Imperium: Café
-
@Furrax_NL said in Imperium: Café:
@Dave-Jansen_NL Aah die. Mooi om te zien. De enige Nintendo die ik had was de Super Nintendo.
Super Nintendo. Mortal Kombat 2
-
Geen idee welke spellen ik er vaak opspeelde.
-
Goedemorgen. Alles goed leuten :)?
-
Jazekers alles goed, Goedemorgen een dag zonder zorgen, hoe is het hier, koffie of bier? :slight_smile:
-
@Doeliero_NL said in Imperium: Café:
Jazekers alles goed, Goedemorgen een dag zonder zorgen, hoe is het hier, koffie of bier? :slight_smile:
Goed goed!! Zin in vanavond, heb er zelfs over gedroomd paar weken geleden :P. Heb er iig veel zin in competitie met 23 top managers als tegenstander :Voor nu vooral water voor mij, jij? Tijdens lunch misschien warme chocomel :slight_smile:
-
@Glennevire_NL
Voorlopig nog ff koffie voor mij, in deze koude periode is het moeilijk wakker worden..
-
@Doeliero_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL
Voorlopig nog ff koffie voor mij, in deze koude periode is het moeilijk wakker worden..
-
Alles goed hier?
-
@Icarus90_NL said in Imperium: Café:
Alles goed hier?
Ja absoluut. Lekker werkdagje gehad. Al veel plannen voor komende week, deze week en die erna. En jij vriend/daar :)? Al wat meer gewend aan dit nieuwe forum
-
Ik begin mijn weg hier al te vinden al is het jammer dat alles wat we op het oude forum hebben opgebouwd gaat verdwijnen. Ik heb al weekend
-
@Icarus90_NL
Zeker jammer, wilde net een Hall of Fame maken, maar ben blij dat ik dat ff uitgesteld had wegens dit forum en hoe alles zou lopenNu al weekend? dat heet dan eerder vakantie
-
Op dit moment hebben we 13 deelnemers voor het volgende seizoen van de Imperium crewcompetitie.
Nog mensen met een vrije slot en zin om mee te doen? Bericht mij dan even!Kan je trouwens ook mensen taggen in zo'n bericht?
-
Mochten er nog mensen hier bij ons mee willen doen, we zijn 4 rondes onderweg maar hebben voldoende teams over.
-
Goedenavond allemaal, hoe is het hier ?
-
@Sanderjep15_NL said in Imperium: Café:
Op dit moment hebben we 13 deelnemers voor het volgende seizoen van de Imperium crewcompetitie.
Nog mensen met een vrije slot en zin om mee te doen? Bericht mij dan even!Kan je trouwens ook mensen taggen in zo'n bericht?
Ja dan doe je @Robbiebb_NL of @Doeliero_NL bijvoorbeeld. Een appestaartje en dan de naam van die persoon managernaam+NL erbij.
@fc-kuijf_NL Goed goed. En met jou? Besloten om niet naar de film te gaan(ga vrijdag xD) maar lekker chillen/bank hangen Jij veel plezier met je visite. -
Heb je een bericht gedaan. :thumbsup_tone2:
-
@Sanderjep15_NL Ik werk week om week, alleen nachts
-
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
Ja dan doe je @Robbiebb_NL of @Doeliero_NL bijvoorbeeld. Een appestaartje en dan de naam van die persoon managernaam+NL erbij.
@fc-kuijf_NL Goed goed. En met jou? Besloten om niet naar de film te gaan(ga vrijdag xD) maar lekker chillen/bank hangen Jij veel plezier met je visite.@Sanderjep15_NL Jup dat werkt, dan krijg je een melding
Ik weet mmisschien wel iemand, wanneer start de competitie?? -
@Robbiebb_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
@fc-kuijf_NL Goed goed. En met jou? Besloten om niet naar de film te gaan(ga vrijdag xD) maar lekker chillen/bank hangen Jij veel plezier met je visite.@Sanderjep15_NL Jup dat werkt, dan krijg je een melding
Ik weet mmisschien wel iemand, wanneer start de competitie??Dinsdagavond 6 december aanstaande