Voetbal: De Nederlandse competities
-
Competitie wordt een stuk leuker als Twente weer een semi-topclub is, dus wat mij betreft zijn jullie welkom. Wel graag alleen spelers kopen die je ook kan betalen
-
Aan elke Ajacied: Gefeliciteerd met de beker
-
Ja de beker gewonnen, de troostprijs is binnen.
Al had ik het de Tilburgers gegund omdat de mensen daar nu pas dronken thuis zouden komen bij winst..Dit is een streepje erbij in Amsterdam zonder dat de titel enige meerwaarde heeft.
Voordeel wel is dat dit lekker is voor de flow van het elftal en dat gevoel woensdag meeneemt naar de thuiswedstrijd met de Spurs.
-
@l-r-van-kessel_nl En nu maar hopen dat jullie onze stadion niet hebben gerotzooid met die stickers.(Dat was de plan van sommige Ajacieden)
-
Stickers plakken..ja het word door beide kampen gedaan..Ajax in de kuip met de beker als Feyenoord in de Arena tijdens de JCS..
Stickers plakken deed ik op de basisschool..
Maar ik kan je vertellen, er zitten weer genoeg stickers..
-
Vind het jammer dat het voetbal gekaapt is door tokkies en semi-criminelen. Ik ga nog weleens naar een wedstrijd, gisteren ook in de Kuip, maar zou voor geen goud tussen de 'harde kern' willen zitten. Ze zorgen ook voor sfeer met gezang, en dat is mooi, maar waarom moet er altijd zo'n crimineel agressief sfeertje hangen? Doe gewoon normaal, het gaat om een spelletje voetbal.
De F-side zwaait ook altijd met een vlag "Stop stadionverboden". Zou bijna met een vlag er tegenover gaan staan "Stop met jezelf te misdragen". Alsof je zomaar een stadionverbod krijgt omdat iemand bij Ajax je niet aardig vindt...
Verder was het een eenvoudige wedstrijd voor Ajax, tweede goal was echt fenomenaal uitgespeeld, en toen was het beslist. Jammer dat de finale niet tegen Feyenoord of PSV was, dan zou je wellicht een spannende wedstrijd hebben gehad.
-
Echte criminelen zijn eigenlijk wel chill. Het type crimineel dat rond kickboksgala's hangt zijn gewoon relaxt. Kan je rustig een praatje mee aanknopen. Totaal geen last van.
Mja ik ben wel iemand die al flipt als die bier over zich heen krijgt. Vind dat sws echt hinderlijk. Ga lekker bier gooien op de zwarte cross of ergens anders waar dat blijkbaar normaal is
-
Biergooiers mogen wat mij betreft meteen een stadionverbod krijgen. Ik hoop dat je ze als portier ook met pek en veren besmeurd wegtrapt, Delano
-
@suiz-luárez_nl Kijk, dat zijn de normale reacties. De eredivisie heeft FC Twente nodig, en andersom. Qua grootte en uitstraling. Dat is gewoon een feit. Net als dat FC Twente fouten heeft gemaakt. Maar die tokkie-reacties van tegenwoordig, daar kan ik me wel aan ergeren. Het is gebeurd, FC Twente probeert een nieuwe start te maken (daar hoort de gemeentesteun bij, het bedrijfsleven legt veel meer bij), deal with it. De vergelijkingen met AGOVV enzo zijn ook krom, want die hadden veel minder levensvatbaarheid.
-
@dominicm_nl hahaha die tijden zijn al een beetje voorbij man. Af en toe een losse invalklus ofzo maar tegenwoordig ga ik voornamelijk als marketeer door het leven
-
Van mij mag Twente wel in de KK divisie blijven. Zou Sparta graag terugzien in eredivisie. Lijkt me ook leuk als Almere erin komt en dat er dan grof geld in gepompt wordt.
Ik vind AZ op de een of de andere manier ook zo gare club. FC Utrecht vind ik dan wel weer leuk. Vitesse ook. Heb liever dat FC Utrecht en Vitesse beter worden. Maar oke ik ben Chelsea fan dus natuurlijk zou ik graag zien dat Vitesse beter wordt hahaha
-
De titel zo goed als veilig, toch is het op deze manier 'jammer' . Ik zat er gisteren bij je, je wint leuk en aardig..maar toch net niet...Woensdag officieel kampioen op de Vijverberg maar dat is het dan ook net niet..
RvP zijn afscheidswedstrijd was daarin ook wel weer echt een aanfluiting qua spel bij Feyenoord..
NAC eruit, Emmen gehandhaafd (hierbij mijn excuses naar de Emmen fans die ik aan het begin van het seizoen 0 kans gaf. Gefeliciteerd!)
-
Iemand nog hoop op de titel voor PSV?
Ajax is inmiddels al bezig met oorlog voeren in de trant van Bergwijn..Al hoop ik niet dat hij voor een veel te hoog bedrag terugkeert naar Amsterdam..
-
@l-r-van-kessel_nl Die kans bestaat nog wel. Maar ik zie dat bijna niet gebeuren. Al hoop ik van wel.
Alleen heeft Ajax de kampioenschap NIET verdient. Zij hebben heel veel doelpunten bij gekregen, terwijl die afgekeurd moest worden. En ze hebben vaak Geel gekregen Terwijl het Donderrood moest zijn.
PSV Juist omgekeerd, er zijn Juist een groot aantal doelpunten afgekeurd terwijl die Goedgekeurd moest worden... En dit allemaal door die Ajacieden in Zeist, dat zijn ze AL-LE-MAAL.In dit zijn Feiten, en dat weten jullie ook zelf ook al gaan jullie dat niet toegeven...
-
inderdaad, met name de directeur betaald voetbal die natuurlijk alle lijnen uitzet. Duidelijk een ajacied die man
-
This post is deleted!
-
@yassin-mansousri_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Zij hebben heel veel doelpunten bij gekregen, terwijl die afgekeurd moest worden.
Voorbeelden graag. Enige die ik kan bedenken is Huntelaars goal bij Groningen, waar ie wel met zijn armen zwaait maar naar mijn mening weinig fout doet.
-
@suiz-luárez_nl ik heb een bewijs, alleen die instagram account waar het bewijs opstaat staat prive, ik kan deze niet laten zien
-
Ajax speelde tenminste mooi leuk aanvalendt voetbal kan je niet van PSV zeggen. zelf ik als Feyenoord suporte moet toegeven dat Ajax dik verdient kampioen gaat worde
-
uit onderzoek is gebleken Yassin dat PSV 3 punten boven Ajax zou staan, alleen was dat voor dit weekend dus nu zou Ajax ook bovenaan hebben gestaan.
dus wat jij zegt is allemaal leuk en aardig maar dit is gewoon het bewijs.
Daarbij als er iemand terecht kampioen is geworden is het zeker dit jaar Ajax. die zijn gewoon een maatje groter dan de rest of wil je dat ontkennen.Wil je zeggen dat PSV beter was dan Ajax? natuurlijk niet, dit jaar is de beste gewoon de kampioen dat is wel is anders geweest.
https://nos.nl/artikel/2284063-zonder-var-was-psv-morgen-mogelijk-al-kampioen.html