Spelers ruilen
-
Goeie avond managers,
Persoonlijk als manager zou ik het fijn vinden als er een nieuwe functie geïntroduceerd zou worden in het spel: ruilen.Het zou het spel veel realistischer maken en het zou ook een goede optie zijn voor als je club krap bij kas zit. Het zou ook het spel leuker maken door een 'gefaalde' speler met een hoge transfer waarde te kunnen ruilen voor een gelijkwaardige speler en dat je dan nog een extra bedrag bijbetaald.
Voorbeeld:
Stel je bent Monaco en je hebt Falcao 90 rated 1 goal in 20 wedstrijden waarde: 20 mil. Je hebt dan Cavani van PSG 93 rated 15 goals in 20 wedstrijden 30 mil waard. Je zou hem dan voor Falcao kunnen ruilen, maar dan nog 5 à 10 miljoen bijbetalen.Het zou echt geweldig zijn als dit zou worden geïntroduceerd door gamebasics, Ik hoop dat jullie managers dat ook vinden!
PS: getallen in het voorbeeld kunnen afwijken, ik gebuikte gewoon random getallen.
-
Even verplaatst naar Het Spel aangezien het een suggestie is.
-
Persoonlijk zeg ik hier nee tegen.
Als je krap bij kas zit zijn er nog genoeg alternatieven om toch aan spelers te komen.
- Je kan spelers verkopen en met de opbrengst daarvan nieuwe spelers aantrekken.
- Je kan de clubkas compensatie feature gebruiken om spelers te kopen met Bosscoins als je niet genoeg clubkasgeld hebt om een speler te kopen.
Daarnaast zou je in principe al kunnen ruilen in OSM. Je kan namelijk gewoon met een andere manager in je competitie afspreken dat je elkaars speler koopt door allebei een bod te plaatsen op de speler die je wilt ruilen. De andere manager kan dat bod dan accepteren. Je moet alleen wel uitkijken dat je niet als cheater aangemerkt gaat worden door weer een andere manager in je competitie.
Verder denk ik dat er vrij weinig gebruik van gemaakt gaat worden als dit ingevoerd zou worden. De meeste managers verkopen gewoon die spelers die ze niet meer willen hebben.
-
@jiba_swagg_NL
Het idee is eerder aangekaart, maar ook afgekeurd. Mede om de redenen die @FC-Eddie_NL noemt, maar het werkt het cheaten ook makkelijker in de hand.
Daarnaast zie je irl ook niet vaak een ruil. In enkele gevallen wel, maar het komt niet vaak voor.Bij deze keur ik dit idee ook af.