Voetbal: De Nederlandse competities
-
@hap-slik-weg_nl Ja precies. 2 maanden geleden dacht ik nog dat je voor 40 miljoen toch wel stiekem mag gaan beginnen met onderhandelen, maar aangezien deze knettergekke markt in de laatste paar weken nog eens dubbel zo gek is geworden gaat ie voor 40 miljoen precies helemaal nergens heen. Ze gaan maar extreem grof geld betalen
-
60 miljoen voor Sanchez, jullie leven in Disneyland
-
@joopjah-both_nl
veltman - fosu mensah - riedewald - aanholtvan de hoorn en Dijks backup
-
het zou wel enorm goeie marketing zijn als Sanchez na een jaar al voor een miljoenenbedrag naar een echte topclub zoals Real Madrid gaat. Dan kan je dat tegen al die talenten uit zuid amerika zeggen: kijk naar sanchez
-
@dominicm_nl Want een Mbappe is wel 180 miljoen waard?
-
Frankie gaat weer lekker #lol
-
Ik heb alvast iedere maandag vrij genomen in maart en april, enige vraag is niet of maar wanneer we weer kampioen worden dit seizoen
-
Sterk!
-
@joopjah-both_nl Ik hoop het voor je. Wedstrijd tegen Vitesse was niet al te best
Persoonlijk zou ik het ook wel leuk vinden. -
@joopjah-both_nl
tegen de tijd dat feyenoord weer kampioen wordt, ben je al met pensioen -
@bringdaruckus_nl werkt ook prima als ie naar spurs gaat
-
@suiz-luárez_nl
De Spaanse clubs zijn voor veel zuidamerikanen sws aantrekkelijker en eenmaal bij Spurs kom je maar moeilijk weg dus dan zit je daar weer vast. Spurs betaalt voor PL begrippen ook niet eens zo goed. Bij Real Madrid kan ie de plaats van Nacho innemen. Die matige speler heeft vorig seizoen meer dan 30x gespeeld -
en prijzen gaan de spurs ook niet pakken.
-
Ajax, wtf is dat ook voor een idiote beslissing om vanaf minuut 70 het voorin helemaal vol te gooien en achterin 1 op 1 te spelen.
-
We staan morgen iig wel alvast 3 punten voor op onze enige concurrent:)
-
Iemand mag Overmars uitleggen dat het seizoen tegenwoordig al eind juli/begin augustus begint.
Sowieso te bizar voor woorden dat je nu midden in het seizoen misschien nog je beste speler gaat verkopen.
-
Zelfs het winnen van de beker bezorgt Vitesse nog geen (relatief) vol stadion, wat gênant.
-
@hap-slik-weg_nl Die Keizer is een volslagen idioot, als we een goal nodig hebben gaat ie Huntelaar erbij gooien en alleen nog maar hoge ballen pompen, een spelletje dat Ajax totáál niet beheerst. Blijf nou gewoon voetballen dan komen de goals vanzelf, maar moet je niet nog 3 aanvallers erbij gooien en goals weggeven..
-
@suiz-luárez_nl Hij gaat ineens 3-4-3 en dan 3-3-4 spelen tegen een ploegje dat er alleen via de counter uitkwam. Zelfmoord..
-
Geloof er ook niet in dat je uberhaupt meer kans op een goal zou hebben met 3-3-4 met een gelijke stand waarbij de tegenstander ook nog geintreseerd is in een goal. Je loopt alleen de ruimtes die er nog zijn dicht.
Verder heb ik ook geen zin om het hele seizoen naar Younes te gaan kijken. Laat af en toe iets leuks zien maar zie eigenlijk meer in Cerny en Neres.