• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Transferlijst

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Het Spel
6 Posts 3 Posters 2.1k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NL
    wrote on last edited by

Als ik via de pc op osm zit, zie ik op de transferlijst bij aangeboden spelers goed het verschil tussen welke spelers er door andere spelers uit de competitie worden aangeboden en de spelers die door osm worden aangeboden.

Dit is heel prettig zodat je niet perongeluk een speler van je concurrent koopt.
    Op de app is dit verschil niet, dus mijn vraag is, kunnen ze dit ook bij de app doen?

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    2
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to De Boterbloemen_NL on last edited by

@De-Boterbloemen_NL

Het verschil tussen spelers uit je eigen competitie en daarbuiten is goed te zien op de website, omdat je daar op de link kan klikken van teams die in je competitie spelen waardoor je bij de selectie van dat team uitkomt. Hierdoor hebben de naam van die teams dus ook een ander kleurtje. Op de app is dit niet mogelijk.

De paar keer dat ik zelf via de app de transferlijst checkte vond ik het ook wel lastig dat dit verschil er niet is op de app. Misschien dat GB daar een andere oplossing voor kan vinden. Ik zal het in ieder geval doorgeven.

De Boterbloemen_NLD 1 Reply Last reply
    0
    De Boterbloemen_NL
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@FC-Eddie_NL said in Transferlijst:

@De-Boterbloemen_NL

Het verschil tussen spelers uit je eigen competitie en daarbuiten is goed te zien op de website, omdat je daar op de link kan klikken van teams die in je competitie spelen waardoor je bij de selectie van dat team uitkomt. Hierdoor hebben de naam van die teams dus ook een ander kleurtje. Op de app is dit niet mogelijk.

De paar keer dat ik zelf via de app de transferlijst checkte vond ik het ook wel lastig dat dit verschil er niet is op de app. Misschien dat GB daar een andere oplossing voor kan vinden. Ik zal het in ieder geval doorgeven.

Dat is mooi dankje! het moet denk ik wel mogelijk zijn om het een andere kleur te geven!

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

1 Reply Last reply
    1
  • Jordy van Oel_NLJ Offline
    Jordy van Oel_NLJ Offline
    Jordy van Oel_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Al zouden de teams uit je eigen competitie maar een grijs kleurtje krijgen en teams uit andere competities gewoon wit. Dan zou dit al heel erg helpen.

De Boterbloemen_NLD 1 Reply Last reply
    0
    De Boterbloemen_NL
    replied to Jordy van Oel_NL on last edited by

@Jordy-van-Oel_NL said in Transferlijst:

Al zouden de teams uit je eigen competitie maar een grijs kleurtje krijgen en teams uit andere competities gewoon wit. Dan zou dit al heel erg helpen.

Dat inderdaad!

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    wrote on last edited by

Dit onderwerp is al op de agenda gezet door GB. Nog geen verdere informatie, maar ik verwacht wel dat GB hier een aanpassing aan gaat maken zodat het verschil ook op de app duidelijker is.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular