Voetbal: Champions League & Europa League
-
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt zijn teams van het kaliber Dinamo Zagreb en Wolfsberger ook geen teams die Feyenoord zomaar even opzij zet. Misschien 50/50 met Dinamo om plek 2?
Voor PSV is de groepsfase meestal ook het eindstation, die hebben niks te zoeken op dit niveau.
-
Ik zie psv wel overleven ik hoop het ook wel voor het nederlands voetbal want ik zie Ajax ook geen 2de worde in hun poul.
-
PSV zie ik ook nog wel overleven. AZ heeft een zware klus te klaren.
Feyenoord heeft ook een lastige loting, maar niet onmogelijk. Het zal aan de vorm van de dag liggen. -
@Silvester-J_NL Ik denk eigg wel dat je het voor het grootste deel wel goed zal hebben. Ergens hoop ik toch op een verrassing
-
Nog even ook voor de volledigheid, de gehele loting van de EL
-
@maricja_NL Van vorig jaar dan toch
-
@Jarno-Polfliet_NL Scherp
-
Zie hieronder mijn voorspellingen, voor degene die interesse heeft, ik heb een OSM poule op voetbalpoules.nl aangemaakt.
https://www.voetbalpoules.nl/poule/132609/aanmelden
Dus wie durft hem nog meer in te vullen
-
Heb mij aangemeld bij je poule en hierbij mijn voorspellingen:
-
@FC-Eddie_NL Leuk dat je je ook hebt aangemeld man! Zo te zien komen we aardig overeen op een paar kleine verschillen na.
Vooral verschillen omtrent de Nederlands/Belgische clubs zie ik Je hebt Ajax, PSV Luik, Brugge wat hoger ingeschat. -
Er zijn altijd wel wat verassingen, dus dan maar hopen dat de Nederlandse clubs het goed doen. Ajax is ook gewoon een beetje omdat ik fan van Ajax ben en Liverpool niet de Liverpool van de afgelopen 2 seizoenen is. PSV is niet top, maar wel degelijk. Gaan niet heel snel verliezen denk ik.
-
@L-R-van-kessel_NL leuk :), heb me ook ingeschreven
-
deze er nog bij gevoegd, vergeten erbij te doen
-
Inmiddels zitten we al met 5 OSM'ers in de poule. @maricja_NL is het ook iets voor jou?
-
@L-R-van-kessel_NL Ik zal eens kijken. Meestal gaat het bij mij even goed, maar vergeet ik het daarna wat makkelijk
-
@maricja_NL Ik ga wel reminder eruit gooien als ik zie dat je het bent vergeten.
Al hoef je de extra voorspellingen maar éénmalig in te vullen natuurlijk. -
@L-R-van-kessel_NL Tot wanneer heb ik de tijd?
-
@maricja_NL Tot start CL?
Maar je kan ook de Eredivisie, Premier League, Jupiler League e.d. voorspellen -
@maricja_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
@L-R-van-kessel_NL Tot wanneer heb ik de tijd?
Extra voorspellingen Champions League kan tot 21-10-2020 18:55:00
Extra voorspellingen Europa League kan tot 22-10-2020 18:55:00De wedstrijden zelf kunnen tot een paar minuten voordat de wedstrijd begint.
-
Zal van het weekend dan eens kijken