Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Niet kunnen bekijken van winstpercentage op App en SVZ andere bug

Niet kunnen bekijken van winstpercentage op App en SVZ andere bug

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
4 Posts 2 Posters 481 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Sander20FCT_NLS Offline
    Sander20FCT_NLS Offline
    Sander20FCT_NL
    wrote on last edited by

Op de mobiele-app (Android) kan ik de winstpercentage van andere managers niet meer bekijken. Sinds de update van de mobiele versie is dit het geval.

Daarnaast wil ik vragen wat de Stand van zaken is betreft de bug van het niet kunnen bekijken van teams van andere managers. Op 13 augustus heb ik hier ook navraag over gedaan. Zie titel van melding: ''App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers''. Het antwoord destijds was ''Nee nog niet helaas''. Updates? Ik ben niet de enige die hier last van heeft, dus hoop dat het binnenkort opgelost wordt.

FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
    0
    • Sander20FCT_NLS Sander20FCT_NL

Op de mobiele-app (Android) kan ik de winstpercentage van andere managers niet meer bekijken. Sinds de update van de mobiele versie is dit het geval.

Daarnaast wil ik vragen wat de Stand van zaken is betreft de bug van het niet kunnen bekijken van teams van andere managers. Op 13 augustus heb ik hier ook navraag over gedaan. Zie titel van melding: ''App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers''. Het antwoord destijds was ''Nee nog niet helaas''. Updates? Ik ben niet de enige die hier last van heeft, dus hoop dat het binnenkort opgelost wordt.

FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NL
      Moderator NL
      wrote on last edited by

@sander20fct_nl

Ik zal het even voor je navragen.

1 Reply Last reply
      0
      • Sander20FCT_NLS Sander20FCT_NL

FC Eddie_NLF Offline
        FC Eddie_NLF Offline
        FC Eddie_NL
        Moderator NL
        wrote on last edited by

@sander20fct_nl

Winstpercentage is niet weggehaald, alleen lijkt het er op dit moment op dat dit bij iedereen op 0% staat. Dit gaat onderzocht worden door de devs.

Helaas nog geen vorderingen op de bug bij het bekijken van teams van andere managers. Dit heeft helaas weinig prioriteit op dit moment.

Sander20FCT_NLS 1 Reply Last reply
        0
        • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

@sander20fct_nl

Winstpercentage is niet weggehaald, alleen lijkt het er op dit moment op dat dit bij iedereen op 0% staat. Dit gaat onderzocht worden door de devs.

Helaas nog geen vorderingen op de bug bij het bekijken van teams van andere managers. Dit heeft helaas weinig prioriteit op dit moment.

Sander20FCT_NLS Offline
          Sander20FCT_NLS Offline
          Sander20FCT_NL
          wrote on last edited by

@fc-eddie_nl Oké, dan wacht ik met belangstelling af!

1 Reply Last reply
          0
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
          • First post
            Last post