Politiek
-
Deze @Kagchelland_NL ?
![alt text]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29177477_830028727193063_2161493994528309248_n.png?oh=7d0fd9369090ffcd6948bab8c837340f&oe=5B4B46B9(image url)
die kwam er bij mij namelijk uit.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik had 8% overeenkomst met Groenlinks, dus blijkbaar hebben ze toch nog wel een stuk of twee prima ideeen.
-
DENK op nummer 1 met 73%. Was sws al van plan om op ze te stemmen. Landelijk heb ik vvd gestemd. Landelijk beleid prima maar die hoef ik echt niet qua stad. Die kwam landelijk op 2 uit bij mij, nu op 9. Ik zou gemeentelijk sws eigenlijk nooit rechts willen stemmen.
-
@bringdaruckus_nl
Staat bij ons niet eens een autochtoon op de kieslijst, kun je toch niet serieus nemen dan -
@timeenennaam_nl said in Politiek:
@bringdaruckus_nl
Staat bij ons niet eens een autochtoon op de kieslijst, kun je toch niet serieus nemen danVeenendaal? Mandy Heikamp klinkt behoorlijk autochtoons. Staat op nummer 3
-
Ik mag lekker niet stemmen voor de GR op 14 maart.
-
is ook niet op 14 maart
-
@dominicm_nl 21 maart ook niet
-
Ik ga voor partij Koe uit Kerkrade http://partij-koe.nl/
-
Was vergeten hoe dit topic begon
-
Gelukkig kun je kiezen, kies voor doen!
-
goeiemiddag ik ben fucking goed met Ado
-
@bringdaruckus_nl
Ah, de excuusautochtoon, zag dat Utrecht er ook één had. -
@timeenennaam_nl Die gast van DENK Rotterdam #lol die ziet er continue heel ziek uit. Ik weet niet of hij nou een allochtoon is, of een roomblanke Hollandse jongen die heel graag op een Turk wil lijken.
-
@kagchelland_nl said in Politiek:
@timeenennaam_nl Die gast van DENK Rotterdam #lol die ziet er continue heel ziek uit. Ik weet niet of hij nou een allochtoon is, of een roomblanke Hollandse jongen die heel graag op een Turk wil lijken.
Die lijsttrekker, met die wallen onder zijn ogen? Hij is half nederlands half turks
-
Tsjah, ik heb mijn plicht gedaan door me in te lezen en een overwogen keuze te maken, maar heel spannend vind ik het eerlijk gezegd niet. Komt ook doordat ik in een kleine gemeente woon en een gemeente natuurlijk ook makkelijk inwisselbaar is mocht het je echt niet bevallen.
Een nee tegen de sleepwet en Fvd Amsterdam meer stemmen dan VVD Amsterdam zou ik leuke indicaties vinden van de mening van de bevolking, al zou het concreet niet zoveel uitmaken.
-
Ik zit met een dilemma. Ik ben een uitgesproken tegenstander van (nationale) referenda, maar acht mezelf wel genoeg geïnformeerd om nee te stemmen tegen die Nederlandse versie van de Patriot Act.
-
Tsjah we kunnen hier hele discussies houden over of we al dan niet bindende referenda zouden moeten krijgen, wat mij betreft wel en wat jou betreft niet, soit, maar een raadgevend referendum is in feite niet gek veel anders dan een opiniepeiling van Maurice de Hond met een veel grotere peilgroep, en met het laten horen van je mening is niks mis lijkt mij.
-
Ik heb ook niet zoveel problemen met een referendum voor de sleepwet. Dat is nog wel op een niveau dat begrijpelijk is voor de gemiddelde persoon. Zoiets als Oekraine hoeft van mij niet
-
@sirclitjeslikker_nl said in Politiek:
Tsjah, ik heb mijn plicht gedaan door me in te lezen en een overwogen keuze te maken, maar heel spannend vind ik het eerlijk gezegd niet. Komt ook doordat ik in een kleine gemeente woon en een gemeente natuurlijk ook makkelijk inwisselbaar is mocht het je echt niet bevallen.
Een nee tegen de sleepwet en Fvd Amsterdam meer stemmen dan VVD Amsterdam zou ik leuke indicaties vinden van de mening van de bevolking, al zou het concreet niet zoveel uitmaken.
@sirclitjeslikker_nl said in Politiek:
Ach FVD of VVD. Maakt toch niks uit in Amsterdam. Links wint hier toch altijd. Al hebben we nu wel een waarnemend vvd burgemeester. Komt tot nu toe wel oke op me over, maar Eberhard van der Laan overtref je niet zo snel.