Kanarifuglene: [KL] League
-
@de-boterbloemen_nl
Dan kan je dus gewoon meedoen -
@braamsie-_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@mikevanderhilst_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Komt spoedig!
Dit antwoord over de jaarlijst is nu 25 dagen geleden... Komt er nog een tussenstand of wordt het gewoon meteen de eindlijst na het lopende seizoen?
Dit bericht is ook alweer 2 weken geleden zonder enige reactie... De jaarlijst (en in mindere mate de divisies) is juist hetgeen wat de KL onderscheidt van andere competities, maar het hele jaarlijst idee is een stuk minder als ie alleen aan het einde van het jaar komt (mits ie dan wel gemaakt wordt...)
-
@braamsie-_nl Komt nog hoor, gewoon geduld hebben @Keejos_NL heeft meer dingen in zijn hoofd
-
@yassin-mansousri_nl Lief dat je 't voor me opneemt, maar Mike is degene die de jaarstanden bijhoudt. Dat gaat verder buiten mij om..
-
@keejos_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@yassin-mansousri_nl Lief dat je 't voor me opneemt, maar Mike is degene die de jaarstanden bijhoudt. Dat gaat verder buiten mij om..
Wie is Mike, speelt hij nog
-
@keejos_nl ohh, ik dacht jij
-
@yassin-mansousri_nl We hebben al bijna heel 2018 geduld... Geduld raakt soms op mij mensen, zoals jij ook wel eens gemerkt zult hebben.
-
@braamsie-_nl heb het doorgegeven voor je
-
@appiel_nl Haha tnxs. Maar met nog 2 speeldagen te gaan voor de jaarlijst van 2018 wachten we nog wel even op de eindlijst.
-
@Joeri_Gunner_NL van harte met de beker in KL1! Vanavond de laatste speelronde die zal uitwijzen wie er met de laatste titel van dit jaar vandoor zal gaan. Wordt het @AppieL_NL , wordt het @jonesy_NL of trekt @MikevanderHilst_NL uiteindelijk aan het langste eind?
-
@keejos_nl @AppieL_NL Wordt kampioen.
Ondertussen heeft hij al de sheetwinst te pakken
-
@yassin-mansousri_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@keejos_nl @AppieL_NL Wordt kampioen.
Ondertussen heeft hij al de sheetwinst te pakken
is dat zo als Appie 3e word en Braams 2 plekken stijgt gaat hij er dan niet voorbij in de sheet?
-
@dave-jansen_nl oh ja, 100 sheetpunten per Plaats boven doelstelling ofz, en een paar enkele honderden punten voor de nummer 1
-
@yassin-mansousri_nl En KL1 is 200%, dus elke plek scheelt meteen 200 ptn.