Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Patje1AFCA_NL Dat is zeker waar, maar met NAC weet je het nooit. Qua status behoort NAC idd deze gewoon te winnen, maar juist in dit soort wedstrijden, wilt het vaak genoeg wel eens mis gaan. Tegen Jong Utrecht was het ook maar nipt.
-
Sparta heeft even veerkracht getoond netjes hoor.
Dat die Labyad nog steeds word opgesteld kan ik echt niet begrijpen. Vorig seizoen was hij beter toen die in de ziekenboeg zat..
-
@L-R-van-kessel_NL Dat is ook een beetje het probleem van Erik ten Hag. Hij wil altijd zijn gelijk tonen door spelers veel te lang op verkeerde posities te zetten en hopen dat het een keer gaat draaien, zodat hij daarna kan roepen dat hij het toch wel goed gezien had. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat Tadic weer met een interventie komt en Ten Hag eindelijk 'het licht' weer eens ziet. Verder een terechte overwinning van Groningen.
Feyenoord toch ook zeer verrassend voor de dag gekomen, met een mooie overwinning als resultaat. AZ heeft inmiddels wel bewezen dat vorig seizoen een eenmalig iets was. Vorig seizoen was ze dit niet overkomen. En Bizot van 'de beste keeper van de Eredivisie' (op basis van clean sheets) weer terug naar een middelmatige doelman.
-
Als Ten Hag doorgaat met deze opstelling haalt ie de kerst niet.
-
@L-R-van-kessel_NL Sparta heeft zeker karakter getoond. Knap hoor
Ondanks de rode kaart, mag een club als AZ nooit een 4-0 voorsprong weggeven. Je zou toch denken dat er dan bij 4-2 toch al alarmbellen gaan rinkelen of even wat aanpassingen komen. -
Gotze pffff, waarom gaat Overmars er niet tussen zitten als hij hoort dat PSV een goede speler wilt halen?
-
Ik vraag me af of Götze nog wel een top niveau kan halen. Laatste tijd weinig minuten gemaakt. Ook nog vaak ziek geweest.
Weet niet of die jongen nog leeft als een prof.Maar op papier een mooie aankoop.
Utrecht houd Kerk. Ene kant moet ik blij zijn maar je weet ook dat hij waarschijnlijk nu niet meer de zelfde waarde heeft. Die zal misschien in de winter dan nog 7.5 milj opleveren ofzo..
Had wel graag Bijl nog gezien, maarja kan in de winter nog.Trouwens wat heeft de eredivisie ineens met oud internationaals?
RKC met anita, vd Wiel en Ola John.
Utrecht met Elia.
Naja Ajax haalt Klaassen.. Scouting was zeker op vakantie ofzo?Lijkt steeds meer op fifa fit..
-
Okal is die sportieve mischien niet meer wereldniveau eredives niveau heeft die nog wel denk ik. En het blijft een groote naam reken maar dat daar veel shirtjes van worden verkocht
-
@KingFvP_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
rouwens wat heeft de eredivisie ineens met oud internationaals?
RKC met anita, vd Wiel en Ola John.
Utrecht met Elia.Gotze ben ik benieuwd wat hij brengt maar qua naam zeker mooi. PSV heeft zich wel echt versterkt zo last-minute daar waar het middenveld drama is bij PSV.
Het scheelt ook dat PSV voor hem goed aan te rijden is vanaf zijn woonplaats en de Duitse trainer weegt ook erg meeM.b.t. de oude internationals kan je dit wel het jaar van de Eredivisie comeback noemen.
- AZ heeft gisteren Bruno Martins Indi nog gehaald , daar speelde ik in de jeugd wel eens tegen dat was een beest niet normaal.
- RKC nu ook Olá John erbij, die heeft het helaas nooit ergens waar gemaakt..eeuwige belofte. In Waalwijk hebben ze meer aan Anita en hopelijk ook van der Wiel. Toch mooi dat RKC op papier zulke namen aan zich heeft weten te binden.
- Utrecht heeft Elia dan binnen en Maher is ook nog international. Elia kan zeker een heel goed gevaar gaan vormen als het draait, draait het niet gaan ze last hebben van zijn maniertjes.
- van Rhijn naar Emmen..de beoogdopvolger van van der Wiel is hem achterna gegaan richting de krochten van de Eredivisie. Zo zie je maar weer hoe je van veelbelovend rechtsback kan 'eindigen' bij degradanten in de Eredivisie.
- Ajax heeft Stekelenburg en Klaassen, ben benieuwd wat Klaassen brengt. Voor de Eredivisie goed genoeg, voor de CL niet.
- Groningen met Robben is natuurlijk genieten van elke minuut die er mag zijn.
Al met al kan je dit jaar op FUT een mooi elftal in de Eredivisie samenstellen. Althans qua namen, niet qua stats ben ik bang.
-
Nog idd een paar verrassende transfers op de laatste dag
-
Eigenlijk is het wel een slecht teken dat er zoveel oud-Eredivisiespelers weer terugkeren. De stap naar het buitenland blijkt dus voor heel veel spelers te hoog gegrepen.
Ik verwacht op dit moment helemaal niets van Götze. Als hij echt nog zo ontzettend goed geweest zou zijn, dan had hij wel betere clubs voor het uitkiezen gehad dan PSV. Lijkt mij een beetje een gevalletje Robben: leuk voor de marketing, maar veel meer dan dat gaat het niet worden.
-
@FC-Eddie_NL Ik had graag wat nieuwe talenten en spelers gezien in de eredivisie. Er zijn genoeg talenten als je het mij vraagt. Teixeira van Feyenoord bijv heeft wel een aantal leuke momenten gehad bijvoorbeeld.
Maar lijkt wel alsof ze lui geworden zijn ofzo
-
Je bent het grootste talent kwijt. Noa Lang naar het magische Club Brugge
-
@wooper_NL Veel plezier ermee
-
@wooper_NL Daar ben ik zo blij mee dat die weg is..6 miljoen voor Noa Lang? Echt voor 6 rolletjes drop hadden jullie die ook mogen hebben.
Heel eng mannetje..Zoals jullie Belgen (volgens mij) zeggen een 'natnek'?
-
@L-R-van-kessel_NL Voor 6 miljoen had Brugge leukere spelers kunnen halen vgm
-
Ze huren hem met een aankoopoptie van 6 miljoen.
-
@wooper_NL Konden ze beter een andere speler huren dan
Maar goed. gaan het wel merken wat hij kan en doet. Miss verandert hij wel of wordt ie op z'n plek gezet door Vormer -
Volgens mij moeten ze hem na 1 seizoen overkopen voor 6 miljoen.
-
Wat ik zelf ook mooi vind..
Mulenga naar GAE. Op en top goeie gozer die voor zijn leeftijd echt goed fit is.Gisteren eerste minuten gezien van die Sylla die Utrecht heeft gehaald. Ook al was het maar 45 min. Zou blij zijn als die in de punt komt. Hele aanvalslinie liep een stuk beter en dat met Velanas. Middenvelder om getoverd naar buiten speler.
Elia ook eindelijk 90 min gespeeld. Wilt soms te graag maar komt wel goed. Gedoe met ze dochter (belande op de IC) doet hem natuurlijk ook niet goed. Keeper ben ik geen fan van.. Gelijk een misser bij het 2e doelpunt van PEC.PEC heeft trouwens wat leuke verdedigers in de reserves/jeugd rond lopen. Namen heb ik niet want er was geen commentaar.
Ajax:
Nu zo na de transfer periode zit ik zo te kijken, maar heeft ajax geen scout meer lopen? Meeste "aankopen" zijn allemaal bekende namen. Ok Antony en Kudus. Maar Klaassen en Klaiber?!
Klaiber zie ik als een eredivisie speler zodat Mazraoui rust kan pakken. Maar dit had je ook met een jeugdspeler kunnen doen? Of is de jeugd zo slecht dit jaar?
Klaassen? 27 jaar.. Speelt redelijk in Duitsland maar totaal niet Europees hoog niveau (CL,EL) meer gewent.
Voor 11 milj verwacht je dan toch iets meer. Neem daar de 5 milj splash voor Klaiber bij. Moet je toch wat leuks kunnen halen.
Ten Hag was bij ons (FC Utrecht) altijd in gesprek met Bayern talenten, maar vaak waren ze te duur voor ons. Nu zie je er niks van terug terwijl het geld er nu wel is.