Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Startscherm geeft rode L

Startscherm geeft rode L

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
8 Posts 2 Posters 1.1k Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • MGentrenador_NLM Offline
    MGentrenador_NLM Offline
    MGentrenador_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #1

    Ik ben sinds 2 dagen nu in de Marokkaanse competitie en heb 2 wedstrijden gewonnen maar hij geeft daar in het rood 2 L aan onder mijn naam zie foto terwijl iker 2 gewonnen hebt dus moet dat denk groen zijn iemand idee hoe dat kan of wat er aan de hand is?![alt text](0_1550705184144_100C4E5D-90EE-4F82-8B5C-F81DB7851378.png image url)

    1 Reply Last reply
    0
    • Joost Sœter_NLJ Offline
      Joost Sœter_NLJ Offline
      Joost Sœter_NL
      wrote on last edited by Joost Sœter_NL
      #2

      @MGentrenador_NL Zou je voor mij onderstaand template in willen vullen. Heb hier op het Engelse forum ook iets van voorbij zien komen, maar dan kunnen we hier in ieder geval melding van maken.

      Managernaam:
      Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4)
      Datum en Tijd van het optreden van de bug:
      Team:
      Competitienummer:*
      Server:**
      Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
      Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
      Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
      Overige opmerkingen:

      ***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
      Browser:

      ***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
      Merk + type toestel:
      OS (besturingssysteem) Versie:
      OSM App Versie:

      *Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.

      **De server waarop je speelt kan je vinden via Community ➡ Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt.

      MGentrenador_NLM 1 Reply Last reply
      0
      • Joost Sœter_NLJ Joost Sœter_NL

        @MGentrenador_NL Zou je voor mij onderstaand template in willen vullen. Heb hier op het Engelse forum ook iets van voorbij zien komen, maar dan kunnen we hier in ieder geval melding van maken.

        Managernaam:
        Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4)
        Datum en Tijd van het optreden van de bug:
        Team:
        Competitienummer:*
        Server:**
        Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
        Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
        Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
        Overige opmerkingen:

        ***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
        Browser:

        ***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
        Merk + type toestel:
        OS (besturingssysteem) Versie:
        OSM App Versie:

        *Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.

        **De server waarop je speelt kan je vinden via Community ➡ Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt.

        MGentrenador_NLM Offline
        MGentrenador_NLM Offline
        MGentrenador_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #3

        @joost-sœter_nl said in Startscherm geeft rode L:

        Managernaam: MGentrenador
        Clubslot: slot 1
        Datum en Tijd van het optreden van de bug: 20 Februari rond 12 uur snachts
        Team: Kawkab Marrakech (marokko)
        Competitienummer:* https://www.onlinesoccermanager.nl/Squad/3376985/7
        Server:** Lionel
        Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
        Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
        Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
        Overige opmerkingen:
        ***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
        Browser:
        ***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
        Merk + type toestel: IPhone 5s
        OS (besturingssysteem) Versie: 12.1.4
        OSM App Versie: 4.4.17
        *Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
        **De server waarop je speelt kan je vinden via Community Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt.

        1 Reply Last reply
        0
        • Joost Sœter_NLJ Offline
          Joost Sœter_NLJ Offline
          Joost Sœter_NL
          wrote on last edited by
          #4

          Bedankt voor het invullen, gaan er melding van maken. Gelukkig heeft het geen effect op je resultaten en dergelijke. Ziet er alleen niet zo mooi uit.

          MGentrenador_NLM 1 Reply Last reply
          0
          • Joost Sœter_NLJ Joost Sœter_NL

            Bedankt voor het invullen, gaan er melding van maken. Gelukkig heeft het geen effect op je resultaten en dergelijke. Ziet er alleen niet zo mooi uit.

            MGentrenador_NLM Offline
            MGentrenador_NLM Offline
            MGentrenador_NL
            Dutch Users
            wrote on last edited by
            #5

            @joost-sœter_nl ok top bedankt zou je me een pm willen sturen als het gelukt of over is of naar gekeken?

            Joost Sœter_NLJ 1 Reply Last reply
            0
            • MGentrenador_NLM MGentrenador_NL

              @joost-sœter_nl ok top bedankt zou je me een pm willen sturen als het gelukt of over is of naar gekeken?

              Joost Sœter_NLJ Offline
              Joost Sœter_NLJ Offline
              Joost Sœter_NL
              wrote on last edited by
              #6

              @mgentrenador_nl Als de bug is verholpen zullen we dat weer aangeven in dit topic. Zal ervoor zorgen dat je even getagd wordt.

              MGentrenador_NLM 1 Reply Last reply
              0
              • Joost Sœter_NLJ Joost Sœter_NL

                @mgentrenador_nl Als de bug is verholpen zullen we dat weer aangeven in dit topic. Zal ervoor zorgen dat je even getagd wordt.

                MGentrenador_NLM Offline
                MGentrenador_NLM Offline
                MGentrenador_NL
                Dutch Users
                wrote on last edited by
                #7

                @joost-sœter_nl Ok top bedankt wacht het af

                1 Reply Last reply
                0
                • Joost Sœter_NLJ Offline
                  Joost Sœter_NLJ Offline
                  Joost Sœter_NL
                  wrote on last edited by Joost Sœter_NL
                  #8

                  Vanaf versie V4.4.18 zal dit probleem gefixt moeten zijn. @MGentrenador_NL

                  Ik sluit dan ook dit topic.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  Reply
                  • Reply as topic
                  Log in to reply
                  • Oldest to Newest
                  • Newest to Oldest
                  • Most Votes


                  • Login

                  • Login or register to search.
                  • First post
                    Last post
                  0
                  • Categories
                  • Recent
                  • Tags
                  • Popular