Voetbal: Champions League & Europa League
-
@l-r-van-kessel_nl
Je hebt blijkbaar niet gekeken. Geeft niet, man. Hier een samenvatting, kun je nog ff terugkijken en opnieuw een "objectieve mening" vormen.
Groetjes -
Ik zie niks bijzonders eerlijk gezegd..Barca speelt een oefenpotje en PSV probeert iets niet spannend..
Liverpool door ten koste van Bayern, van Dijk was wel weer heerlijk bezig.
Laat Ajax maar tegen Liverpool loten, die hebben ook het zwaarste progamma in de competitie rond die wedstrijden (Uit bij Southampton en thuis tegen Chelsea)..
United, City en Spurs hebben een makkelijk competitie programma en Liverpool wilt 'liever' kampioen worden dan de CL winnen..Ronde erna winnaar van Porto-United
-
Hulde voor de prestatie van Liverpool!
Op voorhand dacht ik dat Bayern München aan het langste eind zou trekken. Na het gelijkspel op Anfield Road zag ik hen als de morele winnaar van het eerste treffen. Bovendien zit Bayern München in een fantastische flow in de Bundesliga. Daarin had ik ook betrokken dat Liverpool in Europees verband tot op heden ondermaats presteerde op vreemde bodem. Uiteindelijk zijn ze terecht door anyway.
Het wordt wel ontzettend druk met Engelse teams in de kwartfinales overigens.
-
Pittige loting voor Ajax in de Champions League.
Naar mijn mening hebben FC Barcelona en Liverpool een redelijk gunstige loting. Zij zouden de halve finales moeten kunnen halen. Manchester City en Tottenham Hotspur kan wel eens een interessant treffen worden, vooral wanneer Manchester City niet haar beste niveau haalt.
-
Mooie loting , zelfs een loting met enig perspectief (aangezien ik Barca en City als zwaardere tegenstanders had ingeschaald.) maar de kans voor Ajax is wel minimaal..
Loting Overzicht:
Ajax-Juventus
Liverpool-Porto
City-Spurs
Barcelona-UnitedHalve finale:
City/Spurs - Ajax/Juventus
Barcelona/United - Liverpool/PortoZelf verwacht ik aan de hand van de loting het volgende :
Juventus, Porto, Spurs, Barca door.
Halve finale word dan:
Spurs-Juventus
Porto-BarcaFinale Juventus-Barca (Ronaldo tegen Messi in de finale).
Als ik het zo bekijk, lijkt het bijna wel een 'bewuste' loting te zijn zo..
Zelf had ik via voetbalpoules ingevuld (aan het begin vh seizoen) dat de finale City-Juventus zou zijn, dit word dus de halve finale..
Idee om vanaf volgend seizoen (Eredivisie/CL ook een voetbalpoule hiervoor aan te maken?)
-
Altijd te porren voor een poule, @L-R-van-kessel_NL.
Een finale tussen FC Barcelona en Juventus zie ik wel zitten overigens, al hoop ik diep van binnen dat Ajax die Italianen eens pijn kan doen na tig mislukte pogingen in de knock-outfase.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Mooie loting , zelfs een loting met enig perspectief (aangezien ik Barca en City als zwaardere tegenstanders had ingeschaald.) maar de kans voor Ajax is wel minimaal..
Loting Overzicht:
Ajax-Juventus
Liverpool-Porto
City-Spurs
Barcelona-UnitedHalve finale:
City/Spurs - Ajax/Juventus
Barcelona/United - Liverpool/PortoZelf verwacht ik aan de hand van de loting het volgende :
Juventus, Porto, Spurs, Barca door.
Halve finale word dan:
Spurs-Juventus
Porto-BarcaFinale Juventus-Barca (Ronaldo tegen Messi in de finale).
Als ik het zo bekijk, lijkt het bijna wel een 'bewuste' loting te zijn zo..
Zelf had ik via voetbalpoules ingevuld (aan het begin vh seizoen) dat de finale City-Juventus zou zijn, dit word dus de halve finale..
Idee om vanaf volgend seizoen (Eredivisie/CL ook een voetbalpoule hiervoor aan te maken?)
hoe kan je nou weer denken dat Porto Liverpool over twee wedstrijden verslaat
-
Een hele pittige loting voor Ajax, dat houdt mij echter niet tegen om zowel in de Johan Cruijff Arena mijn club aan te moedigen, maar ook in Turijn!
-
Mooie en haalbare kans voor Liverpool.
-
Dit wordt een heroïsche zegetocht voor Ajax. Eerst Real Madrid, dan Juventus, vervolgens City en in de finale Barca. Appeltje eitje
Het worden in ieder geval weer twee mooie partijen.
-
De finale gaan wij niet winnen.
-
Mijn verstand zegt Juve, Liverpool, City, Barça; mijn hart zegt Juve, Liverpool, Spurs, United.
Halve finales Spurs-Juve en United-Liverpool; finale Juve-Liverpool, Liverpool wint
-
In de EL zeg ik Napoli, Villarreal, Frankfurt en Chelsea door. Al zou ik het wel geweldig vinden moest Slavia Praag nu ook Chelsea uitschakelen
-
@dikketuur_nl Leuk maar ik vrees ervoor.
-
Zal wel niet idd, is al verrassend genoeg dat ze hier staan, gaf ze zowel tegen Genk als Sevilla weinig kans vooraf. Het mooie aan voetbal.
-
Had het eerder over de kansen van Liverpool maar is eigenlijk hetzelfde voor Slavia.
-
@furrax_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Had het eerder over de kansen van Liverpool maar is eigenlijk hetzelfde voor Slavia.
Ah zo. Tegen Porto gaan we hoedanook door, dan komt Barça. Een finale avant la lettre
-
Chelsea gaat de EL gewoon pakken
-
Nee Ajax
-
@bringdaruckus_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Chelsea gaat de EL gewoon pakken
Voor Premier league clubs nu echt wel de meest gemakkelijke manier om een CL-plekkie te bemachtigen