Gratis Bosscoins niet gekregen
-
De Gratis Bosscoins-pagina (voorheen Businessclub) is een vrij eenvoudige manier om aan gratis Bosscoins te komen. Er zijn dan ook verschillende aanbieders die tal van aanbiedingen voor je hebben. In ruil voor het aangaan van een aanbieding en het voltooien van de opdracht, krijg jij een aantal Bosscoins. Mocht dit iets te lang duren, dan kun je onderstaande stappen volgen om contact op te nemen met de betreffende aanbieder.
Let op: Zorg dat je aan alle vereisten voldoet die omschreven staan in de omschrijving van een aanbieding. Anders zou het zo maar kunnen dat je geen Bosscoins krijgt.
Stap 1. Wacht eerst even geduldig af.
Soms kan het even duren voordat de Bosscoins worden toegevoegd. Raak dus niet in paniek als je de dag na voltooiing van de aanbieding nog geen Bosscoins hebt ontvangen. In sommige gevallen kan het tot 7 dagen duren voordat de Bosscoins worden toegevoegd.
Stap 2. Ik heb meerdere dagen gewacht, maar nog altijd geen Bosscoins ontvangen. Wat nu?
Indien je na 72 uur nog altijd geen Bosscoins hebt ontvangen, zal je zelf contact op moeten nemen met de aanbieder. Er zijn op dit moment drie aanbieders: Fyber, Tapjoy en ironSource. Via de Gratis Bosscoins-pagina kun je contact met ze opnemen. Dit kun je op de volgende manieren doen:
Fyber (alleen via de apps):
Tik linksboven op de drie horizontale streepjes en tik vervolgens op 'Status'.
ironSource (alleen apps):
Tik bovenaan op 'In Progress'
Tapjoy (alleen apps):
Tik linksboven op de drie horizontale streepjes en tik op 'Reward Status'
Stap 3. Ik heb contact gezocht met de aanbieder, maar nog geen reactie gehad. Wat nu?
Ook hier geldt: wacht eerst even rustig af. Je bent namelijk niet de enige die support aanvraagt. Geef de aanbieder 72 uur de tijd om te reageren.
Stap 4. Er zijn 72 uur voorbijgegaan, maar nog steeds geen reactie / Ik heb een reactie gehad van de aanbieder, maar zij geven aan dat Gamebasics de Bosscoins dient toe te voegen.
Als je na 72 uur nog steeds geen reactie hebt ontvangen, je er niet uitkomt met de aanbieder óf zij aangeven dat Gamebasics de Bosscoins dient toe te voegen, dan kun je contact op nemen met het supportteam van Gamebasics door het contactformulier in te vullen. Geef de informatie zoals die hieronder is omschreven:
Let op: Het invullen van het contactformulier dient in het Engels te gebeuren! Indien je dit in het Nederlands invult dan kan je niet geholpen worden.
- Je managernaam
- Een omschrijving en naam van welke aanbieding dit was.
- De naam van de aanbieder. (Fyber, ironSource of Tapjoy)
- Het platform waarop je de actie voltooid hebt (iOS app of Android app)
- Het aantal Bosscoins dat je zou krijgen voor voltooiing van de actie
- Wanneer je deze aanbieding hebt voltooid
- Bewijs van voltooiing van de aanbieding
- Bewijs van conversaties met de aanbieder waaruit duidelijk wordt dat zij niet willen meewerken
- Of je de Bosscoins van eventuele andere aanbiedingen wél hebt ontvangen.