Voetbal: De Nederlandse competities
-
Wat is het toch heerlijk om een keeper te hebben die punten pakt
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@hap-slik-weg_nl Het is echt onbegrijpelijk dat Dijks nog steeds in de basis staat. Zelfs als Sinkgraven niet fit is kan je Viergever daar neerzetten en die Oostenrijker centraal, of je zet Veltman centraal en die Colombiaan rechtsback. Desnoods zet je fucking Zeefuik erin, alles beter dan Dijks...
Nou hehe die kale van ons heeft het na 2 maanden ook bedacht
-
@suiz-luárez_nl Dijks was blessa.
-
Ongelovelijk dat FC Twente het alleen maar in thuiswedstrijden op kan brengen en verder gewoon bagger speelt. Assaidi is na 10 maanden een keer fit, een godswonder, Vuckic, Jensen, Lam en Brondeel zijn geweldige spelers voor dit FC Twente maar voor de rest is het pure middelmaat. Ter Avest, Bijen en Van der Lely ontwikkelen zich niet door, Holla en Liendl kunnen nog mee, Slagveer en Boere zijn het gewoon niet en Tighadouini is ook nog lang niet fit. Plaats 13, 14 maximaal.
-
@hap-slik-weg_nl Mag toch hopen dat die pannenkoek niet meer mee gaat doen nu
-
Keals PSV wordt kampioen dit jaar.
-
@kjeldsteinebach_nl Eens per jaar heh.
-
@suiz-luárez_nl
Ik zou maar niet teveel hopen, voorkomt teleurstellingen. Sinkgraven raakt nog minstens 2 keer geblesseerd dit seizoen -
@bringdaruckus_nl Ja dus? Viergever is sowieso een betere linksback dan Sinkgraven
-
Het is alle drie niet om over naar huis te schrijven
-
Nice ghehe
-
Hoorde gisteren in de Johan Cruijff Arena dat niemand ons kan stoppen en dat Feyenoord eraan gaat. De grote meerderheid op de F-side beweerde daarnaast ook dat het maar kutkakkerlakken zijn.
-
@sirclitjeslikker_nl Zit wat in, zeker nu Dijks gewoon op de tribune zit zoals het hoort
-
@sirclitjeslikker_nl kunnen ze niet beter met 3 centrale verdedigers spelen? Veltman wober en de ligt? in een 3-3-2-2 op stelling ?
-
@miclovich_nl daarvoor heb je spelers nodig aan de zijkanten die de hele vleugel bespelen, a la Marcos Alonso en Mendy. Sinkgraven zou dat misschien wel kunnen bij Ajax, maar op rechts zie ik niemand die dat kan invullen.
-
@miclovich_nl Een linksback kopen is een stuk makkelijker dan opeens compleet anders gaan spelen, los van het feit dat ik het systeem wat jij noemt niet zo zie zitten.
-
@sirclitjeslikker_nl City voetbalt echt fenomenaal in dat systeem, maar dat heeft ook 1 jaar geduurd om erin te slijpen. En ik acht Guardiola iets beter in dat inslijpen van systemen dan onze Telstar-vriend Keizer
-
Er was wel ff 10 minuutjes lang een mooie sfeer in de kuip na die 1-1
-
Sinds Dijks niet meer meedoet winnen we alles. Zou er een causaal verband zijn?
-
Trouwens, ben ook klaar met Younes. Laten we Ziyech op links zetten en Frenkie/Siem op het middenveld, dit is wel leuk geweest nu