Voetbal: De Nederlandse competities
-
Na 9 wedstrijden ziet de stand er als volgt uit;
Welke teams vallen tegen en welke teams vallen mee?
Kunnen we nog verrassingen verwachten?Wat denken jullie?
-
Twente
Ajax
Heerenveen(zeker inzetten op de Toto!)
VVV-Zwolle gelijkVitesse
Feyenoord
Groningen
AZ(of gelijk ivm Europees)
PSVIk zou ze zomaar alle 9 goed kunnen hebben dit weekend.
-
Ik denk dat de vier topteams wel hun wedstrijdje gaan winnen. AZ klimt zo langzaam weer omhoog na de reeks gelijkspellen. Verder vind ik Utrecht een beetje tegenvallen. Ze hadden de mond vol dat ze bovenin zouden gaan meedraaien, maar daar is nog niets van terecht gekomen. Verder doen Vitesse en FC Twente het geweldig. Altijd leuk om te zien wanneer er een paar andere clubs bovenin meedraaien dan de gebruikelijke topteams.
-
@FC-Eddie_NL Die Elia is totaal uit vorm. Die krijgt weer van die enge maniertjes die die vroeger had.
Die gaat nog wel wat kaarten pakken.
-
@l-r-van-kessel_nl Elia is gewoon onzichtbaar. Zou bijna vergeten dat hij in NL speelt
-
@maricja_nl Elia wie?
-
We mogen dit weekend weer:
Sparta - Emmen (1)
RKC - VVV (3)
Fortuna - Willem II (3)
Ajax - Twente (1)
PEC - Vitesse (2) TOTO op deze potFeyenoord - Heracles (1)
AZ - Groningen (3)
Utrecht - ADO (1)
Heerenveen -PSV (1) -
Vreemd dat AZ gewoon de trainer buiten zet
-
@pondboy_nl Ik vind het ook wel opmerkelijk. Vgm is een trainer altijd vrij om te onderhandelen voor een nieuw seizoen. Hij kan natuurlijk ook niet wachten tot de laatste speeldag, want zulke dingen zal je op tijd moeten doen
Anders zou geen enkele trainer meer kunnen onderhandelen als dit niet meer zou mogen.
-
@maricja_nl Ik zat er wel finaal naast met mijn voorspelling zeg, maar ik denk heel Nederland wel..
Omtrent Slot is onbegrijpelijk, als hij nou slecht zou presteren dan was het een mooi excuus geweest.
Daarbij de vraag of die uberhaupt zou overstappen... -
Via Telesport las ik dat ze hem ontslagen hebben omdat ze niet vinden dat iemand die straks de coach van Feyenoord gaat worden de trainer van AZ kan zijn, omdat beide clubs concurrenten van elkaar zijn.
Ajax nog steeds koploper door de uitglijder van Vitesse. Verder wel een paar bizarre uitslagen zeg.
-
#WZTWZDB blijkt maar weer.
-
@l-r-van-kessel_nl Dit had niemand verwacht idd. Tenzij je altijd voor de outsider bent
Ik denk wel dat Slot bij Feyenoord aan de slag gaat. Denk eerlijk gezegd dat het maar kwestie van tijd is, voordat het bekend zal worden
-
@manchester-pro-team_nl Long time no see
-
@maricja_nl Er blijkt dus een koning TOTO te zijn die had :
Feyenoord, PSV en Utrecht op gelijk en AZ op verlies..die wint met €15,00 ruim 12K!
(ajax had diegene niet voorspeld).Bericht komt van de Toto zelf vandaan..
-
@l-r-van-kessel_nl Dat is nog es een leuke toto zo
-
Vrijdag 11 december:
20.00 uur: Heracles Almelo – Fortuna SittardZaterdag 12 december:
16.30 uur: FC Groningen – RKC Waalwijk
18.45 uur: FC Emmen – ADO Den Haag
20.00 uur: Ajax – PEC ZwolleZondag 13 december:
12.15 uur: Vitesse – sc Heerenveen
14.30 uur: VVV-Venlo – Feyenoord
14.30 uur: Willem II – Sparta Rotterdam
16.45 uur: PSV – FC Utrecht
20.00 uur: FC Twente – AZ -
Ben benieuwd hoe onze topteams het gaan doen...
Normaliter zouden hun wedstrijden dit weekend in een overwinning moeten resulteren, om iig de bittere nasmaak weg te spoelen. Maar het kan soms raar lopen in NL. (Kijk maar naar vorige week) -
@maricja_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
rijdag 11 december:
20.00 uur: Heracles Almelo – Fortuna Sittard 3
Zaterdag 12 december:
16.30 uur: FC Groningen – RKC Waalwijk 1
18.45 uur: FC Emmen – ADO Den Haag 3
20.00 uur: Ajax – PEC Zwolle 1
Zondag 13 december:
12.15 uur: Vitesse – sc Heerenveen 3
14.30 uur: VVV-Venlo – Feyenoord 1/3
14.30 uur: Willem II – Sparta Rotterdam 1
16.45 uur: PSV – FC Utrecht 1/3
20.00 uur: FC Twente – AZ 1/3 -
Zal je zien dat Twente tegen AZ weer als een krant speelt en de Alkmaarders gaan winnen. Ik word altijd een beetje moe van clubs die tegen Ajax de sterren van de hemel spelen en dan vervolgens tegen een andere topper niet thuisgeven. Utrecht en Vitesse hebben daar een handje van