Imperium: Café
-
@vundezz_nl heb uit betrouwbare bron gehoord dat de roemruchte 020 crew niet meer bestaat....
-
@zork-angels_nl ja dat nieuws was geen groot nieuws
wisten de toppers al voordat er uberhaupt een abcoude noord crew was -
@vundezz_nl moet toch zeggen dat hun nieuwe crewnaam....uitermate geslaagd is!
Die gasten daar zijn niet over 1 nacht ijs gegaan.
Vast een hersenspinsel van onze vriend @Carphunter79_NL denk ik -
Abcoude?? Weet nie uit welk hol jij bent gekropen . Leuk je weer is te horen pik. Enne Fred wat ben jij sirieus geworden zeg bah. Wat is dit nou voor taal. Word is tijd dat jou hersentjes ook is gaan werken maar komt goed toppers. Ben trots op.jullie. ondanks alles ltrzz
-
Maar de humor is totaal verdwenen hier. Ik zal geen berichten meer plaatse hier. Stelletje stumpers hiero zal nog een paar grote emmers opsturen naar dat stinkcafe kunne jullie lekker janken met ze allen. Sorry jongens dat ik een beetje sfeer wou brengen hier. Tis mij veel te sirieus geworden hier djezus man pfff
-
@carphunter79_nl ouwe sfeerpeer ja onze barman was een tijdje zoek dus werd er geen bier meer geschonken, en geen bier is geen sfeer he..
-
Ik haal de chips erbij.
-
Hoe laat komen hier de bitterballen eigenlijk? Elke maandagmiddag 16.00u toch ?
En na 17u gewoon open neem ik aan. -
@frits-van-turenhout_nl Als Andy hier in het café aanwezig is, zullen de bitterballen de keukendeur niet eens halen
-
Morgen zodra wij de duelkroon overnemen voor zolang het duurt toch..
-
@andy-vanmechelen_nl Waarom loten wij weer jullie voor de zoveelste keer op rij...
-
@maricja_nl om jullie een kans te geven om jullie te wreken volgens mij
-
@andy-vanmechelen_nl Wat lief
-
Proficiat met jullie 1e plaats in de duel ranking.
-
Inderdaad, heel knap, van harte! En mooi dat er meerdere crews zo dichtbij elkaar staan bovenin.
-
Wat verschrikkelijk dit. Toen ik zag dat jullie nieuwe leden zochten schreef dat ik vrij was. Ik zei: Ik ben vrij. Zegt Andy: Hallo vrij... Nu hebben jullie de kans gehad om een legende in jullie crew te hebben krijg je dan een reactie terug die niet eens serieus bedoeld was. Dus bij deze zet ik geen voet meer binnen in dit café!
-
@furrax_nl Doei
-
@furrax_nl doei Vrij, was weer gezellig
-
@furrax_nl ik was van plan je te contacteren maar toen opende ik je profiel en zag ik gelijk "RSC Anderlecht" staan.. Heb 'm gelijk weer dicht gedaan.
-
@Carphunter79_NL waar blijft de sushi?
2 uur geleden al besteld....