierdoor voor een schijntje hetgeen overneemt van Jan...
XLM inmiddels alweer op € 0,05, zal rap ook factor 5/6 hiervan worden..
@ Leroy, watvoor bedrag qua winst heb je in gedachte voordat je wil gaan cashen?
Vraag geldt tevens ook voor andere hier..Zelf heb ik me voorgenomen om bij € 1.400.000,00 voor c.a. 800K af te romen, enkele gerichte fysieke aankopen te doen.
Al duurt het nog wel voordat ik aan dat bedrag zit, dus de eerst volgende afroomactie zal plaatsvinden op c.a. € 350.000,00 om dan voor 50K af te romen.. -
@kagchelland_nl Ik hoop dat omdat ik er geen geld in heb zitten (heb uberhaupt geen geld om te beleggen) en dus zuur al die berichten rondom te bitcoin zit te lezen. En ten tweede omdat mensen die er geen verstand van hebben nu opeens bitcoins kopen omdat ze bang zijn de boot te missen, en zo de prijs verder doen stijgen. Zulke mensen, die simpelweg gokken, verdienen het gewoon afgestraft te worden.
-
@l-r-van-kessel_nl 1,4 miljoen?? Hoeveel zijn je beleggingen nu waard dan?
-
@l-r-van-kessel_nl Heb geen bedrag in gedachten. Daarvoor heb ik ook veel te weinig gekocht. Ik heb de stellingname genomen dat de drie stabiele munten die ik heb (BTC/ETH/LTC) alleen maar door zullen groeien.
Ik heb ook 10.000 Siacoins die al keihard gezakt zijn sinds ik kocht. Als die ooit een mooie plus maken verkoop ik ze wel.
Wat mij betreft blijft het meerdere jaren staan en kan ik ze verkopen als ik het nodig heb, bijvoorbeeld als ik ga emigreren of een grotere aankoop moet doen. Anderzijds kan het morgen allemaal weg zijn dus reken mezelf zeker niet rijk
-
Een veeeeelvoud van wat ik heb geinvesteerd. Bedragen noem ik niet aangezien de belastingdienst ook mee kan kijken
Al erkent de overheid het niet als betaalmiddel wat het weer dubbel maakt..ATH voor ETH, Bitcoin, XLM , LTC en weet ik wie allemaal niet normaal!
Ethereum - €435
LTC - € 90+
XLM € 0,08
Bitcoin € 10.980Nog 2 weken en ik ga even genieten in het zonnetje van een klein gedeelte van de opbrengst (die ik al eerder heb afgeroomd)....
@ Leroy, tussentijds geen redenen om een gedeelte te gaan cashen?
-
@l-r-van-kessel_nl
Waar kan je je registratie doen om een account te openen?
Zit nu beetje via Etoro te kiijken en kan je ook account aanmaken en crypto s aanschaffen.
bij welke zitten jullie?
-
Ik zit op Poloniex
-
Etherum en BcH gaan niet zo best rond dit tijdstip.
Gisteren nog in de lift nu in het rood.