Nieuwe tijd voor OSM servers.
-
Hallo allemaal,
Ik zat te denken, is het niet beter als in de zomertijd de OSM Servers om 19:00uur de wedstrijden worden gespeeld en dan in wintertijd om 18:00uur?
-
@fr1975rdam_nl Tip voor de volgende keer: Ideeën mogen in het Forum OSM: Het Spel.
Het forum waar je dit plaatst is voor Problemen die mensen hebben in dit spel.Maar ik ben wel nieuwsgierig waarom je die tijden beter vind
-
Persoonlijk vind ik het wel prettig dat ik gewoon als ik thuis kom na het werk nog de tijd heb om even alles in te stellen. Met deze tijden heb ik daar de tijd ook voor en aangezien er in de avond weinig gebeurd op OSM, vind ik het prima zo.
-
@joost-sœter_nl said in Nieuwe tijd voor OSM servers.:
Persoonlijk vind ik het wel prettig dat ik gewoon als ik thuis kom na het werk nog de tijd heb om even alles in te stellen. Met deze tijden heb ik daar de tijd ook voor en aangezien er in de avond weinig gebeurd op OSM, vind ik het prima zo.
Vind ik ook. Wanneer de simulatietijd vervroegd wordt naar 18h dan zal dit hoogstwaarschijnlijk resulteren in het feit dat meer mensen er niet aan toe zullen komen om op tijd hun opstelling in te stellen.
-
Dit omdat zeg maar als je om 19:00uur de wedstrijden speelt je nog tijd genoeg hebt om een opstelling te plaatsen.
Zo heb je zeg maar de avond rust en kun je lekker relaxen en hoef je niet te wachten tot de wedstrijden zijn gespeeld. -
@fr1975rdam_nl
Het kan zijn dat het voor jou beter uitkomt, maar tussen 18:00 en 19:00 zijn veel mensen nog aan het eten. Bij een simulatie in de avond krijgen meer mensen de kans om tijdig hun team in te stellen. Aangezien er verder geen reacties op deze suggestie zijn geplaatst, zal ik het topic daarom gaan sluiten.