Voetbal: De Nederlandse competities
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Dat ligt niet alleen aan Ziyech, Schone moet het gewoon opeisen.
Er zijn afspraken gemaakt dat alle ballen die voor een linkspoot liggen naar Ziyech gaan en de ballen voor rechts naar Schöne, terwijl Schöne er gemiddeld 10x zoveel inschiet. Dus die hele afspraak moet weg, kan Schöne niet midden in de wedstrijd ff gaan doen denk ik
-
Dat ligt niet alleen aan Ziyech, Schone moet het gewoon opeisen.
Siem is iemand die vaakt nog wel prikt in lastige wedstrijden, de rest van de bank had je idd thuis kunnen laten.
Nja Wober is wel goed maar een cv gaat ook geen doelpunten voor je scoren tenzij je sergio ramos op de bank hebt.
Vraag me bijna af of het een soort van statement is. Hey Marc, mijn bank is zo slecht dat ik niet kan wisselen, doe er iets aan
-
@kagchelland_nl Nouja, waar ik met Delano van mening over verschil is dat ik vind dat Immers er wel degelijk helemaal niks van kon. Hij maakte nog een aantal goals omdat Pelle de ene na de andere bal panklaar legde, maar hij miste echt bizar veel.
Verder had hij totaal geen techniek, en was Vilhena of Toorstra ten alle tijde een betere optie geweest op 10. Als Immers dan toch op 10 staat zou ik daar als Ziyech zijnde ook niks van begrijpen en denken wat een raar gedoe allemaal, daar ga ik niet spelen.
Vilhena op 10 opstellen zou betekenen lexie naar achteren, dodelijk bij zijn lompe balverlies. Gaat me meer om dat je de domme keuzes van keizer niet kan vergelijken met de trainers van feyenoord. Keizer heeft een miljoenenselectie met kwaliteit.
-
Wat mij betreft haalt Ajax Assaidi er nog even bij. Op de vleugels is het echt heel dun bezet en Kluivert presteert best wel wisselvallig, zou graag Assaidi als extra optie hebben, Twente heeft het geld hard nodig dus een miljoen of 4 kunnen ze niet weigeren.
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Wat mij betreft haalt Ajax Assaidi er nog even bij. Op de vleugels is het echt heel dun bezet en Kluivert presteert best wel wisselvallig, zou graag Assaidi als extra optie hebben, Twente heeft het geld hard nodig dus een miljoen of 4 kunnen ze niet weigeren.
Zou ik ook best een goede optie vinden. Desnoods stuurt ajax een paar wisselspelers voor verhuur mee. Ten hag gebruikt ze toch niet
-
Je kan Johnsen retour sturen, die komt niet in z'n plannen voor lijkt het
-
En terecht. Ik krijg van Johnsen flashbacks naar de slechtste periodes van Fischer.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
Volgens mij had de grasleverancier van Utrecht een bonusje gekregen tijdens de winterstop. Wedden dat er volgende week een nieuwe mat ligt.
En vandaag nieuw matje leggen #lol.
-
Het is je reinste competitievervalsing
-
Tja Utrecht had wel een van de betere grasmatten. Is niet hun schuld dat de KNVB het in de eerste instantie een goed idee om sneeuw te gaan schuiven
-
@bringdaruckus_nl Dat klopt, maar ze weten het al wel ook sinds na die wedstrijd.
-
#lol ook een weekend te laat. https://www.vi.nl/nieuws/ajax-krijgt-younes-terug-streep-door-winterse-transfer
-
Arsenal nieuwe Fifa-team #lol. Giroud naar Chelsea zal @Tony Montana jr._NL wel jammer vinden.
-
Arsenal nieuwe Fifa-team #lol. Giroud naar Chelsea zal @Tony Montana jr._NL wel jammer vinden.
toch jammer dat die weg is. Kon altijd wel lachen om zijn Arsenal en Feyenoord frustraties. Zwaar jaar heeft ie dit seizoen
-
Ik mis Wannes
-
en Fredsj
-
@bringdaruckus_nl Ja ik ook wel. Maar vorig jaar had hij natuurlijk een kampioenschap. Volgens mij was de laatste van Arsenal 2004 ofzo. Dus dan in 2022 weer?
-
@bringdaruckus_nl Ja ik ook wel. Maar vorig jaar had hij natuurlijk een kampioenschap. Volgens mij was de laatste van Arsenal 2004 ofzo. Dus dan in 2022 weer?
gaat bij arsenal nog wel iets langer duren dan 2022
-
Zonde van de videoref...ach ja vorig jaar mazzel met doellijntechnologie. Lekker stiftje wel
-
Ten Hag heeft echt een gruwelijk irritant accent. Ik weiger nog langer een interview te bekijken, wacht wel tot het ergens in tekst staat