WEURO 2017
-
Nog net op tijd
-
@DominicM_NL
Zit ook te kijken. Eigenlijk moet je gewoon naar het stadion gaan om het een beetje te beleven, want op tv kijken is echt een opgave met dat trage tempo, voortdurend buitenspel en die lange ballen. -
@timeenennaam_NL Helemaal met je eens. Ik heb het er ook op staan. Vind het wel grappig en mooi dat het in Nederland is.
-
Die Miedema is wel aardig, zou PEC moeten halen
-
@timeenennaam_NL Maar dan zie je Lieke Martens niet vanuit elk camerastandpunt
-
@DominicM_NL Lieke ja
Volgens mij vindt zij mij ook leuk, keek heel lief naar me in de camera -
Applaus voor Nooij en Nouri binnen 3 minuten. Mooi. Maar straks ook applaus voor de handen.
-
dat je erna kan kijken. enige waarvoor ik zou kijken is Marta da silva vieira
-
Beter gaat Tess Wester nog eens voetballen
-
OMG WE WORDEN KAMPIOEN JONGENS
-
@timeenennaam_NL Die keepster is vast ook beter dan Vd Hart, oh wacht jullie hebben Boer al
-
Zwolle heeft Esmee de Graaf al
-
Wellicht naar een kwartfinale toe, wordt 200m van mijn huis gespeeld en Nederland speelt erin als ze 1e in de poule worden. Verder vond ik het best aardig om te kijken hoor.
-
@timeenennaam_NL Heb Miedema zelden iets goeds zien doen in het handjevol wedstrijden dat ik van de vrouwen heb gezien, en vanavond ook niet
-
Beetje krampachtig allemaal, je voelt dat ze te graag wilt. Spitsen scoren vooral wanneer ze weten dat het goed komt.
Inmiddels kwartfinale tickets gekocht, grote kans dat ze 1e worden en de verkoop zal vast snel gaan als dat zou blijken na de match tegen België.
-
Oh, uitverkocht al :')
-
Jammer dat finale niet gewoon in Philipsstadion of zelfs Kuip is gepland
-
@timeenennaam_NL Philips is geen boeiend stadion.
-
@hap-slik-weg_NL
Heeft goede internationale uitstraling en een tenminste locatie in de binnenstad, niet zoals de Grolsche veste op zo'n desolaat industrieterrein bij een miezerig station. -
Bovendien gewoon een mooi stadion, bij de Grolsch Veste lijkt het alsof halverwege het geld op was en dat 1 tribune daarom niet afgemaakt is (oh dat was ook zo)