Politiek
-
Maandag 20 november 2017
BERLIJN - FDP heeft zojuist het volgende persbericht gepubliceerd naar aanleiding van berichtgeving in diverse media.
"FDP heeft maandagavond besloten uit de Duitse coalitieonderhandelingen te stappen. De afgelopen maand voerden we constructieve gesprekken met onze collegae van CDU/CSU en de Groenen. We hadden vertrouwen in een regeerakkoord, maar we waren nimmer van plan onze principes te verloochenen. We konden niet geloofwaardig deelnemen aan deze coalitie.
De onderhandelingspartners zijn FDP niet op voldoende terreinen tegemoetgekomen. Zo stelde FDP voor om een nationaal zusjesregister te openen, voorzien van contactgegevens en bindende ratings. Voor de CDU van Angela Merkel was een ratingsysteem onbespreekbaar, ondanks dat FDP zich bereid toonde het volledige economische beleid uit handen te geven."
-
Frits de Paggaman
-
zonde
Please enter a longer post. Posts should contain at least 8 character(s).
-
Mooie statement Domi, ik ben geroerd.
-
Brech das Parteikartell
-
Zeer jammer dit.
-
Heb even de topic titel veranderd in 'Politiek'. Laten we dit topic gebruiken voor alles omtrent politieke ontwikkelingen op de wereld.
-
@fc-eddie_nl said in Politiek:
Heb even de topic titel veranderd in 'Politiek'. Laten we dit topic gebruiken voor alles omtrent politieke ontwikkelingen op de wereld.
PVV!
-
@fc-eddie_nl omg lol
-
Jouw mening komt het beste overeen met:
- CDA 55%
- Lokaal Veenendaal 55%
- DENK 52%
Ook echt DENK erbij, man man man
-
Leefbaar Rotterdam & De VVD komen standaard naar boven.
SP, PVDA , NIDA, GL onderaan zoals het hoort..
-
@timeenennaam_nl unieke sneeuwvlok ben je, 55% is best weinig
-
https://www.facebook.com/1979326089021959/videos/2002673483353886/
Ik ga gewoon stuk om zijn presentatie
-
@bringdaruckus_nl lol dat had ik steevast met Farshad Bashir
-
@dominicm_nl said in Politiek:
@bringdaruckus_nl lol dat had ik steevast met Farshad Bashir
Nou die hoefde zijn tekst van 30 seconden tenminste niet van een tablet te lezen;p
-
Bij mij komt de prachtpartij "Partij van de Burgers" eruit in Tiel. Originele naam ook
-
Deze @Kagchelland_NL ?
![alt text]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29177477_830028727193063_2161493994528309248_n.png?oh=7d0fd9369090ffcd6948bab8c837340f&oe=5B4B46B9(image url)
die kwam er bij mij namelijk uit.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik had 8% overeenkomst met Groenlinks, dus blijkbaar hebben ze toch nog wel een stuk of twee prima ideeen.
-
DENK op nummer 1 met 73%. Was sws al van plan om op ze te stemmen. Landelijk heb ik vvd gestemd. Landelijk beleid prima maar die hoef ik echt niet qua stad. Die kwam landelijk op 2 uit bij mij, nu op 9. Ik zou gemeentelijk sws eigenlijk nooit rechts willen stemmen.
-
@bringdaruckus_nl
Staat bij ons niet eens een autochtoon op de kieslijst, kun je toch niet serieus nemen dan