Voetbal: Champions League & Europa League
-
Ajax heeft nog een lastig karwei voor de boeg
Liverpool is goed bezig, maar Atalanta mogen ze zeker niet onderschatten. PSG had de nodige (en verwachte) moeite met ze afgelopen CL seizoen.In sommige poules is de top2 wel te raden, maar ik vind Groep F bijvoorbeeld een leuke open poule
-
Ik vrees voor Ajax dat het niet overwinteren word in de champions league. Maar 3e worden ze wel zoiezo.
-
@maricja_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
2020/21 UEFA Champions League group stage
Brand maar los!
Welke clubs gaan de groepsfase overleven?Dit is wat ik verwacht, waarbij de dikgedrukte clubs doorgaan naar de KO-fase en de doorgestreepte teams laatste in de groep worden. Voor Ajax overigens een hele mooie loting. Ik denk dat ze lang mee kunnen doen voor plek 2, maar dat Atalanta uiteindelijk wel aan het langste eind zal trekken.
Group A:
Bayern, Atlético Madrid, Salzburg,Lokomotiv MoskvaGroup B:
Real Madrid, Shakhtar Donetsk, Internazionale,MönchengladbachGroup C
Porto, Manchester City,Olympiacos, MarseilleGroup D
Liverpool, Ajax, Atalanta,MidtjyllandGroup E:
Sevilla, Chelsea, Krasnodar,RennesGroup F:
Zenit, Dortmund, Lazio,Club BruggeGroup G:
Juventus, Barcelona, Dynamo Kyiv,FerencvárosGroup H:
Paris, Manchester United, Leipzig,İstanbul Başakşehir -
Poule B en H zijn het zwaarst.
Poule C of F had ik Ajax het liefst ingezien.
Ik zie ons 3e worden , Atalanta 1e, Liverpool 2e, Ajax 3, die Denen 4e.
Poule E spreekt mij het minste aan qua wedstrijden.
Wedstrijd Juve-Barca ben ik zeer benieuwd naar de Ligt vs de Jong en Ronaldo vs Messi..Is voor het eerst dat zij elkaar in de poulefase tegenkomen.
-
Alle NL EL teams hebben ook een flinke kluif
-
PSV en Feyenoord zie ik het nog wel reden AZ heb wel egt zwaar geloot.
-
Als je naar de afgelopen 5 jaar kijkt zijn teams van het kaliber Dinamo Zagreb en Wolfsberger ook geen teams die Feyenoord zomaar even opzij zet. Misschien 50/50 met Dinamo om plek 2?
Voor PSV is de groepsfase meestal ook het eindstation, die hebben niks te zoeken op dit niveau.
-
Ik zie psv wel overleven ik hoop het ook wel voor het nederlands voetbal want ik zie Ajax ook geen 2de worde in hun poul.
-
PSV zie ik ook nog wel overleven. AZ heeft een zware klus te klaren.
Feyenoord heeft ook een lastige loting, maar niet onmogelijk. Het zal aan de vorm van de dag liggen. -
@Silvester-J_NL Ik denk eigg wel dat je het voor het grootste deel wel goed zal hebben. Ergens hoop ik toch op een verrassing
-
Nog even ook voor de volledigheid, de gehele loting van de EL
-
@maricja_NL Van vorig jaar dan toch
-
@Jarno-Polfliet_NL Scherp
-
Zie hieronder mijn voorspellingen, voor degene die interesse heeft, ik heb een OSM poule op voetbalpoules.nl aangemaakt.
https://www.voetbalpoules.nl/poule/132609/aanmelden
Dus wie durft hem nog meer in te vullen
-
Heb mij aangemeld bij je poule en hierbij mijn voorspellingen:
-
@FC-Eddie_NL Leuk dat je je ook hebt aangemeld man! Zo te zien komen we aardig overeen op een paar kleine verschillen na.
Vooral verschillen omtrent de Nederlands/Belgische clubs zie ik Je hebt Ajax, PSV Luik, Brugge wat hoger ingeschat. -
Er zijn altijd wel wat verassingen, dus dan maar hopen dat de Nederlandse clubs het goed doen. Ajax is ook gewoon een beetje omdat ik fan van Ajax ben en Liverpool niet de Liverpool van de afgelopen 2 seizoenen is. PSV is niet top, maar wel degelijk. Gaan niet heel snel verliezen denk ik.
-
@L-R-van-kessel_NL leuk :), heb me ook ingeschreven
-
deze er nog bij gevoegd, vergeten erbij te doen
-
Inmiddels zitten we al met 5 OSM'ers in de poule. @maricja_NL is het ook iets voor jou?