Voetbal: De Nederlandse competities
-
@mrauto_nl ik zie het zo gebeuren, ik als feyenoorder heb feyenoord al wel afgeschreven Ajax gaat de druk niet aankunnen dus blijven Vitesse en PSV over
-
Lol opportunistjes
-
@suiz-luárez_nl mwah, anders zei ik dat Roda zou promoveren
-
Wel onzin dat je in augustus al maar liefst 6 van zulke belangrijke doordeweekse wedstrijden moet spelen.
Dinamo wordt wel pittig. Tegen Standard kun je wel laten zien hoe leuk je kan voetballen. Tegen Dinamo zijn die kansen die je nu weg gaf dodelijk.
Dat Standard is wel een beetje het Belgische Feyenoord trouwens. Worden elk jaar zo hard vernederd in Europa dat je een buitenlander met het schaamrood op de kaken uit moet leggen dat dit toch echt één van je betere clubs is.
-
@sirclitjeslikker_nl feyenoord rolt trencin lekker op met nulletje of vijf zes
-
Lekkere wedstrijd zeg, geweldige sfeer in de ArenA ook. Kiev spelen we met deze instelling ook van de mat hoor
-
@suiz-luárez_nl
Moet wel van ons komen. PSV zal 't niet redden denk ik -
@sirclitjeslikker_nl Voor NL is het beter als ze het beide gewoon halen. Dus hoop ik op beide dan maar.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Wel onzin dat je in augustus al maar liefst 6 van zulke belangrijke doordeweekse wedstrijden moet spelen.
Dinamo wordt wel pittig. Tegen Standard kun je wel laten zien hoe leuk je kan voetballen. Tegen Dinamo zijn die kansen die je nu weg gaf dodelijk.
Dat Standard is wel een beetje het Belgische Feyenoord trouwens. Worden elk jaar zo hard vernederd in Europa dat je een buitenlander met het schaamrood op de kaken uit moet leggen dat dit toch echt één van je betere clubs is.
Standard speelt iig nog regelmatig europees itt feyenoord
-
waarom krijg ik steeds notificaties van dit topic, wat boeit het mij wat jullie allemaal vinden
-
@dominicm_nl said in Eredivisie:
waarom krijg ik steeds notificaties van dit topic, wat boeit het mij wat jullie allemaal vinden
Dat heb je zelf aangezet, ezel. Rechts onderin bij die groene blokjes heb je hem op 'watching' gezet
-
@bringdaruckus_nl Ik heb niets op watching gezet maar krijg diezelfde grafmeldingen
Wat kan mij het boeien dat de club die al jaren geen (troost)prijs meer kan pakken wint van een Belgische subtopper?
-
Ik proef hier frustratie Lierooij....
Ben benieuwd vanavond, zelf hoop ik wel dat jullie winnen van dat Slowaakse clubje...ook nog met onwijs veel goals voor...zodat het goed is voor de punten van Nederland (die voornamelijk door Ajax zijn verzameld en niet door FC Calimero 010...)
Maar ik ben bang dat die gekke gasten die TLL heeft gekocht gewoon in de kuip winnen met 0-3 (soort van Ajax-Red Bull Salzburg jaren geleden, alleen zat er bij Red Bull toen wel geld in..)
Ajax heeft overigens wel twee gezichten getoond vergeleken met afgelopen zaterdag en tegen Luik..Als ze dit volhouden als zo tegen Luik worden ze fluitend kampioen (en kunnen we kampioen worden met 100 punten)..
FC Emmen zie ik nu niet als nummer 18 van de eredivisie (Jaja gasten die vorige keer hier onder der Hunnebed vandaan kwamen waar tegenwoordig niet meer op gelopen mag worden) maar NAC of Fortuna word de nummer 18 aan het huidige spel te zien..Niet dat Emmen er maar iets van bakt, echter de mentaliteit die die boeren hebben gaat ze echt wel punten opleveren tegen die kleine clubjes..het Excelsior van Drenthe zeg maar...
Betreft Ajax Kiev, die kansen weggeven is één, die kansen NIET afmaken die je zelf creeert word veel dodelijker aangezien je er vermoedelijk een stuk minder krijgt..Tadic mag echt wel wat scherper schieten net als good old KJH die zijn vizier echt niet op scherp heeft, misschien last van staar?
KJH volgend jaar lekker afbouwen bij de Graafschap samen met Siem de Jong, plaatsen die zich misschien ook nog eens voor Europees voetbal.. -
Lol, uurtje voor de hap van Lorry, record broken
-
-
@dominicm_nl
had ik gelijk? -
@l-r-van-kessel_nl
eerlijk, van Persie bij Ajax zou wel leuk zijn. Die zou de voorzetten van Tadic en Ziyech wel op waarde kunnen schatten. Kan die na 45 minuten en 2 goals weer op de bank uitrusten. Vind het grappig om Feyenoord zo af te zien gaan maar voor van Persie vind ik het wel wat sneu om tussen al die beperkte voetballers rond te lopen -
Toch alweer de vierde keer in de historie dat AS Trencin een ander team uitschakelt in Europa. Mooi voor hen.
-
Zal RTL leuk vinden, met hun EL rechten
-
feyenoord ook helemaal kapot nu. Plaats 18 in de eredivisie na het weekend? Die shit is screenshot waardig