Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
Ik zeg altijd maar Fortuna vitrea est; tum cum splendet, frangitur
-
61 dagen verneukt met de formatie.. één geluk, geen groenlinks..
-
@MartijnFC_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Daar had ik nog wel meer dagen voor over gehad, zolang het maar niet die groenlinks wordt........
-
Mwa GroenLinks is helemaal niet meer zo radicaal als vroeger, maar zie ze liever komen dan gaan idd
-
@timeenennaam_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Mwa GroenLinks is helemaal niet meer zo radicaal als vroeger, maar zie ze liever komen dan gaan idd
Omgemerkt hebben ze nog aardig wat linkse onzin erin staan die nergens op slaat!
-
@timeenennaam_NL andersom denk ik
-
Beter zo, snel een andere partner zoeken. Ze moeten in ieder geval niet voor dat minderheidskabinet gaan want dan wordt het helemaal niks. Gewoon kijken waar de kansen met CU en evt. SGP erbij liggen. Enige probleem is dan weer D66 nu.
Andere mogelijkheid is om helemaal linksom te gaan, maar daar zou het CDA bij moeten aanschuiven en dat zien zij waarschijnlijk niet zitten. Kans op CU is dus vele groter, als D66 daarin mee wil gaan.
-
Waarom denk je dat een minderheidskabinet niets wordt? Werkt prima in Scandinavische landen. Als Rutte iets goed kan, is het steun zoeken
-
@DominicM_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Waarom denk je dat een minderheidskabinet niets wordt? Werkt prima in Scandinavische landen. Als Rutte iets goed kan, is het steun zoeken
Dat laatste is juist het probleem, dan moet je voor elke kwestie steun zoeken. Het kan inderdaad wel, maar ik zie liever gewoon een kabinet dat ook zaken kan bepalen zonder dat het continu gesteund moet worden door dan die partij en dan weer een andere partij. Dat vertraagd toch het proces, hoe je het went of keert.
-
@Jip-Huijs said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Beter zo, snel een andere partner zoeken. Ze moeten in ieder geval niet voor dat minderheidskabinet gaan want dan wordt het helemaal niks. Gewoon kijken waar de kansen met CU en evt. SGP erbij liggen. Enige probleem is dan weer D66 nu.
Andere mogelijkheid is om helemaal linksom te gaan, maar daar zou het CDA bij moeten aanschuiven en dat zien zij waarschijnlijk niet zitten. Kans op CU is dus vele groter, als D66 daarin mee wil gaan.
Doe dat eerste maar Lijkt me het beste voor Nederland, lekker rechts!
-
We weten dat je rechts bent boterbloemen, hoef je niet in iedere post duidelijk te maken zonder enige verdere argumentatie
-
We weten dat je rechts bent boterbloemen, hoef je niet in iedere post duidelijk te maken zonder enige verdere argumentatie
Geef alleen aan dat ik het met hem eens ben, zou graag inhoudelijk verder discuseren maar krijg niet echt discussie materiaal van jullie!
Om het inhoudelijk iets toe te lichten. Van te voren was het al de vraag of het een goede constructie was deze vier partijen, uiteindelijk ga je dan precies door het midden en vorige kabinetsperiode is wel gebleken dat dat geen succes is!
-
@De-Boterbloemen_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Geef alleen aan dat ik het met hem eens ben, zou graag inhoudelijk verder discuseren maar krijg niet echt discussie materiaal van jullie!
Om het inhoudelijk iets toe te lichten. Van te voren was het al de vraag of het een goede constructie was deze vier partijen, uiteindelijk ga je dan precies door het midden en vorige kabinetsperiode is wel gebleken dat dat geen succes is!
Met geen succes bedoel ik vooral dat veel Nederlanders er ontevreden over waren!
-
@DominicM_NL Omdat de Nederlandse norm niet is stemmen voor het goede/slechte plan, maar stemmen voor je partijpropaganda.
-
@hap-slik-weg_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@DominicM_NL Omdat de Nederlandse norm niet is stemmen voor het goede/slechte plan, maar stemmen voor je partijpropaganda.
Waar ik ook blij om ben, want dan gaat iedereen met onderbuikgevoelens stemmen dat zag je wel met het oekraine referendum. Uiteindelijk verdiepen te weinig mensen zich er goed in en kiezen maar wat. Daarom is het maar goed dat ze niet voor elk plan moeten gaan stemmen.
-
@De-Boterbloemen_NL ? #lol
-
@DominicM_NL
Dit GL is gematigder dan het GL van Femke Halsema hoor. Liggen nu steeds verder weg van de radicalen van PvdD -
@timeenennaam_NL ik bedoel: je ziet ze liever gaan dan komen
-
Domi heeft wel echt ff een topdag gehad qua goede posts
-
@DominicM_NL
Hmm ja kutzooi omdat ik zo links ben zeg ik per ongeluk het omgekeerde idd