Wedstrijden > Programma > Teams klikbaar maken
-
Beste OSM'ers,
Wellicht bekijk ik regelmatig het wedstrijdprogramma om te zien tegen welke team ik moet spelen. Via het menu Wedstrijd > Programma kan men bekijken wat er op het programma staat voor de volgende speelronde. Nu is het zo, dat ik gelijk wil bekijken en vergelijken hoe sterk (of zwak) mijn tegenstander is voor de volgende speelronde en dan wil ik gelijk via Wedstrijd > Programma > Team aanklikken om het team van de tegenstander te bekijken.
Natuurlijk ben ik ervan op de hoogte dat dit tevens op andere manieren kan. Men kan eventueel naar "Home > Team Tegenstander aanklikken" of "Wedstrijden > Stand > Team Tegenstander aanklikken" bij wijze van. Het zou nog toegankelijker zijn geweest als het ook via "Wedstrijden > Programma > Team Tegenstander" beschikbaar was.
Men kan wel klikken op de managersnaam om mogelijk het profiel van de tegenstander te bekijken. Het zou OSM een stukje gebruiksvriendelijker maken als men ook op het team kan klikken.
Ik zeg het nogmaals: een grote verandering is het niet, maar het is wel iets wat ik ben tegengekomen tijdens het navigeren in OSM.
Groetjes
-
In principe hebben we hier het Home-scherm voor, dus echt noodzakelijk is dit niet. Aan de andere kant zal dit ook weer niet superveel werk moeten zijn, dus ik zal je suggestie doorgeven.
-
Ik snap je punt en ben het met je eens dat het beter zou zijn.
Misschien interessant om te weten: je kan ook via je timerlijst bij je tegenstander komen. Die is op (bijna) elke pagina bereikbaar en is wat ik zelf altijd gebruik om snel naar mijn tegenstander zijn team te gaan.