Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
Wij hebben er zin in! Een favoriet is er niet, net als in de halve finales is het 50/50 en de uiteindelijke kampioen zal af en toe wat geluk aan zijn zijde moeten hebben.
@KL, wanneer jullie je opstelling en moderator doorgeven, willen jullie dan ook even het tijdslot doorgeven waarop de competitie aangemaakt zal worden? (Sowieso na 20h30)
-
Line-up Kanarifuglene:
DS1 - Rosario Central - @MikevanderHilst_NL (c)
DS3 - Tigre - @the Skippy_NL
DS5 - Banfield - @McWilliam_NL
DS7 - Aldosivi - @AppieL_NL
DS9 - San Martín Tucumán - @Keejos (m)De competitie wordt naar verwachting tegen 21:00 uur aangemaakt.
-
DS1 - Lanus - Mark_van_V
DS3 - Newells Old Boys - Santheman11
DS5 - San Martin San Juan - Sanderjep15
DS7 - Gimnasia y Esgrima - Renkie
DS9 - Patronato - ch1LLWAVEWe gaan dan uit van 21h00 - 21h15, okay? Als het iets anders wordt, laat het even weten please.
Tot morgen!
-
@mark_van_v_nl Ja, tussen 21:00 - 21:15. Eerder 21:00 dan 21:15.
-
IMP licht favoriet, maar alles wijst op een spannende finale!
Succes aan beide crews -
Volgens mij zitten wij er allemaal in.. helaas kreeg Sander (santheman11) zijn uitnodiging twee minuutjes later. Ligt niet aan jullie waarschijnlijk, misschien een lag in de server ofzo.
Succes heren!
-
Haha was wel bijzonder dat ik appjes binnenkreeg dat we erin konden en ik niets zag. Maar gaat goedkomen, ik krijg donnarumma als buitenkansje.
Veel succes en veel plezier Kanaries!
-
Als het de pijn mag verzachten, ik was zelf een kwartier te laat
Succes heren van Imp!
-
@keejos_nl wel de finale winnen he
-
Voor de neutrale toeschouwer.. Na de eerste bekerronde beide crews 1 persoon door en in de kwartfinale helaas enkel onderlinge wedstrijden.
-
@keejos_nl ow ow, uitgeschakeld
-
@keejos_nl Haha, wij merken ook dat we even een tandje moeten bijschakelen in vergelijking met onze halve finale tegen OSU...
Maar net als tegen OSU, het moet een beetje meezitten. Net een rode kaart of een steal kan beslissend zijn, zeker als daardoor nog eens het moraal aangetast wordt. Maar het zit gewoon dicht bij elkaar, als je het toernooi nog een keer zou houden zou de finale net zo goed GF-OSU kunnen zijn. Maar het blijft een leuk evenement. Van mij zouden de TK's eruit mogen, ik snap nog steeds niet waarom dat hier toegevoegde waarde heeft. Maar ik ben erachter dat dat aan mij ligt...
-
@keejos_nl
maar doe maar nu je best, en pak goud!