Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Trainingskampen bij oefenwedstrijden?

Trainingskampen bij oefenwedstrijden?

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
8 Posts 2 Posters 1.8k Views 3 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • bas_douma_NLB Offline
    bas_douma_NLB Offline
    bas_douma_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by

Hallo moderators,

Ik heb momenteel een opmerkelijke bug gezien. Het veroorzaakt geen probleem, maar wel verwarring naar mijn inziens. Ik heb oefenwedstrijden gedaan deze avond en bij de resultaten staat dat ik een trainingskamp heb gebruikt (afbeelding 1), wat voor zo ver ik weet niet mogelijk is met een oefenwedstrijd. Daarnaast heb ik helemaal geen trainingskamp voor de komende wedstrijd ingesteld (afbeelding 2) wat het verwarrend maakt. Ik zou morgenavond (als ik weer oefenwedstrijden heb gedaan) verifiëren of het probleem verholpen is of eenmalig was.

Managernaam: bas_douma
    Clubslot: 1
    Datum en Tijd van het optreden van de bug: Deze avond (1-2-19) om 18:15 uur)
    Team: FC Magdenburg
    Competitienummer: Kan ik niet vinden, maar Duitsland (2e) met competitienaam "the kromme"
    Server: Johan

Groeten bas_douma

bas_douma_NLB S 3 Replies Last reply
    0
    • bas_douma_NLB bas_douma_NL

Hallo moderators,

Ik heb momenteel een opmerkelijke bug gezien. Het veroorzaakt geen probleem, maar wel verwarring naar mijn inziens. Ik heb oefenwedstrijden gedaan deze avond en bij de resultaten staat dat ik een trainingskamp heb gebruikt (afbeelding 1), wat voor zo ver ik weet niet mogelijk is met een oefenwedstrijd. Daarnaast heb ik helemaal geen trainingskamp voor de komende wedstrijd ingesteld (afbeelding 2) wat het verwarrend maakt. Ik zou morgenavond (als ik weer oefenwedstrijden heb gedaan) verifiëren of het probleem verholpen is of eenmalig was.

Competitienummer: Kan ik niet vinden, maar Duitsland (2e) met competitienaam "the kromme"

Groeten bas_douma

bas_douma_NLB Offline
      bas_douma_NLB Offline
      bas_douma_NL
      Dutch Users
      wrote on last edited by

Sorry, de screenshots vergeten bij te voegen...

0_1549095261247_I.png

0_1549095270874_II.png

1 Reply Last reply
      0
      • bas_douma_NLB Offline
        bas_douma_NLB Offline
        bas_douma_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by

Ook bij mij is het probleem verdwenen! Topic kan dus gesloten worden.

1 Reply Last reply
        0

Hallo moderators,

Groeten bas_douma

S Offline
          S Offline
          Silvester J_NL
          wrote on last edited by

@bas_douma_nl
          Dit lijkt inderdaad een bug te zijn, aangezien trainingskampen niet voor horen te komen in oefenwedstrijden. Zoals @Thunderbolt-Zeke_NL al aangeeft, komt dit probleem voor wanneer je in de voorgaande ronde een trainingskamp hebt ingezet. Ik heb dit probleem gemeld bij Gamebasics.

Hebben jullie toevallig gecheckt of dit op andere platforms ook zo wordt weergegeven?

Community Manager: OSM NL

bas_douma_NLB 1 Reply Last reply
          0
          • S Silvester J_NL

@bas_douma_nl
            Dit lijkt inderdaad een bug te zijn, aangezien trainingskampen niet voor horen te komen in oefenwedstrijden. Zoals @Thunderbolt-Zeke_NL al aangeeft, komt dit probleem voor wanneer je in de voorgaande ronde een trainingskamp hebt ingezet. Ik heb dit probleem gemeld bij Gamebasics.

Hebben jullie toevallig gecheckt of dit op andere platforms ook zo wordt weergegeven?

bas_douma_NLB Offline
            bas_douma_NLB Offline
            bas_douma_NL
            Dutch Users
            wrote on last edited by bas_douma_NL

@silvester-j_nl Het klopt inderdaad dat ik de dag ervoor een trainingskamp heb gebruikt. Ik heb het jammer genoeg niet op de app bekeken op mijn telefoon of de but zich daar ook voordeed.

S 1 Reply Last reply
            0

@silvester-j_nl Het klopt inderdaad dat ik de dag ervoor een trainingskamp heb gebruikt. Ik heb het jammer genoeg niet op de app bekeken op mijn telefoon of de but zich daar ook voordeed.

S Offline
              S Offline
              Silvester J_NL
              wrote on last edited by

@bas_douma_nl @Thunderbolt-Zeke_NL
              Ik heb het inmiddels op mijn eigen account getest. Nadat ik een trainingskamp had ingezet zag ik de daaropvolgende ronde via de website inderdaad een trainingskamp staan bij een oefenwedstrijd, ook nadat de cookies en dergelijken had verwijderd. Via iOS zag ik geen enkel teken van een trainingskamp.

Deze informatie heb ik toegevoegd aan de melding die ik al had ingediend.

1 Reply Last reply
              0
              • S Offline
                S Offline
                Silvester J_NL
                wrote on last edited by

Het probleem is inmiddels bekend bij Gamebasics en staat op de lijst om gefixt te worden.

1 Reply Last reply
                0

Hallo moderators,

Groeten bas_douma

S Offline
                  S Offline
                  Silvester J_NL
                  wrote on last edited by

@bas_douma_nl
                  Sinds de laatste update op de website is dit probleem verholpen!

1 Reply Last reply
                  0
                  Reply
                  • Reply as topic
                  Log in to reply
                  • Oldest to Newest
                  • Newest to Oldest
                  • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
                  • First post