Imperium: Café
-
Goedenavond, allemaal een goede kerst gehad?
-
@fc-kuijf_NL said in Imperium: Café:
Goedenavond, allemaal een goede kerst gehad?
Goedenavond Patrick. Jaaa zeker , en jij? Anne Nystrom is knap he
-
@Glennevire_NL Anne maar er zeker zijn !! En heb een goede kerst gehad thanks !
-
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
@Renkie_NL said in Imperium: Café:
@Renkie_NL said in Imperium: Café:
@sir.himself_NL said in Imperium: Café:
Doe mij anders maar een rode kaart in de eerste minuut.
Karma's a bitch. Zelf gisteren 0-3 verloren met rood
Ik kreeg ze tegen Feyenoord en Ajax thuis, dat was lekker gepland, NOT!
Waarom doe je dan zo terughoudend /skeptisch hierover in de app
Niet terughoudend, maar rode kaarten horen nou eenmaal bij het spelletje voetbal! Dat ze nu wat vaak voor komen lijkt het, is pech hebben. Als je tegenstander m krijgt heb je mazzel.
Het is meer dan lijken vriend. Er gaat geen dag voorbij dat niet iemand in onze competitie of app groep er één te pakken heeft. In het echt komt het minstens 2x zo weinig voor als op osm. Overigens is er wereld van verschil met de vroege eerste helft rode kaarten of die flink diep in de 2e helft.
Dat is waar, ik had er net 1 in de KL competitie. Tegen de nummer laatst. Treurige nederlaag!
-
Allemaal de beste wensen voor 2017!
-
18 januari zal de volgende crewcompetitie van Imperium beginnen.
Voor wie mee wilt doen graag even een berichtje naar mij sturen via dit forum of via de chat van OSM zelf.
Welke competitie we gaan spelen is afhankelijk van het aantal deelnemers.
Regels: Geen TK en geen BT.
Compensatie vanuit clubkas staat uit evenals de versnelde timers.Er wordt wel een bekercompetitie gespeeld en oefenwedstrijden zijn ook toegestaan zolang er toestemming van de andere manager is.
-
Misschien nog iemand uit de goodfellas familie? @Robbiebb_NL @Doeliero_NL
-
Ik haak weer af na deze competitie. Vond het leuk om een ronde mee te doen.
-
Begrijpelijk. Dankje voor je deelname! Vond ook erg leuk dat je meedeed, en had niet verwacht 2x van je te winnen.
-
@Glennevire_NL Nee ik ook niet. Die ene was gewoon balen, maar die laatste kwam wel echt onverwacht. Zeker door de grote van de uitslag. Desalniettemin best aardig seizoen gedraait met het slechtste startteam. Net buiten de top 10 en kwartfinale beker.
-
vandaag pas de eerste overwinning weten te behalen na alle tactieken te hebben geprobeerd. man man.. volgend seizoen een herkansing!
-
Ah, je hebt het al gevonden:D
Volgend seizoen nieuwe kans idd.We willen afhankelijk van het aantal deelnemers een land spelen met 16 of max 18 clubs.
-
Begrijpelijk. Dankje voor je deelname! Vond ook erg leuk dat je meedeed, en had niet verwacht 2x van je te winnen.
Groetjes aan Kyrill! 't ga je goed jongen.
-
@Nicolas-Joy_NL said in Imperium: Café:
Nick :love: Ja gaat heerlijk man, sinds ik bij Imperium zit. Nu strugglen op me HA in Goodfellas crewcompetitie maar daarna vanaf 24 januari op naar top 100. En hoe is met jou dan? Leuke december maand gehad? Werk je nog steeds zo hard?
-
@Nicolas-Joy_NL said in Imperium: Café:
Nick :love: Ja gaat heerlijk man, sinds ik bij Imperium zit. Nu strugglen op me HA in Goodfellas crewcompetitie maar daarna vanaf 24 januari op naar top 100. En hoe is met jou dan? Leuke december maand gehad? Werk je nog steeds zo hard?
Goed te horen kerel! Zien dat je de lijn voort zet.
Hier is 't prima. Lekker druk aan het werk, december meer uren gedraaid dan ooit, dus een klein beetje bijkomen nog. Verder aan het kijken om 't huis te koop te zetten, nieuwe huizen bezichtigen.. Al met al erg druk, dus OSM zal niet snel meer voorkomen in de plannen vrees ik..
-
-
Instellingen van mijn 433 taktiek @fc-kuijf_NL aanval alleen aanval mid in positie en verdeging achterin blijven
-
@Glennevire_NL Zet je de rest van je tactieken ook ff openbaar?
-
@Robbiebb_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL Zet je de rest van je tactieken ook ff openbaar?
Hee Robbie. Nee hahaha alleen deze
-
Jammer! Anders kon ik wel weer beginnen!