Kanarifuglene: [KL] League
-
@furrax_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Slecht seizoen alweer. Helaas ben ik volgend seizoen niet v/d partij.
Kijk die van mij dan... Dan voel je je snel beter
-
@yassin-mansousri_nl Ik spoel het wel weg.
-
@furrax_nl Ik wordt zwaaaar vernederd
-
Wie kan met een partner zich inschrijven voor de LFS-Cup?
-
Waarom stuur je dit hier...
-
@davydutch_nl @The-best-manager-in-the-world_NL had dringend nog 1 duo nodig voor de LFS-cup. Ik wil mee helpen zoeken, en het hier sturen was de enige keuze
-
@yassin-mansousri_nl Zijn er geen discussie topics hiervoor ofzo??? Beetje irritant hoor! Je denkt een tussenstandje weer en dan lees je dinge wat totaal niks met de kl te maken hebt. Graag een discussie topic over de managers die graag willen praten over van alles. Thnx alvast
-
@Yassin-Mansousri_NL Bedankt voor de hulp maar is reeds niet meer nodig, ik heb alles onder controle, geen zorgen
-
@yassin-mansousri_nl Sorry man, maar ik vind dat je serieus begint te overdrijven. Je kan actief zijn op het forum maar het begint me te irriteren. Waarom post je in godsnaam een verzoek voor de "LFS cup" in de topic "KL League"?
-
@mikevanderhilst_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Komt spoedig!
Dit antwoord over de jaarlijst is nu 25 dagen geleden... Komt er nog een tussenstand of wordt het gewoon meteen de eindlijst na het lopende seizoen?
-
@keejos_nl Heb je nog ergens de sheet ds voor ons? Want ik sta met een ds16 nu 9de en bijv. Joeri met een ds 10 nu 10de. Maar Joeri staat wel boven me op de sheet... Wat met de beker en de sheet ds zou kunnen, maar ben dan wel benieuwd hoe die verhouding zit...
-
@appiel_nl Als er niets op TL (in ieder geval geen fatsoenlijke staat, maar je wel een speler nodig hebt...
Vooral middenvelders is een probleem op de TL.
Als ik het geld heb en dan voor net iets meer een jongere Franse speler bij een concurrent kan halen dan is dat beter. -
@braamsie-_nl Zeker!
Alstu!
-
@keejos_nl Wow! Onder andere Getafe laat hier wel de noodzaak van een sheet ds zien zeg.
-
@keejos_nl zie alleen nu dat de inkomsten niet kloppen voor de ds 4 tm 10. Vandaar de niet kloppende lage sheet ds. Kon ook bijna niet waar zijn dit.
-
@bjorn2321_nl lijkt me zo duur, niet dat ik heel veel bezwaar had toen je de mijne kocht
-
@braamsie-_nl Ik zie hem! Vreemde formule ook wel. Heb hem nu handmatig gecorrigeerd:
Hierbij dan de gecorrigeerde tussenstand voor KL1:
Overigens heb ik de DS-sheet voor KL2 en KL3 ook gecontroleerd, maar deze stond gewoon goed. Waarom hij de formule zo vernaggeld voor de KL1 weet ik niet. Maar goed, het is in ieder geval weer opgelost