Cryptocurrency
-
Aha ja. Nee klopt ook. Maar zo'n Siacoin is geen munt waar ook daadwerkelijk mee gewerkt zal worden. Niet gebaseerd op blockchain of iets vergelijkbaars. gewoon een leuk bedrijf voor online opslag waarvan ik hoop dat men er iets in gaat zien.
Mijn LTC/BTC/ETH laat ik jaren staan
-
@kagchelland_nl said in Cryptocurrency:
Mijn LTC/BTC/ETH laat ik jaren staan
Net zoals het onkruid in je tuin
-
Maar er zijn ook dingen die Leroy absoluut niet laat staan, toch Bartje?
-
@timeenennaam_nl said in Cryptocurrency:
Maar er zijn ook dingen die Leroy absoluut niet laat staan, toch Bartje?
Er zijn bijzonder weinig dingen die ik laat staan XD
-
Jeroen heeft zo te zien het topic ook gevonden..
Onderstaande zag ik op LinkedIn voorbij komen.
https://www.jeroenderwort.nl/opkomst-cryptocurrency-is-onstuitbaar/
-
En ons bedanken voor het geld waarmee hij die cryptocurrency koopt, ho maar.
-
Van mij krijgt hij niks (meer)
-
Ik bedank hem wel, voor het verneuken van het hele spel
-
@suiz-luárez_nl Daar ben je al veel te laat mee. Hij heeft zijn geld al wel binnen, denk ik.
-
Jammer dat bosscoins nog geen cryptocurrency is.
-
@tomruitenbeek_nl Jij had toch al bijna geen bosscoins meer ?
-
@bjorn2321_nl Ik heb er nu welgeteld 1.
-
die zijn toch niks meer waard nu OSM dood aan het gaan is
-
ATH voor ETH!
Vannacht is de € 402,51 aangetikt.
Inmiddels stukje teruggezakt in een veilige zone tussen de € 385 / € 395..
Er zijn er zat die een serieuze goede black friday hebben gehad..
-
Die crypto's gaan als een trein. Ik ben maar bescheiden ingestapt maar die 'inzet' is inmiddels verdubbeld. Ik heb dus ETH / LTC en BTC
-
Kwestie van tijd voordat dit weer verder verXvoudigd
-
Ik hoop dat het als een kaartenhuis in elkaar stort. Maar het is wel de toekomst dus zal uiteindelijk wel weer stijgen dan
-
@l0rdshishio_nl said in Cryptocurrency:
Ik hoop dat het als een kaartenhuis in elkaar stort. Maar het is wel de toekomst dus zal uiteindelijk wel weer stijgen dan
Mano hoopt ook dat The Next Generation als een kaartenhuis in elkaar stort
-
@l0rdshishio_nl said in Cryptocurrency:
Waarom hoop je dat dan? Om alsnog in te stappen? XD
-
De enige juiste redenatie inderdaad.
Al is dat sowieso het advies, kopen als er bloed door de straten vloeit...Dipjes blijven komen, zijn de ideale signalen om in te kopen aangezien de stijging erna toch alweer om de hoek loert.
Vanwege alle media aandacht gaat Jan Modaal een emotionele investering doen als alles al een tijd stijgt..en verkopen als het zakt en dan lopen schelden dat die zijn geld kwijt is, terwijl de 'echte' investeerder in zijn broek pist van het lachen en hierdoor voor een schijntje hetgeen overneemt van Jan...
XLM inmiddels alweer op € 0,05, zal rap ook factor 5/6 hiervan worden..
@ Leroy, watvoor bedrag qua winst heb je in gedachte voordat je wil gaan cashen?
Vraag geldt tevens ook voor andere hier..Zelf heb ik me voorgenomen om bij € 1.400.000,00 voor c.a. 800K af te romen, enkele gerichte fysieke aankopen te doen.
Al duurt het nog wel voordat ik aan dat bedrag zit, dus de eerst volgende afroomactie zal plaatsvinden op c.a. € 350.000,00 om dan voor 50K af te romen..