Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. onderhandelingen?

onderhandelingen?

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
8 Posts 5 Posters 1.8k Views 6 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • coach juri_NLC Offline
    coach juri_NLC Offline
    coach juri_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #1

    het probleem zit bij het item onderhandelingen......als er een bod op een speler wordt gedaan kan ik niet reageren of kijken omdat het scherm meteen weg valt.

    wat ik dan nog wel net zie...is dat het bod in beraad is maar ik heb zelf niet gereageerd en dan valt het scherm weg.....hoe is dit o te lossen?

    gr juri

    wooper_NLW 1 Reply Last reply
    0
    • coach juri_NLC coach juri_NL

      het probleem zit bij het item onderhandelingen......als er een bod op een speler wordt gedaan kan ik niet reageren of kijken omdat het scherm meteen weg valt.

      wat ik dan nog wel net zie...is dat het bod in beraad is maar ik heb zelf niet gereageerd en dan valt het scherm weg.....hoe is dit o te lossen?

      gr juri

      wooper_NLW Offline
      wooper_NLW Offline
      wooper_NL
      Community Manager
      wrote on last edited by
      #2

      @coach-juri_nl Speelt u osm via de app of met de computer?

      Als u met de app speelt, dan zeker kijken of u de laatste updates geïnstalleerd hebt.
      Als het mogelijk is, kijk eens via de computer of laptop om te zien of u daar hetzelfde probleem hebt.

      coach juri_NLC 1 Reply Last reply
      0
      • wooper_NLW wooper_NL

        @coach-juri_nl Speelt u osm via de app of met de computer?

        Als u met de app speelt, dan zeker kijken of u de laatste updates geïnstalleerd hebt.
        Als het mogelijk is, kijk eens via de computer of laptop om te zien of u daar hetzelfde probleem hebt.

        coach juri_NLC Offline
        coach juri_NLC Offline
        coach juri_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #3

        @wooper_nl .......ik speel op de laptop het spel, zag dat probleem al vaker is voorgekomen in de forums...heb de cookies en caches verwijderd maar het probleem blijft

        1 Reply Last reply
        0
        • wooper_NLW Offline
          wooper_NLW Offline
          wooper_NL
          Community Manager
          wrote on last edited by
          #4

          Zou je dit even kunnen invullen?

          Managernaam:
          Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4)
          Datum en Tijd van het optreden van de bug:
          Team:
          Competitienummer:*
          Server:**
          Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
          Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
          Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
          Overige opmerkingen:

          ***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
          Browser:

          ***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
          Merk + type toestel:
          OS (besturingssysteem) Versie:
          OSM App Versie:

          *Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.

          **De server waarop je speelt kan je vinden via Community ➡ Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt.

          1 Reply Last reply
          0
          • wooper_NLW Offline
            wooper_NLW Offline
            wooper_NL
            Community Manager
            wrote on last edited by
            #5

            Ik zal het navragen. Van zodra ik iets meer weet neem ik contact met u op

            1 Reply Last reply
            0
            • Cutters Choice_NLC Offline
              Cutters Choice_NLC Offline
              Cutters Choice_NL
              Dutch Users
              wrote on last edited by
              #6
              This post is deleted!
              1 Reply Last reply
              2
              • S Offline
                S Offline
                Silvester J_NL
                wrote on last edited by
                #7

                Dit probleem is inmiddels gemeld en bekend bij Gamebasics. Het is dus een kwestie van wachten totdat dit gefixt wordt.

                Community Manager: OSM NL

                1 Reply Last reply
                0
                • Joost Sœter_NLJ Offline
                  Joost Sœter_NLJ Offline
                  Joost Sœter_NL
                  wrote on last edited by Joost Sœter_NL
                  #8

                  Met het live gaan van versie V4.4.18 zou dit probleem gefixt moeten zijn.

                  Ik sluit dan ook dit topic.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  Reply
                  • Reply as topic
                  Log in to reply
                  • Oldest to Newest
                  • Newest to Oldest
                  • Most Votes


                  • Login

                  • Login or register to search.
                  • First post
                    Last post
                  0
                  • Categories
                  • Recent
                  • Tags
                  • Popular