Voetbal: Champions League & Europa League
-
@bringdaruckus_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Chelsea gaat de EL gewoon pakken
Voor Premier league clubs nu echt wel de meest gemakkelijke manier om een CL-plekkie te bemachtigen
-
@kagchelland_nl inderdaad. Zelfs met een b opstelling rol je er nog doorheen
-
Niet met een C opstelling anders had Vitesse zich ook wel geplaats
Nog 2 weken, ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of Ronaldo op tijd terug is van zijn blessure.
Ene kant hoop ik van wel, aangezien Juve met Dybala onvoorspelbaarder is.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Niet met een C opstelling anders had Vitesse zich ook wel geplaats
Nog 2 weken, ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of Ronaldo op tijd terug is van zijn blessure.
Ene kant hoop ik van wel, aangezien Juve met Dybala onvoorspelbaarder is.
Het c elftal van Chelsea bestaat uit Kurt Zouma, Victor Moses, Batshuayi, Bakayoko, Ola Aina en Morata. Vitesse is opstelling D
-
Vanavond & Morgen
-
Lekker Liverpool!
-
Ja Liverpool maakte snel gehakt van Porto.
Spurs gelukkig maar toch verrassend met 1-0 van City, ik hoop dat ze dit vast kunnen houden.Halve finale Ajax-Spurs
Finale Ajax-Barca#keepondreaming
Vanavond ben ik zeer benieuwd tegen Juve, maximaal een gelijkspelletje al ben ik bang dat het 'gewoon' 1-3 word voor Juve.
-
@l-r-van-kessel_nl Wordt*
Ik denk het ook ja
-
Spurs mag er wel uit van mij.
-
Spurs mag van mij juist doorgaan, puur om te laten zien aan City dat de Champions League niet te koop is.
-
@patje1afca_nl Lijkt me wel lachen als City of PSG hem een keer wint. Gewoon omdat iedereen dan helemaal gek wordt. Vind Spurs verder ook gewoon geen leuk team. Had dat wel met Monaco 2 jaar geleden maar dat vond ik gewoon echt een leuk team om te zien met leuke individuele spelers.
-
Vraag me echt af wat die Ekkelenkamp nu weer op de bank van Ajax doet. Waar zijn Labyad, de Wit en Lang?
-
Waarom zou je middelmaat als Labyad op de bank willen?
-
@furrax_nl Omdat Ekkelenkamp de zeer slechte versie van Siem de Jong is. Daarom. Ekkelenkamp zal niveau Labyad geeneens bereiken.
-
Op voorhand getekend voor één punt, gezien de wedstrijd baal je dat je niet wint.
De bal van Donny 10cm naar rechts en je had 1-0 voorgestaan..al had het schot van Bernardschi ook niet 30cm lager gemoeten...Maar nog steeds denk ik dat ons aller Ajax het onderspit gaat delven, de tactiek van die Italianen is je het idee geven dat er wat te halen valt en er dan vol overheen gaan. Atletico ging zo ook nat..
Al met al hebben we voor het Nederlandse voetbal de punten op de lijst binnengehaald zodat de kampioen van 20/21 rechtstreeks geplaatst is (Zal je zien dat PSV dat jaar kampioen wordt..)
-
Tuurlijk heeft Ajax goed gespeeld, maar het '' als '' verhaal daar ken ik er meerdere van;
- Wat als Cristiano niet had meegedaan?
- Wat als Messi bij Ajax voetbalde?
-
Als Messi bij Ajax voetbalde is het tijd om een nieuwe carriere op Fifa 19 te beginnen aangezien dat onrealistisch is.
Juve zonder CR7 maakt geen verschil tegen Ajax denk ik.Morgen mogen we weer...spanning begint al te komen.
-
Man man man...Wat een wedstrijd!
Het Nederlands voetbal word zo alleen maar meer op de kaart gebracht.O.b.v. de 2e helft ook zeer verdien. Juve is alleen de 1e helft beter van de return beter geweest in de 180minuten die er gespeeld zijn.
Donny, Matthijs, Daley (Blind) waren alle 3 zo sterk gisteren, ik lag tot 01:00 nog te draaien in bed omdat ik er niet van kon slapen.
Vanavond alles boeken voor Londen of Manchester..
- Turpin heeft mij ook zeer verbaasd in positieve zin, wat floot hij een top wedstrijd!
-
Goed om te lezen dat ook Rotterdammers zo blij zijn voor Ajax. Ook ik heb genoten. Niet het beste voetbal ooit maar wel leuk om een NL club zo ver te zien komen
-
Dit was wel echt de mooiste opmerking van vandaag, die ik voorbij heb zien komen over Ajax;
Als Ajax zo blijft presteren in de CL dan pakken ze genoeg punten op de uefa-coefficientielijst dat de hele Eredivisie straks Champions League speelt.