Voetbal: De buitenlandse competities
-
Alle speculaties voor niets, Zinedine Zidane is per direct terug op het oude nest.
-
Logische keuze.
-
Uiteraard, @Furrax_NL.
Neem aan dat Zinedine Zidane ook de nodige toezeggingen heeft gekregen ten aanzien van het transferbeleid. Indien ik mij niet vergis, wilde hij vorig jaar onder andere Hazard en Mbappé naar Real Madrid halen. Het zou mij niet verbazen als er aankomende zomer stevig onderhandeld gaat worden over zulke spelers.
-
@furrax_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
Mourinho terug naar Real...
Perez, neem ontslag...
Het werd dus geen Mourinho, maar Zidane...
-
Real wilt wel weer nieuw materiaal halen aankomende zomer..Hazard, Mbappe,...?
Alleen wie van die sterren wilt nu naar Real terwijl ze aankomend jaar echt weer moeten opbouwen.
-
Tja, het is ook niet zo dat Chelsea en PSG in Europees verband per definitie om de hoofdprijzen voetballen. Mogelijk zitten ze zich toch te verlekkeren bij de gedachte dat Zinedine Zidane het voor elkaar kreeg om met Real Madrid enkele keren de Champions League te winnen.
-
Om even op Lesley te reageren. Uiteraard zal Zidane wel zijn eisen gesteld hebben en meer dan terecht. In een interview vroegen ze aan Perez of hij nu Mbappe of Neymar wou. Hij zei: Ik koop ze alletwee. Laten we hopen dat Neymar blijft maar die is. Ik vind hem verschrikkelijk. Ook duur maar dat is Mbappe ook. Ben eens benieuwd of Courtois en Bale aan speelkansen gaan geraken onder Zidane. Aangezien Navas zijn eerste doelman was.
-
Goede toevoeging, @Furrax_NL.
Voor zowel Gareth Bale als Thibaut Courtois zie ik het weinig rooskleurig in. Eerstgenoemde wordt uitgekotst door de meeste fans van Real Madrid en Zinedine Zidane heeft hem ook nooit gemogen volgens mij. Waarschijnlijk zijn ze bij Real Madrid bereid om hun verlies te nemen en hem zo snel mogelijk te laten vertrekken. Over Thibaut Courtois las ik toevallig vandaag al het gerucht dat hij deze zomer ook mag vertrekken.
Over geruchten gesproken, Christian Eriksen wordt ook gelinkt aan Real Madrid.
-
Welke reserve keeper had Zidane in zijn eerste periode als trainer? Was dat niet Casilla?
-
Ik geloof het wel, @Furrax_NL.
Volgens mij keept Casilla vandaag de dag ergens in Engeland. De laatste maanden van dit voetbalseizoen kan Thibaut Courtois vast wel door als reservekeeper. Tijdens de transferperiode trekken ze ongetwijfeld een andere keeper aan dan.
-
Onana naar Real samen met Tadic.
-
Wie weet, @L-R-van-kessel_NL.
Een terugkerende trainer bij één van de grootste clubs ter wereld is automatisch voer voor speculaties. Gisteren las ik ook dat Mauro Icardi de nieuwe aanvalsleider moet worden van Real Madrid. Die link is uiteraard makkelijk te leggen gezien de onrust rondom hem bij Inter.
-
De eerste versterking voor Real Madrid is al een feit. Komende zomer komt Éder Militão voor liefst 50 miljoen over van FC Porto.
-
@dasfenêtre_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
trainer bij één van de grootste clubs ter wereld is automatisch voer voor speculaties. Gisteren las ik ook dat Mauro Icardi de nieuwe aanvalsleider moet worden van Real Madrid. Die link is uiteraard makkelijk te leggen gezien de onrust rondom hem bij Inter.
Zo zat ik ook over Dybala te denken die niet blij is met zijn rol bij Juve..wereldspeler (samen met Angel Correa van Atletico had ik die jaren terug al gescout op Fifa..speelden heerlijk).
Dybala, Icardi naar Real..
Sowieso denk ik dat Real creatief moet gaan shoppen met spelers die ontevreden zijn bij der eigen club (Rabiot eventueel?)
Daarbij laten de Spurs als jaren zien dat zij het zonder 'grote'aankopen al jaren goed doen..paar gerichte aankopen en ze draaien vollop mee..Klasse in het huidige klimaat in Engeland.
-
De eerste versterking voor Real Madrid is al een feit. Komende zomer komt Éder Militão voor liefst 50 miljoen over van FC Porto.
niet slecht toch
-
Veel geld voor een speler die net aan de top komt kijken, @M-A-N-O-_NL.
De suggestie van Dybala vind ik interessant. Hem zou ik graag in het shirt van Real Madrid willen zien. Mogelijk is voor Juventus eveneens interessant, nu zij ook gelinkt worden aan het binnenhalen van Mbappé.
-
Wat is nou het nut van Primera División, Bundesliga, Premier League, etc. vervangen door "Voetbal: De buitenlandse competities"???
-
@scheeftand_nl Omdat er niet veel erover gepraat wordt. Als dat wel geval was dan was deze topic erniet.
@fc-eddie_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
Vanwege de betrekkelijk weinige berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, gaan deze vanaf heden in één topic geplaatst worden.
Praat hier over alle buitenlandse voetbalcompetities. Of het nu de Premier League, Bundesliga of MLS is. -
Onzin. Moet een topic actief zijn dan? Je kan dan beter alle topics weggooien en alles in het SKHF café verwerken want alles is dood hier.
-
Veel geld voor een speler die net aan de top komt kijken, @M-A-N-O-_NL.
De suggestie van Dybala vind ik interessant. Hem zou ik graag in het shirt van Real Madrid willen zien. Mogelijk is voor Juventus eveneens interessant, nu zij ook gelinkt worden aan het binnenhalen van Mbappé.
Mbappe gaat nooit naar Juventus. Zou ook domme zet zijn. Dat team is alweer zo oud dat ze ook straks geen kans meer op CL hebben. Kan die beter bij PSG blijven