Voetbal: Champions League & Europa League
-
@L-R-van-kessel_NL Ik zal eens kijken. Meestal gaat het bij mij even goed, maar vergeet ik het daarna wat makkelijk
-
@maricja_NL Ik ga wel reminder eruit gooien als ik zie dat je het bent vergeten.
Al hoef je de extra voorspellingen maar éénmalig in te vullen natuurlijk. -
@L-R-van-kessel_NL Tot wanneer heb ik de tijd?
-
@maricja_NL Tot start CL?
Maar je kan ook de Eredivisie, Premier League, Jupiler League e.d. voorspellen -
@maricja_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
@L-R-van-kessel_NL Tot wanneer heb ik de tijd?
Extra voorspellingen Champions League kan tot 21-10-2020 18:55:00
Extra voorspellingen Europa League kan tot 22-10-2020 18:55:00De wedstrijden zelf kunnen tot een paar minuten voordat de wedstrijd begint.
-
Zal van het weekend dan eens kijken
-
@maricja_NL Is het nog gelukt?
De helft van de 1e speelronde zit er weer op, voor mij was de grootste verrassing de winst van Club Brugge op Zenit.
Al vernam ik dat ook weinig mensen hadden verwacht dat Lazio eenvoudig van BvB zou winnen.We moeten natuurlijk ook het verlies van PSG tegen angstgegner Man United niet uitvlakken.
Vanavond Ajax-Liverpool, helaas zonder fans en Virgil van Dijk..ik ben bang dat we 1-2 verliezen maar durf stiekem wel te denken aan een 1-1.
-
@L-R-van-kessel_NL Oeps, ben het helemaal vergeten eigg
Beetje druk met veel dingen. Kan ik nog meedoen, of is dat niet meer mogelijk?Als Adriàn in de goal staat, wint Ajax wel hoor
Sorry, heb geen hoge pet op van die gozer -
Meedoen kan nog wel gewoon. Je hebt alleen nog maar een paar minuten om de extra voorspellingen van de CL in te vullen.
-
Ik begin een gruwelijke hekel aan Wijnaldum te krijgen. Eerst janken over dat racisme, waar hij net doet alsof hij elk uur van de dag racistisch wordt bejegend. Nu stond er een stukje in De Telegraaf en doet hij net alsof Van Dijk een god is en de hele selectie niet kon slapen omdat hij zwaar geblesseerd is. En dan mag Everton de volgende keer ook geen strijd meer leveren in de derby. Ze zijn namelijk te fel in de duels, aldus Wijnaldum.
Ja, beste Wijnaldum. Dat heet dus een derby.Ik hoop echt dat Ajax ze gaat vernederen vanavond.
-
@FC-Eddie_NL Ik heb dit gemist, maar klinkt een beetje als Alexander Albon die vindt dat er te hard tegen hem geracet wordt
Wijnaldum zit toch al een aardige tijd in de voetballerij, dus hij zal als geen ander moeten weten hoe het in een derby eraan toe kan gaan.
Een vernedering is het niet geworden. Een nipte 0-1 overwinning voor Liverpool. Hmmm, dat betekent dus dar Adriàn de nul heeft gouden. Het moet niet gekker worden
-
Goed dat ik dit nog zag trouwens. Ben erbij in het pooltje hoor
-
@FC-Eddie_NL Gini is oprecht een rustige aardige jongen, alleen weet hij ook niet hoe het er nog echt aan toegaat qua racisme. Die jongen leeft al heel lang in een voetbal-bubbel en de buitenwereld kent hij alleen nog maar van zijn familie en vrienden.
Deze familie en vrienden komen allemaal uit achterstandswijken die over het algemeen gekleurd waren. Terwijl zij daar juist weten dat het in Rotterdam helemaal niet racistisch was..Maar genoeg daarover.Ajax had een punt verdiend gisteren alleen steeds was die laatste bal veel te lafjes. Verder vond ik Ajax en Liverpool geen mooi voetbal neerzetten.
Liverpool is op de counter wel dodelijk, dat had Ajax dan zo goed als volledig onder controle m.u.v. eigen doelpunt.
Gravenberch heeft mij voor het eerst positief verrast.
Neres was de gevaarlijkse man bij Ajax op het veld.
Tadic moeten ze lekker verkopen aan een club in China, die heeft het niet , m.u.v. dat hij excelleerde tijdens de succesvolle CL campagne.
Promes is hopeloos uit vorm maar dat komt nog wel goed.
Dat hij weer die mislukte Labyad erin gooide was onbegrijpelijk, het zou niet erg zijn voor de selectie als hij nu zijn andere kruisband afscheurd..
Dat Schuurs en Blind eruit gingen in de laatste 5 minuten was ook nog redelijk apart, daar waar Schuurs je langste speler is en de meeste schoten heeft afgevuurd van alle Ajacieden in de wedstrijd.Overige wedstrijden:
Atalanta deed wat ik ervan verwacht, Real verrassend onderuit, Bayern heeft Atletico even een koekje gegeven en het gelijkspel van Inter had ik niet verwacht..Vanavond nog even de EL, kijken er daar nog mensen naar voor de lol of alleen omdat ze een club supporten?
-
@L-R-van-kessel_NL Als er leuke wedstrijden zijn in de EL (en CL), kijk ik er zeker graag naar. Ik heb niet heel veel favorieten. In Europees verband zal ik een wedstrijd van Liverpool en Bayern altijd wel willen zien (en de Nederlandse clubs)
Of gewoon een clash tussen 2 grote ploegen -
Albon heeft geen enkele zelfvertrouwen, dus dan zal je al snel met dat soort teksten komen. Wijnaldum komt nu op mij over als een zeurpiet eerste klas. Natuurlijk is het rot voor ze dat Van Dijk zwaar geblesseerd is, maar dat had weinig te maken met het wat fellere spel van Everton. Gewoon even kortsluiting bij die doelman.
-
Erg balen van de nederlaag. Ook gewoon niet nodig en Ajax had met gemak kunnen winnen. Jammer dat Kudus al snel gewisseld moest worden.
-
Nou die tackel op van dijk was vrij fel en had okal was het buiten spel gewoon geel/rood moeten.
-
@gepke3_NL De VAR schijnt niet geweten te hebben dat hij hiervoor mocht ingrijpen en rood kon geven, omdat de tackle van Pickford wel als buitensporig aangemerkt kan worden. Ook al ging er een feit als buitenspel aan vooraf. Er werd pas daarna gevlagd, omdat de grensrechter moet afwachten of er een goal uit voort komt. (Voor het geval het toch geen buitenspel blijkt te zijn)
Met al die regels, weet de arbitrage het zelf niet eens meer hoe het in elkaar steekt
-
@maricja_NL
Haha dat is wel heel slecht zeg ze mogen van mij dan nog die roodekaart gegeven. -
Laten we het PL voetbal in het topic buitenlands voetbal houden Dit is bedoelt voor CL/EL.
AZ gisteren verrassend gewonnen in Napels, ik denk dat niemand daar zijn toto in had durven zetten?
Gelukkig verloren de meeste Belgen wat weer gunstig is voor het NL voetbal.PSV maakte zich wederom belachelijk in Europa..Als ik een PSV supporter zou zijn zou ik mij diep schamen voor de wantvertoningen in Europa.
Feyenoord pakte een punt in Zagreb en had op meer mogen rekenen wat ik begreep, Berghuis schoot die pingel wel dramatisch die mag ze nu toch echt niet meer nemen lijkt me.